Mallien treeniohjelma & ruokavalio

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
eli itse haluisin(mies) päästä miesmallien tyyliseen kondikseen, eli suht hoikkaan ja melko lihaksettomaan kuntoon. Jalkojen tulisi olla ohuet ja koko kropan muutenkin solakka.

millaisia treeniohjelmia suosittelisitte? Millaisia sarjoja ja millaisilla painoilla... Lenkillä käyn 3 kertaa viikossa tällähetkellä ja painojakin nostelen... En silti mikään alan ammattilainen ole.

Ruokapuolesta voisin sanoa, että syön terveellisesti ja koitan saada proteiinejä mm. Tonnikalasta, rahkasta ja kananlihasta. Ruokapuolen faktoja myös kaipailisin teiltä kokeneemmilta ja paremmin asiasta tietäviltä.

kiitos jo etukäteen.

Että näin... Jos haluut olla hoikka ja suht lihakseton niin syö vähän ja treenaa maltillisesti. Äläkä treenaa jalkoja.
Riippuen sun lähtökunnosta treenaisin aluksi normaaliin tapaan kunnes olisin tavoitetilanteessa ja sen jälkeen siirtyisin ylläpitotreeniin. Treeniohjeita ja ruokaohjeita tällä palstalla on riittävästi, etsi siis itse. Ylläpitovaiheessa et yksinkertaisesti nosta enää treenipainoja ja voit halutessasi pidentää treeniväliä.

luulen että pakkikselta on noi miesmallit aika vähissä ja täältä tulee sen takia vaan katkeraa vittuilua :D ... Itsekkään en kyllä aiheesta tiedä sen enempää.

40kg emopellet on kuitenki vaan trendivillitys joka menee ohi, aivan kuten moonbootsit ja korkeavyötäröiset farkut. Punttaa vaan ja oottele että kimut juoksee sun tykö ku entiset poitsut lähtee tuulen mukana tai sortuu kasaan.:thumbs:

Uinti ja tarkka ruokavalio vois olla varmaan aika kova sana, aika moni uimari on just sellases solakas kunnossa.

Juot paljon vettä ja poltat tupakkaa aina, kun tulee nälkä. Tee vähän vatsalihaksia, jos jaksat. Kerran viikossa syöt mäkkärissä ison annoksen, jonka myöhemmin illalla oksennat ulos. Etköhä kohta oo mallin mitoissa ;).

Uinti ja tarkka ruokavalio vois olla varmaan aika kova sana, aika moni uimari on just sellases solakas kunnossa.

Väittäisin että uimarit on aika möhköjä verrattuna miesmalleihin, mikä ei tosin tarkoita että uiminen olisi jotenkin huono harjoitusmuoto mallinhommaan. Syömällä vaikutat eniten siihen miltä näytät, eli safkailut minimiin ja vaikka vatsalihaksia treenaamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onhan niitä aika erikokoisia ja näköisiä malleja...väittäisin että suurella osalla on enemmän lihasta kuin perus pakkislaisella. Vai onko tässä kyse jostain varoittavasta esimerkistä bulimiasta tai vastaavasta?

Aloitusviestissä lukee: "eli itse haluisin(mies) päästä miesmallien tyyliseen kondikseen, eli suht hoikkaan ja melko lihaksettomaan kuntoon. Jalkojen tulisi olla ohuet ja koko kropan muutenkin solakka.".

Eiköhä viestiketjun alottaja kuitenkin tarkottanut niitä catwalk -malleja, jotka kävelee helvetin kalliit vaatteet päällä edestakasi. Tekeehä kehonrakentajatki mallin hommia, kun poseeraavat jonku lisäravinnepurnukan etiketissä.

Back
Ylös Bottom