Makwan Amirkhani

Pistän nyt vielä tämän viestin ja sitten voisi Pasin ja muiden kanssa palata asiaan toisessa ketjussa jos mehuja vielä riittää ja jos sinne sallitaan nimimerkillä kirjoittelu. Mutta Pasi tuossa kovasti puhui, ettei edusta Cagea eikä juttele vapaaottelusta mutta kuitenkin pystyy kertomaan syyt miksei Turkuun mennä sekä kertomaan turkulaisten ottelijoiden sopimus/neuvottelutilanteen. Tässähän on selvä ristiriita. Voin toki olla väärässäkin mutta mielestäni näitä syitä ei ole missään toitotettu tai ainakaan ei ole näin fanin silmään sattunut. Ja mielestäni Cagen edustajan viimeisimmän haastattelun mukaan sopimusottelijoidenkin tilanne on osittain auki vielä. Ja tulisi muutenkin pitää mielessä jos foorumille tulee ITSE huutelemaan asioita ja tekemään syytöksiä (esim. sopimus Makun hajoittamisesta) niin pitäisi kyllä olla valmis ottamaan myös asioita vastaan. Ja kyllähän joka ikinen viesti profiloitui selvästi FFG:n suuntaan mistä ainakaan oman ohuen kokemuksen perusteella ei ole pahaa sanottavaa.

Ja alustuksena seuraavaan ketjuun voisi todeta, että ei ainakaan tälläisillä puheilla kannata yhdenkään tapahtumajärjestäjän alkaa järjestelemään iltoja, jos meininki on se, että ota tämä meidän susipaska sitouttava sopimus koko vuodelle .... Ai et ota ... No taidat olla haluton etenemään uralla, olet vaikea, olet primadonna (näin ne huhut kiertää) ... Kyllä suuressa maailmassakin neuvotellaan otteluista ja se ei tee kenestäkään kusipäisempää tai vaikeampaa jos katsoo myös omien etujen perään ... Ehkäpä se olisi hyvin helppoa järjestäjälle ja siitähän tässä tuntuu olevan kysymys ... Että en yhtään ihmettele, että jäi jäähallit toistaiseksi täyttämättä ... Mutta Pasi pisti kumminkin ihan asiallisen viimeisen viestin, joten näihin voi palata uudessa ketjussa ...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä nyt vähän taitaa sokaistua porukka, jos päätyyn asti menoista puhutaan :D
Ei sillä, jo useemman vuoden UFC:ssa pysyminen ja ottelun sieltä täältä voittaminen ois suomalaiselle kuin mestaruus. Nyt ei kyseessä ole kuitenkaan mikään Conor :D
Kivahan se ois, jos pärjäis jatkossakin. Pahoin vaan pelkään, että tämä "tähdenlento" on lyhyt.
 
Kysyin aiemmin tietääkö joku minkä verran oli totuutta takana, kun Maku sanoi, että nyt oli ensimmäinen kerta, kun treenattiin varsinaisesti vapaaottelua matsiin? Kiinnostaisi vain tietää vähän miehen potentiaalista kehittymisen suhteen.
 
Mielenkiintoista se ois tietää, jos jollain on faktaa. Tosin itse epäilen, että se kommentti oli samaa kastia näiden maton päällä nukkuvan äidin jne kanssa. Hyvinhän nuo tosin näkyi uppoavan niin vois sanoo et markkinointi pelaa:D
 
Sain äsken viestin henkilöltä, joka toimii TAI on toiminut tapahtumajärjestäjänä Suomessa. Ilmaisen hänen henkilöllisyytensä näin epäselvästi, koska hän minulle luottamuksella viestin lähetti.

Sen verran vaan offtopic, koska mulle on soitettu ja laitettu nyt viestiä, että oletko ollut yhteydessä Pasiin, niin en ole minä :)
Jos joku epäilee.
Eli minä tai Fight Night Finland:n toinen promoottori Vuorinen ei ole kyseessä. Ei muuta, hyvää keskustelua, mutta ehkä väärässä ketjussa.

Tämä on Makua varten, joka hoisi homman hienosti ja sai ihan järjettömän "pöhinän" aikaiseksi.
Ajattelin etten mihinkään puutu ja jaksa/ehdi kommentoida tai ratsastaa Makun saamalla buustilla, mutta kyllä tästä Makun saamasta hypestä kaikki hyötyy. Myös Suomalaiset ottelijat ja organisaatiot!

