BB PRO Mamdouh "Big Ramy" Elssbiay

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun kattelin kuvia niin Big Ramyllä mielestäni ollut jo vuosia sitten parempi paketti kuin nyt oli. Mutta nyt kilpailu oli sen verran heikompaa kuin niinä vuosina ja otti viimein voiton.
 
Kun kattelin kuvia niin Big Ramyllä mielestäni ollut jo vuosia sitten parempi paketti kuin nyt oli. Mutta nyt kilpailu oli sen verran heikompaa kuin niinä vuosina ja otti viimein voiton.
Mulla jäi se new york pro kyllä elävästi mieleen mut tuntu et siin kisassa kaikki näytti poikkeuksellisen hyvältä. Olis mielenkiintosta nähä samassa valaistuksessa ja vertailla
 
Chad Nicholls on kyllä melkoinen guru, saa antaa Big Ramy ison kiitoksen hänellä.
Luulenpa että Ronnie Colemanillakaan ei olisi yhtäkään Mr Olympia titteliä, ilman Chad Nichollsia.
 
Chad Nicholls on kyllä melkoinen guru, saa antaa Big Ramy ison kiitoksen hänellä.
Luulenpa että Ronnie Colemanillakaan ei olisi yhtäkään Mr Olympia titteliä, ilman Chad Nichollsia.
Kauan siinä menikin, että tajuttiin viedä Ramy selkeesti kevyempänä lavalle mutta paljon tervävemmällä kondiksella.
 
Kannattaa katsoa myös saman haastattelijan juttu jossa chad vastaa noihin syytöksiin
Niinpä. Mä katoin, ei se niitä syytöksiä sen kummemin kerrannut mutta mitä nyt oiko jotain siitä tapaamisestaan. Mut jotenkin antaa mielikuvia siitä että massahirmuks pääseminen on aikamoista tykitystä, on keho aika testillä. Mm Mcarverille se oli liikaa mitä se raykin siinä mainitsi. Mut sillai eihän noista voi muuta kun spekuloida, toisaalta se menestys siel vaakakupissa myös
 
Kyllahan tama Ramyn voitto on sydantalammittava juttu. Olisi aika vaaryys etta rakentaa tuollaisen fysiikan eika voita Olympiaa. Levronen ja Flexin puolesta harmittaa ettei ikina pokaalia tullut kotiin. Hienoa ettei Ramysta tullut samanlaista ikuista kakkosta.
 
Juu Ramylla on omanlaisensa hieno fysiikka mutta puutteina on ylaselan erottuvuus ja esim. joulukuusen puuttuminen alaselasta. Tottakai joka Olympialla on joku heikko kohta ja tama sattuu olemaan Ramyn heikkous. Toisaalta levea selka on levea kun perkele, siita ei Ramya kylla voi kritisoida. Se Ramyn leveys sai Heathin nayttamaan 2 painoluokkaa pienemmalta kisaajalta.
 
Aceton kanssa joulukuusi näkyi kun tuli lavalle kuivana ja tyhjänä. Taitaa olla ramylla vaan rasva tosi tiukassa tuolla selän puolella ja taitaa nestekin kerääntyä enimmäkseen sinne. Lihaksen puutteesta siinä ei ole kyse vaan genetiikasta, koska kiinnityskohdille ei voi mitään.

1608561097689.png
 
Ramy liittyi legendoihin. Ei se kutlerinkaan selkä nyt ihan hirveesti parempi ollut mut kai ne tarvis nähä vierekkäin. Annan kyl dennis jamesille todella ison krediitin .. täs katellu videoita ja kyl ramia puskettiin ku viimest päivää. Kyl mä oon tyytyväinen :)
Ens vuodel toivon et hadi puskis kunnon haasteen. Toki vaikea nähdä häntä olympiana ku ei osaa yhtään kieltä ja viel iranista, saattaa olla isommat esteet mitä greenellä mut joo, lets see then
 
Ramy liittyi legendoihin. Ei se kutlerinkaan selkä nyt ihan hirveesti parempi ollut mut kai ne tarvis nähä vierekkäin. Annan kyl dennis jamesille todella ison krediitin .. täs katellu videoita ja kyl ramia puskettiin ku viimest päivää. Kyl mä oon tyytyväinen :)
Ens vuodel toivon et hadi puskis kunnon haasteen. Toki vaikea nähdä häntä olympiana ku ei osaa yhtään kieltä ja viel iranista, saattaa olla isommat esteet mitä greenellä mut joo, lets see then
Ramy on itseasiassa arabi, syntynyt Egyptissä. Asuu tällä hetkellä Kuwaitissa, joka on tullut viime vuosina tunnetuksi kehonrakennuksen Mekkana lähi-idässä. Hadi Choopan taas on persialainen kotoisin Iranista, jonka vuoksi viisumin hankkiminen Yhdysvaltoihin kisaamaan onkin niin vaikeaa, kun ottaa huomioon Yhdysvaltojen vihamielisen politiikan Irania kohtaan.
 
Back
Ylös Bottom