Maltoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SuBi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kysymys on yksinkertainen ja ehkä vähän :david:
Onko esim. Fastin Malto6 tarpeeksi nopeeaa palautusjuomaan ,vai olisko joku muu malto jossa DE-luku on korkeampi parempaa?
Siis kumpi on parempaa palautusjuomaan, malto jonka DE-luku on 6 vai malto jonka DE-luku on vaikkapa 18?

Aika hifistelyksi menee jos noita DC-lukuja alkaa vertailemaan. Ihan hyvää se Fast on.

Sukulaku sanoi:
Aika hifistelyksi menee jos noita DC-lukuja alkaa vertailemaan. Ihan hyvää se Fast on.
No mutta eikö se malto ole parempaa jossa on nopeampaa hh:ta, koska tällöin lihakset saavat nopeampaa tarvitsemansa energian kasvamiseen?
No täytyy myöntää että hifistelyähän tämä on mutta ku alko ressaan nyt nii pahasti tämä homma.

Meikääki ressas tuo joskus, että onko tämä DE 6 malto nyt sitten jotain hidasta shittiä, vitut minä sellaista halua vaan suoraan suoneen nopeudella imeytyvää. Muistaakseni sillä DE:llä ei siihen imeytymisnopeuteen juuri ollut merkitystä vaikka ne niin mainoksissa puhuvat. Joku viisas vois nyt kertoa the truth and nothing but the truth.

Sukulaku sanoi:

[mikä on leppäkertun pahin vihollinen?] Ai DC-lukuja ;) [/pilkunnussija]

Ööh, mutuvaistoni sanoo, että eikös se ollut niin että DE-luvulla kuvataan hiilarin "vaikutusaikaa", ja Glykogeemisellä indeksillä taasen vastetta veren sokeriarvoon ja nopeaan vaikutteisuuteen..

Mitä alhaisempi DE-luku maltossa on, sitä tasaisemmin se imeytyy. Eli jos haluat hifistellä niin se malto missä on pienempi DE-luku olisi parempi vaihtoehto. Ja on se FAST:in malto ihan tarpeeksi nopeaa palautumiseen.

mikset veda dekstroosia... on muistaakseen maltoa nopeampaa. osta Smarketista ihan vaan panimosokeria 2,5e\kg.

kungfurious sanoi:
mikset veda dekstroosia... on muistaakseen maltoa nopeampaa. osta Smarketista ihan vaan panimosokeria 2,5e\kg.
Hei oikeesti.. tää on vuoden vanha tredi, johon lisättiin nyt BS:ää(BullShit).
Panimosokeri ei todellakaan ole sopivaa palautusjuomaan. Piste.

pakkomielle.com sanoi:
Panimosokeri ei todellakaan ole sopivaa palautusjuomaan. Piste.
Jaa? Kumman yleinen suositus on käyttää sitä dekstroosia palkkarissa, ja panimosokeri on vain ruokakaupassa myytävää halpaa dekstroosia. Itse olen vetänyt iät ja ajat panimosokeria palkkarin pääasiallisena hiilarina.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä heitän reilun ruokalusikallisen Dextroa siihen palkkariin, siis malton lisäksi.

Eikös se normaali taloussokeri ole aika heikosti sekoittuvaa, kun on niin karkearakeista. Saa tehdä treenin päälle vielä supersarjat käsille, kun sitä yrittää saada liukenemaan veteen, vai?

PunttiOskari sanoi:
Eikös se normaali taloussokeri ole aika heikosti sekoittuvaa, kun on niin karkearakeista. Saa tehdä treenin päälle vielä supersarjat käsille, kun sitä yrittää saada liukenemaan veteen, vai?

Ja se on vielä sakkaroosia, eli siinä on glukoosin lisäksi fruktoosia.

Hulkki sanoi:
Jaa? Kumman yleinen suositus on käyttää sitä dekstroosia palkkarissa, ja panimosokeri on vain ruokakaupassa myytävää halpaa dekstroosia. Itse olen vetänyt iät ja ajat panimosokeria palkkarin pääasiallisena hiilarina.
Dekstroosi on glukoosia, sakkaroosi taas on disakkaridi joka koostuu glukoosista ja fruktoosista.
Malto on hypotoninen, suurinakin määrinä hyvin imeytyvä. Sakkaroosi kerää nestettä vatsaan(etenkin väkevänä liuoksena nautittuna), ja rasittaa ruoansulatusta. Myös fruktoosin määrä tulee tuhdissa palkkarissa liian suureksi.

Mutta jokainen käyttäköön mitä parhaaksi näkee. :)

pakkomielle.com sanoi:
Dekstroosi on glukoosia, sakkaroosi taas on disakkaridi joka koostuu glukoosista ja fruktoosista.
Malto on hypotoninen, suurinakin määrinä hyvin imeytyvä. Sakkaroosi kerää nestettä vatsaan(etenkin väkevänä liuoksena nautittuna), ja rasittaa ruoansulatusta. Myös fruktoosin määrä tulee tuhdissa palkkarissa liian suureksi.

Mutta jokainen käyttäköön mitä parhaaksi näkee. :)
Miksi vetää sakkaroosi mukaan keskusteluun, kun glukoosi=dekstroosi=panimosokeri? :confused:

Back
Ylös Bottom