Makwan Amirkhani

Meta title: 💥 Makwan Amirkhani – suomalaisen vapaaottelun karismaattisin mestari

Meta description: Keskustelua Makwanin urasta, matseista, valinnoista ja treeneistä – missä mennään nyt ja mitä tulevaisuus tuo mukanaan?**

Eikö ketään enää kiinnosta Makwanin ura? 😆
ICE Cage Amirkhani - Salovaara julkaistu aikaa sitten eikä kukaan ole kommentoinut.

Salovaara itselleni tuntematon mutta ilm. edellisestä ottelusta jonkin aikaa?

ICE Cage Amirkhani - Salovaara julkaistu aikaa sitten eikä kukaan ole kommentoinut.

Salovaara itselleni tuntematon mutta ilm. edellisestä ottelusta jonkin aikaa?
Johtunee varmaan siitä että kukaan ei ota tätä matsia tosissaan. Uraansa jäähdyttelevä Suomen Menestynein Vapaaottelija vs. n. 10 vuotta eläkkeellä ollut, ihan hyvin aikoinaan otellut jamppa.

Viimeksi muokattu:
Minua ainakin kiinnosti Makwanin ura vakavasti otettavana ja todellista menestystä tavoittelevana vapaaottelijana.

Tuo kyseinen ura vaan on saanut päätöksensä aikapäiviä sitten ja menneistä on keskusteltu jo kyllästymiseen asti.

Makwanin nykyinen tragikoomiseen kehäraakkiuteen ja sirkusmatseihin johtava urapolku sen sijaan ei kiinnosta enää. Näillekin löytyy kyllä varmasti arvostajansa, kuten varmaan löytyy niitäkin jotka vielä uskovat näitä toistuvia "kohta taas UFC:ssa" -juttuja. Itse kaipaan jotain huipputason relevanssia niiltä vaparihommilta mitä ehdin seurata.

Mä nyt korostan, en syytä VIELÄ. Hs uutisoi että kyse julkkisselviytyjistä!

Mira Luoti ollu ny otsikoissa jossa koki ''ei mitään seksuaalista häirintää vaan seksuaalista väkivaltaa''.

Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa viihdeohjelmassa – Kyse on Julkkisselviytyjistä​

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011435766.html

– Se oli ihan painajaista koko helvetin reissu.

Näin muusikko Mira Luoti luonnehtii television viihdeohjelman kuvauksia, joissa hän oli mukana.

Luoti kertoo asiasta ensimmäistä kertaa julkisesti Ylen uudessa dokumentissa.

– Siellä ei ollut mitään kameravalvontaa. Minun kohdallani se ei ollut edes seksuaalista häirintää vaan seksuaalista väkivaltaa, Luoti sanoo dokumentissa.

Ohjelman tai tekijän nimeä Luoti ei paljasta, mutta muusikko vei asian heti tapahtuneen jälkeen vastuullisten tahojen käsiteltäväksi. Dokumentissa ei tarkenneta, onko kyse esimerkiksi tuotantoyhtiöstä.

Arvatkaapa ketä oli parina? Makwan Amirkhani!

''Alkuvuonna 2017 Luoti osallistui Nelosen Julkkisselviytyjät-ohjelmaan, jossa hän vietti vapaaottelija Makwan Amirkhanin kanssa kolme vuorokautta Nuuksion kansallispuistossa.''
Vuonna 2017 Luoti puolestaan nähtiin Nelosen Julkkisselviytyjät-formaatissa. Ohjelmassa peräti 40 julkisuudesta tuttua suomalaista jätettiin päiviksi keskelle Nuuksion luontoa.

Jokaisessa jaksossa seurattiin kahta paria, jotka saivat retkelle mukaansa vain kartan, kompassin ja aivan välttämättömimmät varusteet. Mira Luodin parina nähtiin Makwan Amirkhani.

Makwan Amirkhani ja Mira Luoti viettivät kolme päivää Nuuksion metsässä Julkkisselviytyjät-ohjelman kuvauksissa.

MODE: Siirretty Ice Cage -ketjusta, koska ei liity Ice Cage -promootioon mitenkään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä nyt korostan, en syytä VIELÄ. Hs uutisoi että kyse julkkisselviytyjistä!

Mira Luoti ollu ny otsikoissa jossa koki ''ei mitään seksuaalista häirintää vaan seksuaalista väkivaltaa''.

Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa viihdeohjelmassa – Kyse on Julkkisselviytyjistä​

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011435766.html

– Se oli ihan painajaista koko helvetin reissu.

Näin muusikko Mira Luoti luonnehtii television viihdeohjelman kuvauksia, joissa hän oli mukana.

Luoti kertoo asiasta ensimmäistä kertaa julkisesti Ylen uudessa dokumentissa.

– Siellä ei ollut mitään kameravalvontaa. Minun kohdallani se ei ollut edes seksuaalista häirintää vaan seksuaalista väkivaltaa, Luoti sanoo dokumentissa.

Ohjelman tai tekijän nimeä Luoti ei paljasta, mutta muusikko vei asian heti tapahtuneen jälkeen vastuullisten tahojen käsiteltäväksi. Dokumentissa ei tarkenneta, onko kyse esimerkiksi tuotantoyhtiöstä.

Arvatkaapa ketä oli parina? Makwan Amirkhani!

''Alkuvuonna 2017 Luoti osallistui Nelosen Julkkisselviytyjät-ohjelmaan, jossa hän vietti vapaaottelija Makwan Amirkhanin kanssa kolme vuorokautta Nuuksion kansallispuistossa.''

Toi on aika törkeetä syyttää seksuaalisesta väkivallasta ilman että mainitsee nimeä.
Nythän tässä jo käynyt niin että kaikkia paikalla olleita epäillään kunnes toisin todistetaan.

En itse ota vakavasti ainuttakaan tän tyylistä julkkis akkojen ulostuloa. Jotain hampaankolossa myös Mikasa nimimerkin takana kun tarvetta yrittää tässä heittää lokaa Makun suuntaan.

Ylipäätään näinä päivinä kannattaa muistaa se että on uusi käytäntö, että joku tilanne missä ollu ihan normaalin vuorovaikutuksen sisällä asiat, niin nainen voi jälkeenpäin päättää ja kokea että se menikin väärin, ja paskaa ja syytteitä voidaan heitellä vaikka tilanteessa ei oo ollu mitään erikoista eikä pientäkään signaalia siihen suuntaan että nyt on huono meininki. Voi myös ihan vaan huumorintajua puuttua joskus ja soppa on valmis.

''Luodin parina kisassa oli vapaaottelija Makwan "Maku" Amirkhani.

HS:n haastattelemien lähteiden mukaan Luoti vaikutti kuvauksissa toisinaan "itkuiselta". HS:n lähteistä useampi myös sanoo Amirkhanin käytöksen olleen ajoittain aggressiivista.

HS tavoitti Amirkhanin, mutta tämä kieltäytyi kommentoimasta asiaa. Myös Luoti kieltäytyi kommentoimasta asiaa HS:lle.''

En itse ota vakavasti ainuttakaan tän tyylistä julkkis akkojen ulostuloa. Jotain hampaankolossa myös Mikasa nimimerkin takana kun tarvetta yrittää tässä heittää lokaa Makun suuntaan.

Ylipäätään näinä päivinä kannattaa muistaa se että on uusi käytäntö, että joku tilanne missä ollu ihan normaalin vuorovaikutuksen sisällä asiat, niin nainen voi jälkeenpäin päättää ja kokea että se menikin väärin, ja paskaa ja syytteitä voidaan heitellä vaikka tilanteessa ei oo ollu mitään erikoista eikä pientäkään signaalia siihen suuntaan että nyt on huono meininki. Voi myös ihan vaan huumorintajua puuttua joskus ja soppa on valmis.
Jos katot aikasempia viestejä, mä oon sanonu että kannatan makwania. Tai kannatin. Noihan on jo vahvistettuja noi tiedot? :D Mitä tota spekuloimaan, Kyse on enää siitä onko se makwan, vai joku kamera tai äänimies. Mira on ollu itkunen ohjelman aikana, ottanu jo ohjelman aikana yhteyttä työntekijöihin, 2 tuotantoyhtiön tyyppiä vahvistanu, ja sähköpostit.

''Nelonen ja Warner molemmat vahvistavat asian HS:lle. Molemmat kertovat HS:lle tuotannon saaneen tietää tapahtumien yksityiskohdista vähittäin ja vasta ohjelman esittämisen jälkeen.''

''HS:n tiedot|Warner ja Nelonen vahvistavat, että Mira Luodin kuvaama tapaus tapahtui Julkkisselviytyjät-ohjelmassa, jota kuvattiin vuonna 2016.''

