Makwan Amirkhanilta yllätysveto: Lähtee ulkomaille
Suomalainen ottelee jo tammikuun lopussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Makwani kuumeesa ja matsi peruttu
Johtunee varmaan siitä että kukaan ei ota tätä matsia tosissaan. Uraansa jäähdyttelevä Suomen Menestynein Vapaaottelija vs. n. 10 vuotta eläkkeellä ollut, ihan hyvin aikoinaan otellut jamppa.Eikö ketään enää kiinnosta Makwanin ura?
ICE Cage Amirkhani - Salovaara julkaistu aikaa sitten eikä kukaan ole kommentoinut.
Salovaara itselleni tuntematon mutta ilm. edellisestä ottelusta jonkin aikaa?
Minua ainakin kiinnosti Makwanin ura vakavasti otettavana ja todellista menestystä tavoittelevana vapaaottelijana.Eikö ketään enää kiinnosta Makwanin ura?![]()
Toi on aika törkeetä syyttää seksuaalisesta väkivallasta ilman että mainitsee nimeä.Mä nyt korostan, en syytä VIELÄ. Hs uutisoi että kyse julkkisselviytyjistä!
Mira Luoti ollu ny otsikoissa jossa koki ''ei mitään seksuaalista häirintää vaan seksuaalista väkivaltaa''.
Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa viihdeohjelmassa – Kyse on Julkkisselviytyjistä
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011435766.html
– Se oli ihan painajaista koko helvetin reissu.
Näin muusikko Mira Luoti luonnehtii television viihdeohjelman kuvauksia, joissa hän oli mukana.
Luoti kertoo asiasta ensimmäistä kertaa julkisesti Ylen uudessa dokumentissa.
– Siellä ei ollut mitään kameravalvontaa. Minun kohdallani se ei ollut edes seksuaalista häirintää vaan seksuaalista väkivaltaa, Luoti sanoo dokumentissa.
Ohjelman tai tekijän nimeä Luoti ei paljasta, mutta muusikko vei asian heti tapahtuneen jälkeen vastuullisten tahojen käsiteltäväksi. Dokumentissa ei tarkenneta, onko kyse esimerkiksi tuotantoyhtiöstä.
![]()
PMMP-elokuva: Mira Luoti joutui seksuaalisen väkivallan uhriksi tv-ohjelman kuvauksissa – maksettiin hiljaiseksi
PMMP nousi suosikkibändiksi myrkyllisessä ilmapiirissä. Ongelmat alalla jatkuvat. Paula Vesala ja Mira Luoti puhuvat kokemuksistaan avoimesti Ylen uudessa dokumentissa.yle.fi
Arvatkaapa ketä oli parina? Makwan Amirkhani!
''Alkuvuonna 2017 Luoti osallistui Nelosen Julkkisselviytyjät-ohjelmaan, jossa hän vietti vapaaottelija Makwan Amirkhanin kanssa kolme vuorokautta Nuuksion kansallispuistossa.''
![]()
Mira Luoti – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Jos katot aikasempia viestejä, mä oon sanonu että kannatan makwania. Tai kannatin. Noihan on jo vahvistettuja noi tiedot? :D Mitä tota spekuloimaan, Kyse on enää siitä onko se makwan, vai joku kamera tai äänimies. Mira on ollu itkunen ohjelman aikana, ottanu jo ohjelman aikana yhteyttä työntekijöihin, 2 tuotantoyhtiön tyyppiä vahvistanu, ja sähköpostit.En itse ota vakavasti ainuttakaan tän tyylistä julkkis akkojen ulostuloa. Jotain hampaankolossa myös Mikasa nimimerkin takana kun tarvetta yrittää tässä heittää lokaa Makun suuntaan.
