Makwan Amirkhani

Kyllä se intissä oli saman kuulosta se marmatus noin 1/4 porukasta kun keli oli muuta ku auringon paistetta.
Varmasti. Tosin eipä siellä taida olla yhdelläkään samanlaista julkisuuskuvaa, kuin mitä maku on itselleen luonut.

Lopetin itse asiassa koko miehen seuraamisen facessa, kun tuntui että joka päivitys oli mallia olen itse täydellisyys ja että toiset kilpailijatkin kuolaa mua. Ehkä oli läppää ehkä ei, ei vaan jaksanut katsella sitä enää.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkohan Makwanilla taas satuilu iskenyt päälle

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/art...kulla-kaikista-taloista-valitsi-taman/6335338
Heidän saapuessaan perille, olivat varkaat kirjoituksen mukaan poistumassa paikalta. Murtautujista toinen oli iskenyt takaovesta sisään mennyttä Makwanin isoveljeä ruuvimeisselillä selkään, jolloin paikalle ennättänyt vapaaottelija oli iskenyt tunkeutujaa ”vihaisella takakäden suoralla leukaperiin ja peli oli sillä selvä”. Toinen varkaista oli päässyt pakenemaan.
Poliisin versio:

Amirkhan kertoo Facebook-päivityksessään, että murtovaras olisi lyönyt hänen isoveljeään ruuvimeisselillä selkään raivokkaan hyökkäyksen aikana. Murtovaras sai Amirkhanin kertomuksen mukaan puolestaan vapaaottelijalta ”vihaisen takakäden suoran leukaperiin”.

Läksyn mukaan paikalla tavatuilla henkilöillä ei ollut suurempia vammoja, eikä ketään toimitettu paikalta lääkärin vastaanotolle.

Läksyn mukaan tapaus on erikoinen, sillä vapaaottelija Amirkhani hälytettiin paikalle ennen poliisia.

– Miten tämän nyt muotoilisi – kyllä tässä ihmetyttää moni muukin asia, Läksy kertoo puhelimessa.

– En voi kertoa tästä sisällöstä ihan kauheasti, hän jatkaa.

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/art...apauksesta-tassa-ihmetyttaa-moni-asia/6335434

Amirkhani kertoo Facebook-päivityksessään, että asunnossa oli sisällä 11-vuotias poika: Läksy vahvistaa, että sisällä oli 15-vuotias poika, joka ilmoitti tunkeutujasta isälleen, ja tapahtumasarja lähti liikkeelle.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703052200080716_uu.shtml

View: https://www.facebook.com/amirkhanimakwan/photos/a.1385028728378608.1073741828.1380481938833287/1876615049219971/?type=3
 
Ruuvimeisseli näyttää että se on pläntätty tohon esille kuvaa varten. Autosta löytynyt nopeasti että saadaan dramaattisempi käänne.
 
Hahah, Makwanin ympärillä kyllä sattuu ja tapahtuu.:D

Vaikea sanoa mitä tuossa on oikeasti tapahtunut, mutta tuo komisarion kommentti on paljon puhuva: "Miten tämän nyt muotoilisi – kyllä tässä ihmetyttää moni muukin asia"

No, eiköhän poliisi selvitä mistä tuossa oli kyse.
 
Viimeksi muokattu:
Viimeks ku se otti ne juoksukaljojen ottajat kiinni ni kas kummaa sillonki oli kamerat laulamassa. Fbssä oli kuvia kuinka vei vanhuksia lenkille jne. Joo hieno juttu mut vaikuttaa enemmän siltä et noi tehdään sen positiivisen huomion takia eikä auttamisen halusta
 
Nii, ei se kamera ihmetytä, onhan jokaisella nykyään kännyssä kamera, mutta jos miettii että miten paljon sattuu ja tapahtuu aina lähellä. On juoksukaljan kiinniottoo on murtovarkaan pysäyttämistä, joka vielä kävi väkivaltaisesti veljen päälle, mitä vielä, kyllähän näitä riittää. Itse olen melkein tuplasti vanhempi kuin Makwan ja en ole ikinä osunut kauppaan samaan aikaan juoksukaljavarkaan kanssa, en väitä etteikö niitä olisi mutta miten sopivasti sattuikaan, murtovarkaudesta puhumattakaan.
 
Nii, ei se kamera ihmetytä, onhan jokaisella nykyään kännyssä kamera, mutta jos miettii että miten paljon sattuu ja tapahtuu aina lähellä. On juoksukaljan kiinniottoo on murtovarkaan pysäyttämistä, joka vielä kävi väkivaltaisesti veljen päälle, mitä vielä, kyllähän näitä riittää. Itse olen melkein tuplasti vanhempi kuin Makwan ja en ole ikinä osunut kauppaan samaan aikaan juoksukaljavarkaan kanssa, en väitä etteikö niitä olisi mutta miten sopivasti sattuikaan, murtovarkaudesta puhumattakaan.

Täsmälleen samat ajatukset.
 
Viimeks ku se otti ne juoksukaljojen ottajat kiinni ni kas kummaa sillonki oli kamerat laulamassa. Fbssä oli kuvia kuinka vei vanhuksia lenkille jne. Joo hieno juttu mut vaikuttaa enemmän siltä et noi tehdään sen positiivisen huomion takia eikä auttamisen halusta

Eiköhän tostaki kerro ihan tarpeeks se, että siitä on ite pitäny uutisoida :DDD

Jos olis ollu pelisilmää niin olis vaikka seuraavassa talkshow esiintymisessä vihjannut ennen shown alkua isännälle että tämmöistä ollut. Olis sitte voinu vähän tyylikkäämmin tuoda sen esille, että mitäs pienistä.