Ja mitä mun hampaankolossa olemiseen tulee tai ei olemiseen, niin sillä ei ole mitään tekemistä ja täysin mitätön asia tollasen asian rinnalla.

''Luodin parina kisassa oli vapaaottelija Makwan "Maku" Amirkhani.

HS:n haastattelemien lähteiden mukaan Luoti vaikutti kuvauksissa toisinaan "itkuiselta". HS:n lähteistä useampi myös sanoo Amirkhanin käytöksen olleen ajoittain aggressiivista.

HS tavoitti Amirkhanin, mutta tämä kieltäytyi kommentoimasta asiaa. Myös Luoti kieltäytyi kommentoimasta asiaa HS:lle.''

Jos katot aikasempia viestejä, mä oon sanonu että kannatan makwania. Tai kannatin. Noihan on jo vahvistettuja noi tiedot? :D Mitä tota spekuloimaan, Kyse on enää siitä onko se makwan, vai joku kamera tai äänimies. Mira on ollu itkunen ohjelman aikana, ottanu jo ohjelman aikana yhteyttä työntekijöihin, 2 tuotantoyhtiön tyyppiä vahvistanu, ja sähköpostit.

''Nelonen ja Warner molemmat vahvistavat asian HS:lle. Molemmat kertovat HS:lle tuotannon saaneen tietää tapahtumien yksityiskohdista vähittäin ja vasta ohjelman esittämisen jälkeen.''

''HS:n tiedot|Warner ja Nelonen vahvistavat, että Mira Luodin kuvaama tapaus tapahtui Julkkisselviytyjät-ohjelmassa, jota kuvattiin vuonna 2016.''

Ja mitä mun hampaankolossa olemiseen tulee tai ei olemiseen, niin sillä ei ole mitään tekemistä ja täysin mitätön asia tollasen asian rinnalla.
Lisätään vielä. ''Kaksi tuotannossa ollutta muuta henkilöä vahvistaa Helsingin Sanomille Mira Luodin kertomat tapahtumat. Toinen heistä kertoo Luodin kertoneen seksuaalisesta häirinnästä kuvausten aikana.''

Eli mun hampaankolot on asiassa se tärkein asia? ei jumalauta... mutta ''ei ole tapahtunut.. en usko''

edelleenkin, onko kyse makwanista vai kamera, äänimiehestä vai muusta työntekijästä. Siitä on enää kyse...

No kauniisti tosta saa sotkettua asiat keskenään, jossain kylmässä nälissään jos rymynny ihmiset joille se retkeily ei ole mikään sydämen asia niin voinut olla yleinen käytös ja jaksaminen koetuksella ja ihan jo siitä pohjalta tunteet pinnassa.

Toki ikävää jos jutussa olisi perää. Mutta ennen opetettiin sellasen tarinan kautta että joku aina leikillään huusi apua että muka susi lähellä. Sitten kun joku kerta olikin oikeasti susi niin kukaan ei piitannut huudosta ja kävi hassusti. Nyt tän woketuksen keskellä julkkis akkojen syyttelyt on kokenut samoin inflaation. Todennäköisyys on paljon suurempi sille että asioita vääristellään ja valehdellaan kuin että näihin uutisiin kannattaisi vakavasti suhtautua. Ei kannata antaa median ohjailla itseään niin paljon että ottaa aina kaikesta kopin mitä syötetään

Lisätään vielä. ''Kaksi tuotannossa ollutta muuta henkilöä vahvistaa Helsingin Sanomille Mira Luodin kertomat tapahtumat. Toinen heistä kertoo Luodin kertoneen seksuaalisesta häirinnästä kuvausten aikana.''

Eli mun hampaankolot on asiassa se tärkein asia? ei jumalauta... mutta ''ei ole tapahtunut.. en usko''

edelleenkin, onko kyse makwanista vai kamera, äänimiehestä vai muusta työntekijästä. Siitä on enää kyse...
Älä ole heti nielemässä noin innolla kaikkea mitä media lykkää. Oikein odotat että saat syvälle niellä ton jutun ja toivot että alkaa kunnon kivitys, huomaatko olevasi jotenkin asenteellisella jalalla tässä nyt? Itse en lähde näihin woke juttuihin mukaan, oli perää tai ei niin en oo mukana.

Eipä yllättäisi yhtään jos osoittautuu todeksi nämä jutut Makun kohdalla. Kaikkihan tietää, että kaveri ei ole mikään pyhimys vaikka sellaista esittää

Back
Ylös Bottom