Makwan Amirkhani

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joko et ymmärrä lukemaasi, tai olet muuten vaan pihalla. Kirjoitin, että vielä ei kannatta tehdä mitään johtopäätöksiä, ennen kuin vastus kovenee.
 
prkl just hyppäsin mukaan ku Makun osuus oli loppunu. Näkeeks tota jälkeenpäin jostain tuubista?

Klikkaat vaan taaksepäin siitä videosta. Voi kattoo suoraan uusinnan vaikka live vielä käynnissä.

- - - Updated - - -

Hyvä läppä toi et Maku ei ollu kattonu yhtään ufc eventtiä ennen edellisviikon Bostonin korttia :o
 
En ole epäillyt yhtään mitään! Ja mikä minulla ottaa koville?

Sinulla ei taida leikata? Toki olisi pitänyt vastata lainaten tohon haastatteluun, kun vihapuheista höpisi. Jos sitä päätään aukoo, niin kestäkööt takaisin huutelut, eikä inise.

Viittasin tähän ja Makwanin haastatteluun (viesti #401). Miten hän mielestäsi "höpisi" vihapuheista. Luuletko että hän huvikseen keksii noita juttuja? Ihan asiallisesti mies mun mielestä totesi että toivottavasti nyt sai näytettyä epäilijöilleen ja negatiiviset jutut hänestä loppuvat. Kuulostat mielestäni jotenkin katkeralta.
 
Sitä giffien määrää mikä tästä ois lähteny ilman modeja haha
Mut itse asiaan, hyvin veti Maku tonki haastattelun. Joutuu kyl myöntää et eri fiilikset on näitten matsin jälkeisten haastatteluitten sun muitten hommien jälkeen ukosta. Ja en nyt viittaa itse otteluun/sen lopputulokseen ollenkaan vaan Makuun persoonana.
 
Ennen UFC-debyyttiä mulla oli Makusta vähän negatiivinen kuva. Simola-biiffin aikaan joskus vierailin Makun fb-seinällä ja siellä oli ainakin silloin aika erikoinen meininki. Huhuja liikkui, että yksityiselämässä saattaisi olla aika hankala tapaus. Myös esimerkiksi tuo rahanheittely-video instagramissa aiheutti hienoisia myötähäpeän tunteita. Myöskään taitojen puolesta en uskaltanut odottaa Makwanilta kovinkaan kummoista menestystä UFC-kehissä. En voi sanoa olleeni edes erityisen innoissani Amirkhanin UFC-diilistä. Etenkään verrattuna Niinimäen ja Kuivasen diileihin. Pääasiassa se johtui siitä, että en kertakaikkiaan uskonut Makun pärjäävän noin kovissa karkeloissa.

Sitten mies vetää Oglen levyiksi silmänräpäyksessä. Pistää Roganille luun kurkkuun kehähaastattelussa. Muikistelee koko ajan poikamainen hymy naamalla. Ottaa ystävällisellä, mutta itsevarmalla tyylillä yleisönsä. Naurattaa porukkaa lehdistötilaisuuksissa. Aivan timanttista kamaa!

En tiedä mikä Maku on miehiään siviilissä. Enkä uskalla tämän matsin perusteella sanoa tulevasta menestyksestäkään mitään. Mutta meikäläisestä tuli kyllä kertaheitolla kunnon Maku-fani ja toivon, että menestys seuraa miestä jatkossakin. Nimenomaan tällaisilla esityksillä se Suomen UFC-iltamakin tulee oikein hypäyksittäin todennäköisemmäksi.
 
Makuhan ilmeisesti makaili monta kuukautta himassa eikä treenannut ollenkaan, kunnes sai tämän diilin UFC:hen. Samaan tapaanhan Jon Jones ei ole treenannut off-seasonilla.Onko tässä paras tapa saada se huippukunto rakennettua otteluun, eikä kuluttaa itseään liialla treenaamisella?
 
Toi roganin epäammattimaisuus haastattelussa ottelun jälkeen rupes kyllä raivostuttamaan huolella. En ole edes ottelijan fani, mutta silti todella raivostuttava.
 
Makuhan ilmeisesti makaili monta kuukautta himassa eikä treenannut ollenkaan, kunnes sai tämän diilin UFC:hen. Samaan tapaanhan Jon Jones ei ole treenannut off-seasonilla.Onko tässä paras tapa saada se huippukunto rakennettua otteluun, eikä kuluttaa itseään liialla treenaamisella?

No Makun huippukunnostahan ei varmaan ton matsin perusteella voi hirveästi tehdä päätelmiä, niin kuin kuin ei paljoa muustakaan. Paitsi siitä että mies että osaa helvetin hyvän hyppypolven ja uskaltaa yrittää erikoisia juttuja.

Kotona makoilu ei edistä urheilu-uraa, sen sijaan pitäisi pystyä vetämään osa vuodesta todella kevysti ihan vaan tekniikkaa treenaten. Sekin voi tosin olla parempi että tulee matsiin vähän pidemmän treenaamattomuuden jälkeen, kuin että tulisi jonkun hirveän leirirääkin jälkeen ylikunnossa. En yllättyisi jos Niinimäki esim. olisi treenautettu pilalle.
 
Aivan loistavaa pystyä Makulta, joka on hänen aiemmista otteluista tainnut puuttua. Ja pr-mielessä taitaa kaveri vasta syttyä, kun joutuu tiukan paikan eteen. Musta tuli fani samantien. :) Loistava jätkä! Toivotaan, että paukut riittää kovempia jätkiä vastaan. :puntti:
 
Markulla on varmaan vähintään 3 ottelua UFC:ssa edessä. En usko, että kenkää tulee vaikka häviäisi seuraavat kaksi ottelua, tällaisen debyytin jälkeen + miehen persoonallisuus. Toivottavasti jatkaa otteluissa samanlaisella villillä tyylillä, meni syteen tai saveen.
 
Aivan loistavaa pystyä Makulta, joka on hänen aiemmista otteluista tainnut puuttua. Ja pr-mielessä taitaa kaveri vasta syttyä, kun joutuu tiukan paikan eteen. Musta tuli fani samantien. :) Loistava jätkä! Toivotaan, että paukut riittää kovempia jätkiä vastaan. :puntti:

Samaa toivotaan täällä! Oli se ottelu kyllä huikea. :)
 
Oli kyllä symppis tuossa Arielin haastiksessa. Vaikutti jopa hieman pelästyneeltä kaikesta saadusta huomiosta. Mielenkiintoista nähdä kuinka pitkälle mies pääsee ja pysyykö myös jatkossa rauhallisena kehässä. Nyt oli helppo tulla ilman paineita matsiin mutta seuraavissa otteluissa mies jo tunnetaan ja odotetaan tietysti vähintään viihdyttävää taistelua koska debyytti oli niin vakuuttava. FW on kuitenkin täynnä kovia sällejä, ja ehkä mielenkiintoisin divari tällä hetkellä kovan kärkijoukon ja nuosevien kykyjen osalta, eikä UFCssä juuri helppoja matseja ole.
 
Viittasin tähän ja Makwanin haastatteluun (viesti #401). Miten hän mielestäsi "höpisi" vihapuheista. Luuletko että hän huvikseen keksii noita juttuja? Ihan asiallisesti mies mun mielestä totesi että toivottavasti nyt sai näytettyä epäilijöilleen ja negatiiviset jutut hänestä loppuvat. Kuulostat mielestäni jotenkin katkeralta.
Mistä minä olen katkera? Tarkoitan sitä, että aika paljon omalla käyttäytymisellä voi vaikuttaa asioihin, mutta jos itse käyttäytyy huonosti on turha odottaa muilta sen parempaa käytöstä. Toki mamuille on se automaatti opetettu hyyssärien toimesta, että kaikki mitä ei positiivistä heistä sannotaan on vihakirjoittelua ja rasismia. Mutta näin yleisesti ottaen, sitä saa mitä tilaa, oli kyseessä kuka tahansa.
 
Ottelun lopputuloksen näki heti, kun Maku käveli/tanssi sisään! Mietin että nyt on niin rento lantio, että Ogle kohta pötköttää :rock:
Aikasemmin täällä oli puhetta että Suomi-MMA tarvii juuri tätä.
Nyt vaan kovaa treenausta Tukholmassa ja Berliinin kortille tai Skotlantiin matsi!!
Olisi kiva nähdä tällä kertaa vaikka kokonainen erä.

Itsellä hiukan tämä vaparin seuranta alkoi hiipumaan, mutta onneksi ilmestyi Conor ja Maku.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom