Malto aamuisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juffe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by janne321
Jos asiat on noin niin mähän olen tehny aikalailla päin persettä.. eli noin tuntia ennen treeniä syönyt ja 20 min ennen treeniä drinkin missä on 1dl heraa 0,5dl maltoa 0,5dl dekstrosia(rypäle sokeri hommaa mikä tehostaa kreatiinin imeytymistä) ja teelusikallinen kreatiinia.
mitenkä suosittelistte ottamaan aineita jos käytössä on hera85, maltoa, dekstrosia ja kreatiinia?

Mä söisin reilusti ruokaa 2-3h ennen treeniä, tuon aterian ja treenin välissä ei mitään ja sitten heti treenin jälkeen heraa, maltoa, dekstroosia ja kreaa. Ehkä 0.4g*(painokilo) proteiineja ja 0.8g*(painokilo) hiilareita. Malton ja dekstroosin suhde vois olla vaikka 50/50 ja kreaa sitten se 5-10g, tai mitä oot tottunut ottamaan. Tämä on vaan mun mielipide sitten eikä mitään faktaa.

Originally posted by janne321
Jos asiat on noin niin mähän olen tehny aikalailla päin persettä.. eli noin tuntia ennen treeniä syönyt ja 20 min ennen treeniä drinkin missä on 1dl heraa 0,5dl maltoa 0,5dl dekstrosia(rypäle sokeri hommaa mikä tehostaa kreatiinin imeytymistä) ja teelusikallinen kreatiinia.
mitenkä suosittelistte ottamaan aineita jos käytössä on hera85, maltoa, dekstrosia ja kreatiinia?

Kuten aiemmassa postissa: jos haluat kikkailla, n.puoli tuntia ennen treeniä pieni annos sitä heraa (ruoasta mielellään 2h).

Heität maltolla vesilintua, dekstroosilla maustat cheattipäivän juomat.

No vakavasti, nuo treblan antamat määrät on ihan ok.
Jos haluaa taas kikkailla, voi sitten ottaa treenin jälkeen vain protskun ja hiilaria sitten vähän myöhemmin, mutta tästä on keskusteltu palstalla paljon, joten ei tässä enempää siitä.

Peruspalautusjuoma (eli malto ja protskut heti naamaan) toimii vallan hyvin ja loistavastikin, mutta joillekin malto ei ole mieleen (esim minulle) ja aiheuttaa sen kamalan taivas putoaa-crashin. Silloin on hyvä syy pilkkoa "palautusjuoma", ja kuten täällä olen aikaisemminkin todennut, itse en maltoa enää ota ollenkaan missään yhteydessä, koska se ei minun kropalle sovi.

Originally posted by trebla
Mä söisin reilusti ruokaa 2-3h ennen treeniä, tuon aterian ja treenin välissä ei mitään ja sitten heti treenin jälkeen heraa, maltoa, dekstroosia ja kreaa. Ehkä 0.4g*(painokilo) proteiineja ja 0.8g*(painokilo) hiilareita. Malton ja dekstroosin suhde vois olla vaikka 50/50 ja kreaa sitten se 5-10g, tai mitä oot tottunut ottamaan. Tämä on vaan mun mielipide sitten eikä mitään faktaa.

Kiitos vinkeistä!!!

Suositut

Back
Ylös Bottom