BB PRO Mamdouh "Big Ramy" Elssbiay

Itse miettinyt ihan samaa, en henkkoht usko että on lyöty mitään noihin olkapäihin. Leveyttä sen verran muutenkin että tuntuisi hölmöltä kun siitä kuitenkin rokotetaan lavalla jos sen huomaa.


Tuolla Ramyn vastinetta noihin syytöksiin (englanniksi.)


Mitä hittoa. Kaikki näkee että siellä on täytettä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivottavasti näihin puututtaisiin pikkuhiljaa. Just katselin jotain vanhoja olympia videoita Yatesin ajoilta. Ei epäilyttäviä uusia ”lihasryhmiä” olkapäät kauttaaltaan säikeillä eikä sellaisia sileitä palloja ja muutenkin erottuvuus ja lihasten yleinen ”laatu” paljon paremman näköistä
Mä en hyväksy ollenkaan, mitään syntholi käyttöjä. Sama kuin laittais silikoonia lihaksiin. Huijausta. Mä en tajua miten joku Pianakin, oli niin saakelin suosittu, vaikka ukossa oli litra tolkulla öljyä?!
 
Mä en hyväksy ollenkaan, mitään syntholi käyttöjä. Sama kuin laittais silikoonia lihaksiin. Huijausta. Mä en tajua miten joku Pianakin, oli niin saakelin suosittu, vaikka ukossa oli litra tolkulla öljyä?!

Ei Pianan suosio kovinkaan paljon ollut kiinni hänen lihaksista, vaan enemmänkin siitä tuotetusta materiaalista, ja varmaan myös siitä että suoraan kertoi kaikesta avoimesti eikä kierrellen. Itse en ole kyllä nähnyt kuin joitain klippejä mutta uskoisin näin.
Tarkoitan että tuskin kovin iso osa olisi halunnut näyttää samalta.
 
Tuolta ne pitää kehonrakentajan olkapäiden näyttää.
EZ8Y5JJWkAYxXiJ.jpg
 
Siis rasvojenhan pitää olla niin alhaalla että sisäelimetkin näkyy läpi. Münzerillakin kun ois öljyä ollut, niin se olisi tihkunut tuolta jostain säikeiden välistä pihalle.

Andreas-Munzer.11.jpg
 
Ei Pianan suosio kovinkaan paljon ollut kiinni hänen lihaksista, vaan enemmänkin siitä tuotetusta materiaalista, ja varmaan myös siitä että suoraan kertoi kaikesta avoimesti eikä kierrellen. Itse en ole kyllä nähnyt kuin joitain klippejä mutta uskoisin näin.
Tarkoitan että tuskin kovin iso osa olisi halunnut näyttää samalta.
Pianan suosio perustui juurikin massiivisiin haukkareihin ja erinomaisiin puhelahjoihin. Valitettavasti avoimuus oli pelkkää fuulaa ja kaikki tämän puheet siitä miten lääkkeiden käyttö on hanskassa täyttä valetta. Pianahan oli todellisuudessa moniongelmainen. Kaikki meni mitä käsiin sai heroniinista lähtien. Ei se mikään ihme lopulta ollut, että pumppu petti.
 
Viimeksi muokattu:

En ymmärrä miksi kukaan katsoo tämän tyypin videoita, pihalla kuin lumiukko. Nuo reisien "montut" on ollut ramylla aina, samoin kuin pyöreät olkapäät. Edellisellä sivulla on aika havainnollistava kuva. Tom platzilla ja Cutlerilla on hyvin samankaltainen reiden sweepin rakenne. Ihan turhaa vinkumista nämä syntikkasyytökset. Aika liki kaikilla pro kehonrakentajilla jotka pistää paljon olkapäihin settejään, lopputulema on säikeiden katoaminen, ilman että sinne tuupataan öljyjä.
 
En ymmärrä miksi kukaan katsoo tämän tyypin videoita, pihalla kuin lumiukko. Nuo reisien "montut" on ollut ramylla aina, samoin kuin pyöreät olkapäät. Edellisellä sivulla on aika havainnollistava kuva. Tom platzilla ja Cutlerilla on hyvin samankaltainen reiden sweepin rakenne. Ihan turhaa vinkumista nämä syntikkasyytökset. Aika liki kaikilla pro kehonrakentajilla jotka pistää paljon olkapäihin settejään, lopputulema on säikeiden katoaminen, ilman että sinne tuupataan öljyjä.
Voisiko tässä tapauksessa olla kyse siitä, että kuulija on pihalla? Ei tuossa missään väitetty, että olis öljyä tykitetty.
 
Aika selkeästi viittaa että on reisiin tuikattu kamaa.. En jaksa katsoa koko videota, koska niin raskas tyyppi kuunnella.
Ei se mistään täytteestä puhu, vaan ylipäätään jostain kamasta jota sinne on vuoden 2013 jälkeen työnnetty ja joka on aiheuttanut lihakseen vauriota ja arpikudosta.
 
Back
Ylös Bottom