Ylipäätään näinä päivinä kannattaa muistaa se että on uusi käytäntö, että joku tilanne missä ollu ihan normaalin vuorovaikutuksen sisällä asiat, niin nainen voi jälkeenpäin päättää ja kokea että se menikin väärin, ja paskaa ja syytteitä voidaan heitellä vaikka tilanteessa ei oo ollu mitään erikoista eikä pientäkään signaalia siihen suuntaan että nyt on huono meininki. Voi myös ihan vaan huumorintajua puuttua joskus ja soppa on valmis.
Lisätään vielä. ''Kaksi tuotannossa ollutta muuta henkilöä vahvistaa Helsingin Sanomille Mira Luodin kertomat tapahtumat. Toinen heistä kertoo Luodin kertoneen seksuaalisesta häirinnästä kuvausten aikana.''''Luodin parina kisassa oli vapaaottelija Makwan "Maku" Amirkhani.
HS:n haastattelemien lähteiden mukaan Luoti vaikutti kuvauksissa toisinaan "itkuiselta". HS:n lähteistä useampi myös sanoo Amirkhanin käytöksen olleen ajoittain aggressiivista.
HS tavoitti Amirkhanin, mutta tämä kieltäytyi kommentoimasta asiaa. Myös Luoti kieltäytyi kommentoimasta asiaa HS:lle.''
![]()
HS: Mira Luoti kertoi seksuaalisesta väkivallasta – tapahtui Julkkisselviytyjät-ohjelmassa
Televisio-ohjelman tuotantoyhtiö vahvistaa asian HS:lle.www.mtvuutiset.fi
Jos katot aikasempia viestejä, mä oon sanonu että kannatan makwania. Tai kannatin. Noihan on jo vahvistettuja noi tiedot? :D Mitä tota spekuloimaan, Kyse on enää siitä onko se makwan, vai joku kamera tai äänimies. Mira on ollu itkunen ohjelman aikana, ottanu jo ohjelman aikana yhteyttä työntekijöihin, 2 tuotantoyhtiön tyyppiä vahvistanu, ja sähköpostit.
''Nelonen ja Warner molemmat vahvistavat asian HS:lle. Molemmat kertovat HS:lle tuotannon saaneen tietää tapahtumien yksityiskohdista vähittäin ja vasta ohjelman esittämisen jälkeen.''
''HS:n tiedot|Warner ja Nelonen vahvistavat, että Mira Luodin kuvaama tapaus tapahtui Julkkisselviytyjät-ohjelmassa, jota kuvattiin vuonna 2016.''
![]()
HS:n tiedot | Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa viihdeohjelmassa – Kyse on Julkkisselviytyjistä
Warner Bros ja Nelonen vahvistavat, että Mira Luodin kuvaama tapaus tapahtui Julkkisselviytyjät-ohjelmassa, jota kuvattiin vuonna 2016.www.hs.fi
Ja mitä mun hampaankolossa olemiseen tulee tai ei olemiseen, niin sillä ei ole mitään tekemistä ja täysin mitätön asia tollasen asian rinnalla.
Älä ole heti nielemässä noin innolla kaikkea mitä media lykkää. Oikein odotat että saat syvälle niellä ton jutun ja toivot että alkaa kunnon kivitys, huomaatko olevasi jotenkin asenteellisella jalalla tässä nyt? Itse en lähde näihin woke juttuihin mukaan, oli perää tai ei niin en oo mukana.Lisätään vielä. ''Kaksi tuotannossa ollutta muuta henkilöä vahvistaa Helsingin Sanomille Mira Luodin kertomat tapahtumat. Toinen heistä kertoo Luodin kertoneen seksuaalisesta häirinnästä kuvausten aikana.''
Eli mun hampaankolot on asiassa se tärkein asia? ei jumalauta... mutta ''ei ole tapahtunut.. en usko''
edelleenkin, onko kyse makwanista vai kamera, äänimiehestä vai muusta työntekijästä. Siitä on enää kyse...
Eipä yllättäisi yhtään jos osoittautuu todeksi nämä jutut Makun kohdalla. Kaikkihan tietää, että kaveri ei ole mikään pyhimys vaikka sellaista esittää