Juuri näin. Itse olen melko varma, että Mira Luotiin liittyvä henkilö on Makwan, ja että Makwanilla on muiltakin osin luurankoja kaapissa. Silti on Immulta melkoisen paksua noin suoraan vedota promoottoreihin, että Makwan pitäisi canceloida kotimaisista otteluilloista, kun mitään nimeä ei ole missään mainittu, syytteestä puhumattakaan.Mitäs jos minä päättäisin väittää että "joukko Suomen eturivin vapaaottelijoita" on raiskannut minut 5 vuotta sitten? Pitäisikö kaikki Suomen kärkimatsit perua parin vuoden ajaksi, kunnes asia on käsitelty oikeudessa ja kukin henkilö todettu syyttömäksi näytön puutteessa?
Eihän tässä ole kai edes tehty rikosilmoitusta ja esitutkintaa käynnissä. Syyteharkinnasta tai tuomiosta puhumattakaan. Edes epäiltyä ei ole suoraan nimetty.
Jos on tapahtunut rikos, siitä pitää tehdä rikosilmoitus ja viranomaiset tutkivat asian. Sitten jos oikeusprosessi etenee, on aihetta miettiä onko henkilö sopiva edustamaan jossain tilaisuudessa. Silloin on sentään joku riippumaton taho todennut että on ainakin aihetta epäillä rikoksen tapahtuneen. Se että jostain henkilöstä kerrotaan ilkeitä juttuja, kelpasi todisteeksi viimeksi inkvisition aikana.
Kyllähän tässä pitää miettiä vähän laajemmin, miten tällainen pelkkien huhujen pohjalta toimiminen aiheuttaisi; ei pelkästään Makwanin tapausta. Ketä tahansahan voi epämääräisesti vihjailla syylliseksi seksuaalirikoksiin.
Minä muuten vahvasti epäilen Immun syyllistyneen joskus sellaisiinkin rikoksiin, joista häntä ei ole tuomittu.
Immu voisi pysyä lestissään ja puida Kentsun kanssa ajankohtaisia, todettuja rikosasioita, ja jättää moiset canceloimisvetoomukset julistamatta. Max tarjosi Immulle melkoisen palkkapäivän Stagalaa vastaan Ice Cage 4:ssä, ja voisin kuvitella ettei hänkään ole valtavan mielissään siitä, että vastapalveluksena Immu yrittää vetää mattoa alta Ice Cage 5:n pääottelulta.
Viimeksi muokattu: