BB PRO Mamdouh "Big Ramy" Elssbiay

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mediassa toitotetaan joka puolella, että SAATANAN VAARALLINEN KORONA.

Sitten on kehonrakentaja joka sairastaa sen ohimennen kisadieetillä ja etenee siitä voittamaan koko lajin isoimman pystin. Ihmisiä on niin helppo aivopestä ja pelotella. Sitten on erikseen ne yksilöt joihin se ei onnistu.
 
Mediassa toitotetaan joka puolella, että SAATANAN VAARALLINEN KORONA.

Sitten on kehonrakentaja joka sairastaa sen ohimennen kisadieetillä ja etenee siitä voittamaan koko lajin isoimman pystin. Ihmisiä on niin helppo aivopestä ja pelotella. Sitten on erikseen ne yksilöt joihin se ei onnistu.
Mikä vittu siinä on niin vaikea ymmärtää että riskiryhmään kuuluville se voi olla hengenvaarallinen?

Perus itsekäs ajattelutapa "Ei tehny mulle mitään joten ei se voi kellekään muulle olla vaarallinen".
Juu ei tarvii mitään joukkohysteeriaa mutta itselläkin lähipiirissä riskiryhmäläisiä niin haluan ajatella heitä ja otan taudin vakavasti
 
Perus itsekäs ajattelutapa "Ei tehny mulle mitään joten ei se voi kellekään muulle olla vaarallinen".
Juu ei tarvii mitään joukkohysteeriaa mutta itselläkin lähipiirissä riskiryhmäläisiä niin haluan ajatella heitä ja otan taudin vakavasti
Ihan huomiona, kumpi tossa on itsekäs? Toinen puhuu Big Ramystä ja toinen itsestään ja lähipiiristään.
 
Ihan huomiona, kumpi tossa on itsekäs? Toinen puhuu Big Ramystä ja toinen itsestään ja lähipiiristään.
No vaikka nyt onkin Ramyn ketju niin kyse oli vain koronasta. Ja tiedän että sä inhoat niitä ketkä haluaa sen semivakavasti ottaa joten pahoittelut siitä.

Itse mr.o meni täysin oikeaan osoitteeseen tänä vuonna
 
Mä inhoan jo tota korona-sanaa, se tulee joka paikassa vastaan.

Ja Big Ramyn voitto oli, kuten sanottu, hyvä sikäli että voidaan lopettaa spekulointi monessakin IFBB lajissa siitä, onko kansallisuudella ja kielitaidolla merkitystä. Ei pitäis olla eikä selkeesti olekaan.
 
Loistava homma Ramylle ja koko lajille tämä Olympia-voitto. People's Champ ja Mr Olympia ja millaisen vuoden jälkeen, kun on sairastanut koronan jonka vuoksi karsintakisat jääneet väliin ja sponsorikin purkaa sopimuksen. Ei voisi olla iloisempi miehen puolesta. Onneksi sai sen erikoiskutsun Olympiaan.

Tämä nimenomaan! Voisko hienompaa tarinaa ollakkaan matkalla kohti isoa pystiä!
 
Back
Ylös Bottom