Perttu Haanpää
 
Jos olisin sänkykauppias, niin antaisin Makulle sängyn. En tiedä äitimuorin todellista tarvetta, mutta hyvää mainosta olisi ainakin. Jos olisin Maku ja olisin oikeasti ostamassa sänkyä niin etsisin sellaisen sänkykauppiaan.
 
Sain äsken viestin henkilöltä, joka toimii TAI on toiminut tapahtumajärjestäjänä Suomessa. Ilmaisen hänen henkilöllisyytensä näin epäselvästi, koska hän minulle luottamuksella viestin lähetti.

VIESTI:
"Hyvin hämmennetty Pakkotoistolla. Mä olen nauranut vedet silmissä kun Niva ja muut vakuuttelee ottelijoiden olevan hyviksiä ja järjestäjien pahiksia. Voi kun suuri yleisö tietäisi totuuden siitä kuinka hankala on toimia primadonna ottelijoiden ja niiden managereiden kanssa"




SAin minuutti sitten kaverilta viestin!!Hän on Dana Whiten ystävä ja vaikuttaa UFC:SSä. En voi kertoa nimeä.

VIESTI:

"Hävettävää kuinka SOrmunen puhuu CAGEN yhteistyö-kumppaneista! Hirvikangas on heidän yhden painoluokan mestari silt ei kelpaa! Packlen painoluokkansa kärkeä silti ei saa otteluja! Epäammattimaista toimintaa, Amerikassa kaikki nauravat!!"





Me muutkin saamme Sormunen viestejä!! Keneltä sait viestin?? CAGE on huonoissa väleissä monien järjestäjien kanssa. Tämän tiedän varmasti! Voi väittää mitävaan jos ei perustele! Pikkulinnut turusta ovat laulaneet että CAGE yritti runnoa läpi vain CAGEahyödyttäviä sopimuksia Sormusen aikana. Yhä vaan harmittaa näemmä!
Kaikki mukanaolevat vapari-aktiivit tietävät että CAGE on rahapulassa. Siinä syy talouskuriin ja muuttoon Helsinkiin!! Ei Turkulaisissa. Tekosyitä ja selittelyjä kun ei haluta sanoa että ei ole rahaa firmalla.
Anteeksi jos provosoiduin! Sormunen puhuu jo hillitymmin tuliko käsku CAGELTA? Et ole besserwisser tai guru olet vaan yksi netti soturi kuten kaikki me täällä!!
 
Kyllä nyt vähän taitaa sokaistua porukka, jos päätyyn asti menoista puhutaan :D

Niinjoo ei kannata ees yrittää :) Totuus kuitenkin on että sinne päätyyn voi päästä kokeilemaan kovilla puheilla ja Siver voitolla... Katsotaan matsi kerrallaan kehittyykö Maku vai ei, mutta mun mielestä seuraavaan matsiin ei kannata kiiruhtaa.
 
SAin minuutti sitten kaverilta viestin!!Hän on Dana Whiten ystävä ja vaikuttaa UFC:SSä. En voi kertoa nimeä.

VIESTI:

"Hävettävää kuinka SOrmunen puhuu CAGEN yhteistyö-kumppaneista! Hirvikangas on heidän yhden painoluokan mestari silt ei kelpaa! Packlen painoluokkansa kärkeä silti ei saa otteluja! Epäammattimaista toimintaa, Amerikassa kaikki nauravat!!"





Me muutkin saamme Sormunen viestejä!! Keneltä sait viestin?? CAGE on huonoissa väleissä monien järjestäjien kanssa. Tämän tiedän varmasti! Voi väittää mitävaan jos ei perustele! Pikkulinnut turusta ovat laulaneet että CAGE yritti runnoa läpi vain CAGEahyödyttäviä sopimuksia Sormusen aikana. Yhä vaan harmittaa näemmä!
Kaikki mukanaolevat vapari-aktiivit tietävät että CAGE on rahapulassa. Siinä syy talouskuriin ja muuttoon Helsinkiin!! Ei Turkulaisissa. Tekosyitä ja selittelyjä kun ei haluta sanoa että ei ole rahaa firmalla.
Anteeksi jos provosoiduin! Sormunen puhuu jo hillitymmin tuliko käsku CAGELTA? Et ole besserwisser tai guru olet vaan yksi netti soturi kuten kaikki me täällä!!