Hauskinta tässä kuitenki taitaa olla noi FB kommentit. Suurin osa ihmisistä taitaa olla eniten järkyttyneitä siitä, että 11-vuotias oli yksin kotona? Mitä helvettiä? Eikö sillon olla neljännellä luokalla :D Vai pitääkö nykyään olla täysikäiseksi asti jatkuvassa aikuisen valvonnassa?
 
Makun statuksella nyt pystyy sanomaan melkein mitä tahansa ja seurauksena tulee taputuksia selkään ja kehuja. Facebookissa erehdyt kommentoimaan jotain negatiivista tai epäilemään herran sanoja niin saat makun fani armeijan (Eli keski-iältään 40-vuotiaiden tätien) ja monessa tapauksessa herran itsensä vittuilut niskaasi.
 
Jutussa kyl aika erikoisia piirteitä.
Elikkä 11v soittanu isälleen joka sen jälkeen soittanut makulle joka meni grillikioskilta pysäyttämään murron? Ei kuitenkaan 112 soitettu.
Sit murtomies yritti tappaa ruuvarilla makun veljen.
Toi ruuvari satavarmasti aseteltu tohon kuvaan:D
 
Makun statuksella nyt pystyy sanomaan melkein mitä tahansa ja seurauksena tulee taputuksia selkään ja kehuja. Facebookissa erehdyt kommentoimaan jotain negatiivista tai epäilemään herran sanoja niin saat makun fani armeijan (Eli keski-iältään 40-vuotiaiden tätien) ja monessa tapauksessa herran itsensä vittuilut niskaasi.
Facebookissa tyhmyys tiivistyy. Eipä siellä kommenttien taso monesti ylitä iltapäivälehtien uutisten kommenttiosioiden kuraa, vaikka omalla nimellä suurin osa kirjoittaakin. Joskus tullut katsottua noita Makwanin päivityksiä, niin siellä riittää kyllä sellaista perseennuolijaa että oksat pois. En ole tämän uusimman keissin osalta kommentointia seurannut, mutta eiköhän siellä porukka niele jutun pureksimatta hehkuttaen Makua sankarina.
 
Minähän en mistään mitään tiedä,mutta meilläpäin kun taltutetaan hyökkäjä, on se varustautunut sitten millä hyvänsä kättä pidemmällä niin sitä välinettä ei kyllä enää jätetä kaverin viereen. Ei vaikka olisi kuinka sen puolen käsi vedetty selän taakse:rolleyes:
 
Alkaa olemaan tarinat samaa sarjaa kuin muillakin samalta suunnalta saapuneilta. Alkaa kaverin mediahuoraaminen pikku hiljaa ottaa päästä vaikka aikanaan seurasin kovasti. Toivottavasti ottaa seuraavassa matsissa tyrmäyshäviön. Tosin sittenkin nuo puumat kuolaa, pahoittelee ja suruhymiöitä on koko netti täynnä.
 
en tiedä, että mitä siellä tapahtui, mutta näen sidonnassa olevan ihmisen, eikä sellainen kuulu someen mun netiketin mukaan.

Jokainen meistä tekee virheitä, mutta ei mun kaverit oo tullut kuvaamaan ja kannustamaan mua tappelemaan kadulla", Amirkhani sanoo.

"Teillä on mahdollisuus tässä maassa niin moneen asiaan", Amirkhani muistuttaa. "Te ette näe sitä arvoo vielä. Miettikää nyt pari kertaa vielä ennen kuin te lähdette mukaan tommoseen meininkiin, jätkät. Jos te ootte lähellä joutua johonkin tappeluun ja teidän kaverit ei tuu siihen väliin estämään sitä, vaan kannustaa teitä, niin kattokaa vähän ympärillenne että millasia kavereita teillä on."
 
Vissiin Makulla jääny nyrkkeilyreenitkin välistä, jos pääsee painaan takasuoran kaverin leukaan johon se putoo ja sekään ei vaadi lääkärintarkastusta. Enää puuttuu Huawein logo tosta facebook-kuvasta.

E. Ainii ja Maku puhuu 11 vuotiaasta, poliisi alle 15v ja facebookin mukaan poika oli 13. Kuka sitä nyt frendien lasten ikää tietäisi.
 
Vissiin Makulla jääny nyrkkeilyreenitkin välistä, jos pääsee painaan takasuoran kaverin leukaan johon se putoo ja sekään ei vaadi lääkärintarkastusta. Enää puuttuu Huawein logo tosta facebook-kuvasta.

E. Ainii ja Maku puhuu 11 vuotiaasta, poliisi alle 15v ja facebookin mukaan poika oli 13. Kuka sitä nyt frendien lasten ikää tietäisi.

Nyt jäin kyllä miettimään että mitä tarkoitat? Eikös se ole ihan hyvin treenattu jos kerran putoaa? Ja mitä toi lääkärintarkastus oikein tarkoittaa? Kai ne poliisit vie sen rosvon vaikka lääkäriin jos tarvii? Ei kai siitä mitään mainintaa ainakaan tässä jutussa ollut vietiinkö vai eikö viety?
 

Suositut

Back
Ylös Bottom