Malto + Whey 8100

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänään ostin hetken mielijohteesta Maltoa ja sitte ja Whey 8100, mutta pakko myöntää että en edes tiedä tarkalleen että miten noita on järkevintä käyttää? Pitäiskö Malto ottaa ennen salille menosa, ja salin jälkeen sitten toi Whey, vai tehdä kenties jonkinlainen sekoitus? Tarkoituksena ois saada massaa lisää. Viime aikoina ei aikoina ei ole oikein tullut kehitystä, vaan on ehkä pikemminkin tullut takapakkia sairastelun takia. En ole ennen käyttänyt maltoa. Käytössäni on ollu Pro gainer, ja oon käynyt 1½ vuotta salilla, ja paino on pysynyt kokoajan samassa, mutta semmoista kiinteyttä on tullut ihan kiitettävästi ja lihakset näkyy hyvin, mutta kun niitä pitäis saada vähän isommiks..Oon 182cm pitkä ja painan 73kg. Kunhan joku nyt vaan vois selventää että miten käytän noita Maltoa ja Wheytä järkevimmin, niin se riittää =)!

Mut siis eiks tota maltoo tarvii ottaa ennen salille menoa? Mä vaan kun siinä ohjeessa lukee jotain, mutta en sitte tiedä että mitä siitä hyötyy jos ottaa ennen salille menoa. Olin lukevinani että ei loppujen lopuks olis ees kovin hyvä vaihtoehto? Ja kannattaiskohan hankkia jotain latausjuomaa jota sitte ottaa ennen salille menoa?

Voit ottaa maltoa jos haluat ja tunnet että tarvii hiilareita tankata ennen ku lähtee puntille. Normaali kotiruoka ajaa kyllä mun mielestä ton malton ennen sali. Syöt hyvin ennen ku lähet salille ja salin jälkeen tuo malto+whey toimii palautusjuomana. Noista latausjuomista sen verran että en ainakaa ite henk.koht nää mitää syytä että niitä kannattais ottaa.

Mä oon käyttäny just tommosta settiä, et maltoa ja wheytä desi ja sitten vettä muutama desi. Musta on ainakin ihan hyvin toiminu. Wheyn tilallehan voi laittaa esim. heraa tms..

Vai että heraa tai wheytä....

:itku:

Prkl heität jauhot purkkiin vaikka desin molempia ja juot treenin jälkeen. Ne pulverit ei ole mitään ihmeaineita eikä niiden käyttö rakettitiedettä.

Oon mä sitte kyllä yks pässi, ei herranjumala...Oon tän päiväisen lääkärin jälkeen ollu ihan pöhnässä kun mua puudutettiin tosi monen piikin kanssa, ja en pystyny koko päivänä syömään mitään, sitte menin salille klo 15 ja päätin tankata Maltoo aivan tyhjään vatsaan just ennen salille menoo. Pistin Maltoo 3dl ja loput vettä mitä nyt mahtuukaa siihen mikseriin..Join sen ja kun salilla olin, niin oli ihan sairaan huono olo. No sain kuitenkin treenattua, jonka jälkeen join 1dl Wheytä ja 1dl Maltoo. Sitte kotona söin riisiä ja kanaa ja nyt sitte mahaa turvottaa niin hemmetisti! jotenkin tuntuu, että oon vähän liikaa ottanu tota Maltoo?? Onko siitä jotain terveydellisiä haittoja muuta kuin se, että vatsaa turvottaa nyt niin hemmetisti?
Sen siitä saa kun ei osaa käyttää aivoja...pakko tässä vaiheessa pistää toi niitten puudutusten piikkiin :D

Oon mä sitte kyllä yks pässi, ei herranjumala...Oon tän päiväisen lääkärin jälkeen ollu ihan pöhnässä kun mua puudutettiin tosi monen piikin kanssa, ja en pystyny koko päivänä syömään mitään, sitte menin salille klo 15 ja päätin tankata Maltoo aivan tyhjään vatsaan just ennen salille menoo. Pistin Maltoo 3dl ja loput vettä mitä nyt mahtuukaa siihen mikseriin..Join sen ja kun salilla olin, niin oli ihan sairaan huono olo. No sain kuitenkin treenattua, jonka jälkeen join 1dl Wheytä ja 1dl Maltoo. Sitte kotona söin riisiä ja kanaa ja nyt sitte mahaa turvottaa niin hemmetisti! jotenkin tuntuu, että oon vähän liikaa ottanu tota Maltoo?? Onko siitä jotain terveydellisiä haittoja muuta kuin se, että vatsaa turvottaa nyt niin hemmetisti?
Sen siitä saa kun ei osaa käyttää aivoja...pakko tässä vaiheessa pistää toi niitten puudutusten piikkiin :D

No ei oo kyllä järjen hiventäkään vetää sitä MALTOA jumaliste naamaan jos ei syömään pääse. Voivoi:jahas: Ehdottomasti ennemmin protskua siihen drinkkiin jos ateriankorviketta hakee, maltoa korkeintaan ihan vähän kaveriksi. Ei näin.

Eikä sitä maltoa kannata normaalitapauksessakaan vetää ennen treeniä, kuin korkeintaan ihan pieni määrä vaikka ns. loaderina heran kanssa. Ite en oo ikinä ottanu maltoa ennen treeniä.

Back
Ylös Bottom