LOL, rauhotu nyt hyvä mies, tuohan oli kiihdyksissä kirjoitettu! Tämä on toisen ketjun asiaa. Miten Sä muuten noin paljon kirjoitusvirheitä sait yhteen viestiin? Mä olen muuten Nettisoturi, en Netti soturi. Mitä CAGEen tulee niin en kyllä tiedä miksi Turun pojat ei siellä ottele. Ehkä CAGE tai Turun miehet tietää. En muutenkaan tiedä niiden väleistä kehenkään. Kysy niiltä. Muusta oltiinkin samaa mieltä....
 
Nopea analyysi noobilta: Makulla kävi hyvä munkki ekassa matsissa. Todellinen osaaminen mitattaneen seuraavassa ottelussa. Maku osaa kyllä PR/show-meiningin, siitä iso kumarrus! Nyt mukavan tilipussin kanssa vaikka Ruotsiin treenaamaan pystymatsaaminen puutteita ja kuka tietää, mihin asti rahkeet riittää!?
 
Ainakin oman tietämyksen mukaan ei ole juurikaan tai nimeksikään reenaillut tätä ottelua ennen vapari. Harmittelen muutama vuosi sitten miksi ei mies tunnu panostavan vapariin vaikka potentiaalia olisi ja tuota kassakoneluonnetta. Toivottavasti nyt ammattilaistiimin imussa innostuu reenailemaan kunnolla jolloin nähdään todellinen taso
 
Mielenkiintoista se ois tietää, jos jollain on faktaa. Tosin itse epäilen, että se kommentti oli samaa kastia näiden maton päällä nukkuvan äidin jne kanssa. Hyvinhän nuo tosin näkyi uppoavan niin vois sanoo et markkinointi pelaa:D

Käsittääkseni se sano että se nukkuu patjan päällä engl. mattress. tosta sit saatiin jotenki et se nukkuu matolla mut joo tarkottaa varmaa et ei mitään kunnon treenicamppeja oo koskaan ollu mut eiköhän se oo silti treenannu ffg ennen matsejakin, on ne sit treenicamppeja vai mikskä haluaa kutsua
 
LOL, rauhotu nyt hyvä mies, tuohan oli kiihdyksissä kirjoitettu! Tämä on toisen ketjun asiaa. Miten Sä muuten noin paljon kirjoitusvirheitä sait yhteen viestiin? Mä olen muuten Nettisoturi, en Netti soturi. Mitä CAGEen tulee niin en kyllä tiedä miksi Turun pojat ei siellä ottele. Ehkä CAGE tai Turun miehet tietää. En muutenkaan tiedä niiden väleistä kehenkään. Kysy niiltä. Muusta oltiinkin samaa mieltä....

:D
 
Käsittääkseni se sano että se nukkuu patjan päällä engl. mattress. tosta sit saatiin jotenki et se nukkuu matolla mut joo tarkottaa varmaa et ei mitään kunnon treenicamppeja oo koskaan ollu mut eiköhän se oo silti treenannu ffg ennen matsejakin, on ne sit treenicamppeja vai mikskä haluaa kutsua

Ward matsiin taisi treenailla FFG:llä. Guerinia varten ei treenannut vaparia ollenkaan, eikä tuon matsin jälkeenkään näkynyt FFG:llä kertaakaan ennen kuin soppari UFC:n kanssa oli julkaistu.
 
Sherdoggikin räjähtäny ihan käsistä näiden makulankojen takia :D 1/3 herrasta parhaimmillaan etusivulla. Tekö niitä threadeja sinne teette? :D Oli kuitenkin se thuglife video ihan vitun hauska
 
Oli kuitenkin se thuglife video ihan vitun hauska

UFC:n facebook kommentit olivat pääasiassa että paskin video koskaan, mutta pääasia että puhutaan!
 
Tuo mmafightingin artikkelihan oli suoraan MMA Hourista otettu. Tuo Makwanin isän kohtalo oli ilmeisesti ymmärretty väärin, isä kuoli auto-onnettomuudessa Suomessa, eikä mihinkään luoteihin. 11 luotia liittyi tuossa haastattelussa isän sotaveteraaniuteen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom