Mallikuvausta I & II

No offence, mut nää on kyllä patologisen tylsiä ja mitäänsanomattomia valokuvia. Kaverilla on kova hinku saada otoksensa framille, mutta myös erinomainen kyky saada otoksiinsa paljon tylsää ja kuollutta. #71:ssä jätkän katse on kuin lahnalla, #72:n meiningin uskottavuus/vakuuttavuus on täys nolla, #75:ssa mimmissä on jotakin mielenkiintoista, mutta käsi makaa halvaantuneena...
*liitä tähän kuva jossa on yksi ankanpojista ja lohnari, sekä puhekuplassa teksti "kuullostaa ilmiselvästi paskalle, mutta kerro toki lisää"* :zzzz:

lisaa.jpg

No offence, mut nää on kyllä patologisen tylsiä ja mitäänsanomattomia valokuvia. Kaverilla on kova hinku saada otoksensa framille, mutta myös erinomainen kyky saada otoksiinsa paljon tylsää ja kuollutta. #71:ssä jätkän katse on kuin lahnalla, #72:n meiningin uskottavuus/vakuuttavuus on täys nolla, #75:ssa mimmissä on jotakin mielenkiintoista, mutta käsi makaa halvaantuneena...
Missä sinun otoksia pääsee ihailemaan?

Kyllä kritisoida saa. Pitääkö itse olla kilpaillut Mr. Olympiassa ennen kuin saa kritisoida osallistujia? Vai oliko tämä pelkkä hehkutusthread? Voisin kuvitella, että Teemupii haluaa kuulla mielipiteitä kuvistaan, eikä vain "onpa nämä kauniita!" - kommentteja. Vai ärsyttääkö se, ettei arvostelija antanut hyviä perusteluita? No miten hyvät perustelut on kommentilla "Onpa kaunista!"

Tällä tyypillä on kyllä siisti fysiikka, ja kuvakin on IMO erittäin onnistunut. :thumbs:
Onko kyseisellä kaverilla mitään kilpailutaustaa?

Toivottavasti ko. kaveri ei TAPA mua, jos mä hiukan valotan... ;) Eli ei ole mitään kisataustaa. Ja samaa mieltä siinä, että kaverissa on potentiaalia ihan livenäkin nähtynä.

Oh, sorry. Threadin sisältöä kuvatessaan tais itse mestari isillisessä erinomaisuudessaan esittää, että "voitte arvioida kuvia".

Muutama asiallinen sana, niin jätkät tuhisee kuin loukkaantuneet pikkutytöt. Pidetään tää siis hehkutuspalstana. Saisko tännekin muuten niitä ehania, antoisia vauva- & perhekuvia. Ja vaimoväki mukaan kommentoimaan...

Mikehän niitä kuvia tänne halusi. Minun puolesta tämän threadin voi heittää vaikka roskikseen, kun niillä kommenteilla ei ole mitään väliä, enkä ole sellaisia pyytänytkään.

Mikehän niitä kuvia tänne halusi. Minun puolesta tämän threadin voi heittää vaikka roskikseen, kun niillä kommenteilla ei ole mitään väliä, enkä ole sellaisia pyytänytkään.
Nyyh. Aika onnetonta parkumista jos joku vähän kritisoi.

En minä ainakaan kuvaa ainuttakaan haastattelua tai kisakuvaa tänne sentakia, että niitä arvosteltaisiin teknisesti.

Jos pamautan syksyn kisoista vajaa tuhat kuvaa tänne ja käsittelen ne galleriaksi, niin kyllähän siinä vähän vituttaan alkaa jos joku kusipää tulee itkemään "puhkipalanut kuva". Siinä vaiheessa ei viitti kuunnella toisen kusipään itkua "etkö kestä kritiikkiä".
Siinä vaihessa nämä kusipäät painaa jonnekin toiselle saitille ja leimaa koko pakkotoiston paskaksi ja kaikki vain sen takia, ettei yksi vitun runkkari voinut pitää turpaansa kii ja rispektaa jos joku ylipäätänsä luo jotain sisältöä. Voishan sitä olla teemukin kuvaamatta ja raapia persettään.

Ei nämä ole nyt sentään taidenäyttelyitä.

--------------------------------------------------------------
tästä alaspäin sitten kaikki tahallaan asian väärin ymmärtäneet voivat avautua.

Nämä kuvat on mun mielestä niitä jotka ovat julkaisukynnyksen ylittäneet, eikä ne siitä mihinkään enää kehumalla taikka haukkumalla muutu. Toiset tykkää erilaisista kuvista kuin toiset, ja nämä on mun mielestä onnistuneita. Jos joku on toista mieltä niin ei se mua kiinnosta tippaakaan. Melkein kaikki kuvissa olevat mallit ovat pakkotoistolta ( http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=49240 ), joten miten ihmeessä saisin kuvattavia jos en saa jonkun persereiän mielestä laittaa ottamiani kuvia esille?

Teemupii, kukaan ei ole sanonut, ettet saisi laittaa kuvia esille.

Olisi sen kritiikin voinut kauniimminkin sanoa, mutta hyväkin kuva voi mennä huonoksi, jos mallin silmät näyttää kuolleilta. Eikä se todellakaan ole helppoa saada kuvattavan silmiin ilmettä. Sellainen tulee harjoittelun kautta, että malli osaa poseerata ja että kuvaaja osaa neuvoa poseeraamista kokemattomalle mallille.

Iso osa sun julkaisemista kuvista on hyviä, osa tosi hyviä ja osa vähemmän hyviä.

Olisi sen kritiikin voinut kauniimminkin sanoa, mutta hyväkin kuva voi mennä huonoksi, jos mallin silmät näyttää kuolleilta. Eikä se todellakaan ole helppoa saada kuvattavan silmiin ilmettä. Sellainen tulee harjoittelun kautta, että malli osaa poseerata ja että kuvaaja osaa neuvoa poseeraamista kokemattomalle mallille.
Hyvä että sinä osaat sanoa absoluuttisen totuuden. Mielestäni olet väärässä.

Minä en taas tajua että mikä ihme siinä on niin vaikea tajuta että nämä kuvat ovat minusta hyviä. Jos sinä et tykkää niistä tai niiden tyylistä niin mitä sitten? Minä en kumminkaan laita näitä kuvia esille miellyttääkseni kenenkään muun makua kuin omaani.

Hyvä että sinä osaat sanoa absoluuttisen totuuden. Mielestäni olet väärässä.

Minä en taas tajua että mikä ihme siinä on niin vaikea tajuta että nämä kuvat ovat minusta hyviä. Jos sinä et tykkää niistä tai niiden tyylistä niin mitä sitten? Minä en kumminkaan laita näitä kuvia esille miellyttääkseni kenenkään muun makua kuin omaani.

En ole väittänyt sanovani absoluuttista totuutta. Tottakai ne on mielipidekysymyksiä. Enkä kommentoinut kuvien tyyliä, vaan sitä, että mielestäni tyhjä katse huonontaa kuvaa (ellei sitten koko kuvan tunnelma ole sellainen, että tyhjä katse sopii siihen).

Esimerkiksi viimeisin "naiskuva" (=kuvassa nainen) on mielestäni todella hyvä ja mallin katse erittäin onnistunut.

EDIT: vielä sen verran, että jos ei halua mitään kommentteja, kannattaa se sanoa heti alussa.

Back
Ylös Bottom