BB PRO Marcus Ruhl

itelläkin tuli ekana mieleen että oisko dnp:tä koneessa. en tiiä sitten mitenlie yleistä pro-ukkojen keskuudessa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Neropatit täällä taas viisastelee :)

Ootteko koskaan nähneet 140 kiloista miestä joka ei hikoile.
Analyyttistä nettineropatiaa taas ilmassa haistettavissa...

Perskeles Colemanni, ootko syöttänyt mulle salilla salaa DNP:tä, nimittäin hikoiluttaa vaikka vaan istun tän koneen ääressä täällä duunissa... ;)

colemanni sanoi:
Neropatit täällä taas viisastelee :)
Ootteko koskaan nähneet 140 kiloista miestä joka ei hikoile.
Analyyttistä nettineropatiaa taas ilmassa haistettavissa...

nojoo :)
mutta enpä silti ihmettelisi jos markus ja muut prootkin käyttäisi dnp:tä.

JJJ sanoi:
Eipä juuri, jos paino on sen 140kg.

En oikeen usko, että Ronnie painoi noin paljon unbeliavablessa kun oli kuitenkin niin lähellä kisoja. En silti epäile etteikö "hieman" voisi hikoiluttaa 40 asteen lämmöissä noilla massoilla kun itekin meinaa hukkua hikeen vaikka kotimaassa on 30 astetta lämpöä maksimissaan.

Jesuiitta sanoi:
En oikeen usko, että Ronnie painoi noin paljon unbeliavablessa kun oli kuitenkin niin lähellä kisoja. En silti epäile etteikö "hieman" voisi hikoiluttaa 40 asteen lämmöissä noilla massoilla kun itekin meinaa hukkua hikeen vaikka kotimaassa on 30 astetta lämpöä maksimissaan.

No ei se itse massa hikoiluta, vaan se, millaisessa kunnossa muuten on, onko painosta suuri osa rasvaa ja kuinka paljon kropassa on nestettä. Kireässä ja tyhjässä kunnossa (pienissä nesteissä) ei hiki meinaa virrata, vaikka mitä tekisi ja missä läpötilassa. Pullukampana sen sijaan on hiki melkein koko ajan..

Markus on kyllä omakin suosikki näistä nykyisistä pro-miehistä, valtavan fysiikan lisäksi fiksun ja huumorintajuisen oloinen mies.

Markuksen lihat rupeaa selvästi kypsymään, jos tällaista termiä voi käyttää.
Eli ns. vauvalihat ja nesteisyys vähissä, lihat näyttää kovemmilta ja erottuvuus parempi.

juha340 sanoi:
No ei se itse massa hikoiluta, vaan se, millaisessa kunnossa muuten on, onko painosta suuri osa rasvaa ja kuinka paljon kropassa on nestettä. Kireässä ja tyhjässä kunnossa (pienissä nesteissä) ei hiki meinaa virrata, vaikka mitä tekisi ja missä läpötilassa. Pullukampana sen sijaan on hiki melkein koko ajan..

Onko sun mielestä siis Ronnien painosta suuri osa rasvaa kun se hikoilee? Totta se kyllä on, että jos ei kehossa ole nestettä niin silloin ei varmaan paljoa hikoilla...
:jahas:

Ruhlin Make se vaan jatkaa kehittymistään. Alkaa näyttää jo hemmetin hyvältä, toivottavasti heijastuu myös sijoituksiin.

Olen samaa mieltä kuin tuo eräs tyyppi Mayhemin foorumilla.

damn if his shoulders didnt look like basketballs he would be perfect! there just so damn big!

Muuten hyvä, mutta nuo olkapäät on omituiset. Tosin juuri nuo helvinmoiset olkapäät saa ukon näyttämään noin friikiltä.

Hulkki sanoi:
Nimenomaan, käsittämätöntä tuo ainainen itkeminen Syntholista.
Taitaa olla Hulkki ainut,joka tuon sanan on tässä threadissa sanonut ;) Kunnos alkaa äijä kyl olemaan!!

nigster sanoi:
Onko sun mielestä siis Ronnien painosta suuri osa rasvaa kun se hikoilee? Totta se kyllä on, että jos ei kehossa ole nestettä niin silloin ei varmaan paljoa hikoilla...
:jahas:

Mistä minä tiedän miksi Ronnie tai Ruhl puuskuttavat tai hikoilevat, tuskin se muutaman viikon ennen kisoja rasvasta johtuu.. Kai noilla pro-kavereilla on muutenkin sellaiset aineenvaihduntastimulantit & piristeet käytössä ja sellaisilla annostuksilla, ettei kroppa nyt muutenkaan toimi ihan samalla tavalla kuin ns. norm. bodarilla. Suuri kehonpaino ei kuitenkaan hikoilua ja puuskutusta aikaansaa. Itse en ainakaan yli sadan menevällä rasvattomalla painolla hikoile, jos rasvat ja nesteet ovat hyvin alhaalla, eli kisadietillä ja lähellä kisoja. Pikemminkin kylmä tulee helposti. Kai asia voi olla osittain henkilökohtainen ominaisuuskin, en tiedä.

juha340 sanoi:
Suuri kehonpaino ei kuitenkaan hikoilua ja puuskutusta aikaansaa. .
Suuri kehonpaino aiheuttaa 100varmasti puuskutusta, sydän joutuu tekeen painavalla ihmisellä paljon työtä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom