Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Diggaan Makusta ihan kybällä, mut toi viimone pesuaineläppä oli kyl ihan vitun teennäinen.
En ole epäillyt yhtään mitään! Ja mikä minulla ottaa koville?Taidat olla yksi näistä mainituista epäilijöistä kun ottaa noin koville.
prkl just hyppäsin mukaan ku Makun osuus oli loppunu. Näkeeks tota jälkeenpäin jostain tuubista?
prkl just hyppäsin mukaan ku Makun osuus oli loppunu. Näkeeks tota jälkeenpäin jostain tuubista?
En ole epäillyt yhtään mitään! Ja mikä minulla ottaa koville?
Sinulla ei taida leikata? Toki olisi pitänyt vastata lainaten tohon haastatteluun, kun vihapuheista höpisi. Jos sitä päätään aukoo, niin kestäkööt takaisin huutelut, eikä inise.
Makuhan ilmeisesti makaili monta kuukautta himassa eikä treenannut ollenkaan, kunnes sai tämän diilin UFC:hen. Samaan tapaanhan Jon Jones ei ole treenannut off-seasonilla.Onko tässä paras tapa saada se huippukunto rakennettua otteluun, eikä kuluttaa itseään liialla treenaamisella?
Aivan loistavaa pystyä Makulta, joka on hänen aiemmista otteluista tainnut puuttua. Ja pr-mielessä taitaa kaveri vasta syttyä, kun joutuu tiukan paikan eteen. Musta tuli fani samantien. Loistava jätkä! Toivotaan, että paukut riittää kovempia jätkiä vastaan.
Mistä minä olen katkera? Tarkoitan sitä, että aika paljon omalla käyttäytymisellä voi vaikuttaa asioihin, mutta jos itse käyttäytyy huonosti on turha odottaa muilta sen parempaa käytöstä. Toki mamuille on se automaatti opetettu hyyssärien toimesta, että kaikki mitä ei positiivistä heistä sannotaan on vihakirjoittelua ja rasismia. Mutta näin yleisesti ottaen, sitä saa mitä tilaa, oli kyseessä kuka tahansa.Viittasin tähän ja Makwanin haastatteluun (viesti #401). Miten hän mielestäsi "höpisi" vihapuheista. Luuletko että hän huvikseen keksii noita juttuja? Ihan asiallisesti mies mun mielestä totesi että toivottavasti nyt sai näytettyä epäilijöilleen ja negatiiviset jutut hänestä loppuvat. Kuulostat mielestäni jotenkin katkeralta.