Makwan Amirkhani

Makwani voi mun puolesta jäädä juhlimaan voittoaan vaikka loppu iäkseen tonne Tukholman kulmille. Vaikkapa perustaisivat Akiran kanssa yhteisen tiimin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Syytettiin vissiin raiskauksesta joka sitten kumottiin?
Mutta ainahan tällä miehellä on jokin syy itkeä. Te ette tiedä mun taustoja, te ette tunne mua, te ette blaablaablaa.
Minä muistan miehen vain niistä varkauksista ovihommissa, kadulla tappeluista jos joku edes jotenkin näytti skiniporukalta ni eiku juosten kiinni ja nyrkillä naamaan ja naisen lyömisestä ja toivon että turpaan tulee ja kovaa.
Ja en ole ollut paikalla katsomassa joten kaikki voi olla paskaa mutta epäilen vahvasti.

Jos joku nuista huhuista pitää paikkansa, niin en toivo muuta kuin turpasaunaa jätkälle. Itekkin oon kohdannu noita mamu/mokuttajaporukoita jotka kyttää pelkästään ulkonäköä ja heti saa skinin leiman jos on lyhyet hiukset, arjalainen ulkonäkö & nahkatakki tms. Muutama aika riskialtista tilannetta ollu, jos oon ollu yksin tai pelkästään naisen kans liikenteessä, mutta mitään ei sitten käyny kuitenkaan. Turpaan vaan tommosille hinttareille!!!
 
Syytettiin vissiin raiskauksesta joka sitten kumottiin?
Mutta ainahan tällä miehellä on jokin syy itkeä. Te ette tiedä mun taustoja, te ette tunne mua, te ette blaablaablaa.
Minä muistan miehen vain niistä varkauksista ovihommissa, kadulla tappeluista jos joku edes jotenkin näytti skiniporukalta ni eiku juosten kiinni ja nyrkillä naamaan ja naisen lyömisestä ja toivon että turpaan tulee ja kovaa.
Ja en ole ollut paikalla katsomassa joten kaikki voi olla paskaa mutta epäilen vahvasti.

En tiedä onko kovin järkevää levitellä jotain kuulopuheita pitkin internettiä...??
Nyt Maku on jo varas,raiskari ja naistenhakkaaja...
On tää kyllä surullista paskaa luettavaksi,edes ilman mitään rasismikortteja tms.
 
En tiedä onko kovin järkevää levitellä jotain kuulopuheita pitkin internettiä...??
Nyt Maku on jo varas,raiskari ja naistenhakkaaja...
On tää kyllä surullista paskaa luettavaksi,edes ilman mitään rasismikortteja tms.

Varasti portsarihommissa ja sai potkut, se on varma.
SYYTETTIIN raiskauksesta, ei tuomittu, älä muunna mun kirjoituksia.
No naistenhakkaaja, ehkä on ehkä ei, kovasti moni Turussa sitä mieltä et on
mut en sen enempää ota kantaa kun en tosiaan paikalla ollut.
 
On kyllä surullista luettavaa tämä ketju. Niin valitettavaa kuin se onkin, ainoa todellinen syy Amirkhanin mollaamiseen on rasismi. Siitä ei pääse yli eikä ympäri ja sitä on turha kieltää, oli se rasismi sitten tietoista tai tiedostamatonta. Jos hän olisi etnisestikin suomalainen, hänen persoonaansa pidettäisiin värikkäänä tai ainakaan vihaa ei olisi yhtä paljon. Tämä Suomi on edelleen kyllä monessa mielessä melkoinen junttila. No, kyllä ajat tästä muuttuu parempaan vähitellen. Kun asuin 90-luvulla Ruotsissa, siellä oli ihan samanlainen asenne maahanmuuttajataustaisia urheilijoita kohtaan. Mutta siellä on asenteet vähitellen muuttuneet, varsinkin kun menestystä on tullut. En tiedä miksi jotkut pelkäävät muualta tulleita, onko se iänikuinen huono itseluottamus tässäkin taustalla. Pelätään että jollain toisella on jotakin parempaa kuin itsellä, eikä varmasti kyllä tehdä oman itsetunnon eteen mitään. Ryvetään vaan itsesäälissä. Joskus otti niin päähän mitä juntit huutelivat Edis Tatlille ottelussa, jossa hän kaiken lisäksi vielä kieltäytyi ottamasta Kosovon lippua vaikka sitä hänelle tarjottiin, ja otti sen sijasta Suomen lipun voittonsa jälkeen.

Suomalaisuus on tärkeä asia, mutta ei se ole mitään mitä ei joku muustakin maasta muuttanut voisi ottaa omakseen, jos tuntee Suomen kotimaakseen ja pitää kulttuurista, ihmisistä, yms. Kaikista vittumaisimmat ja tyhmimmät ihmiset mitä olen koko elämäni aikana tavannut ovat olleet ihan valkoihoisia suomalaisia ja Suomessa syntyneitä. He ovat mielestäni itsekkyydessään ja idiotismissaan paljon epäsuomalaisempia kuin vaikkapa Amirkhani.

Saisitte hävetä. Täällä ainakin tsempataan Amirkhania, meni syteen tai saveen. Amirkhani on silmissäni täysin suomalainen.


Juu siks täällä mollattiin Niinimäkeäkin häviämisten jälkeen... eiku?? Ai nii se olikin turkulainen eikä turkkilainen... Hei ihan oikeesti...
 
Tarkoitat esim. linkkiä uutisiin? iltalehteen? Joo ei ole tarjota valitan.

ok muistelisin joskus et jostain luin jotain vastaavaa. oisko se ollu sit jotain simolan heittämää trashtalkkia joka liitty jotenki just Makun duuneihin ja se siitä sit kommentoi. Mut mistä sä voit varmaks ton tietää? Oot kuullu jostain?
 
ok muistelisin joskus et jostain luin jotain vastaavaa. oisko se ollu sit jotain simolan heittämää trashtalkkia joka liitty jotenki just Makun duuneihin ja se siitä sit kommentoi. Mut mistä sä voit varmaks ton tietää? Oot kuullu jostain?
Kyllähän tuosta ihan faktana ainakin Turun kamppailupiireissä on puhuttu.
 
Tuntuu olevan miehellä faneja täällä- Heh, en kyllä itsekkään välitä koko äijästä. Aina itkemässä ja valittamassa, puhumattakaan että on höpöttelemässä typeriä paljon paremmista ottelijoista. Vaikka Mcgregor ei lukeudu omiin suosikkeihin, niin onhan sillä ihan eri meriitit kuin Makulla. Ei hänen otteillaan paljon olisi sanomista jos joskus samaan kehään joutuisi. Prisonrape olisi kohtalona.

Jos Oglen voittaa, good for him. Mutta ei minusta fania saa. Ja tämä ei ole rasismia, vaan mielipide.
 
Lähdettä tälle?

Aika jännä että Jerry Kvarnström oli käynyt allekirjoittamassa nämä varkaus jutut täysin todeksi facebookissa? taisi olla varastanut vielä Jerryltäkin jotakin, mikähän juttu tämä on?


Suora lainaus Simolan facebook seinältä:

Sain juuri käsiini seuraavan viestin. Pitäkäähän Jyväskylässä laukuistanne huolta!

"-Security Arsenalin pomo testas makwania onks hän joku varas, antoi oman rannekellonsa plokkarille, plokkari vei makwanille. Plokkari esitti, että kello löytyi maasta. Kun työpäivä päättyi, makwan lähti kotiin kellon kanssa kotiin. Sen jälkeen se sai kenkää The Monkeysta ja koko Security Arsenalilta. Nykyään työskentelee Turun Blankossa, varmaan jatkaa samaa mallia.

-Turun Onnelassa Makwan varasteli rahaa narikasta, veti tunnin välein 20e seteleitä lahkeisiin. Sai potkut Suomen Onnela Oy:sta.

-Makwan varasteli TuTo MMA Juniori -kassalta rahaa, sai lähteä TuTo:sta, jonka jälkeen siirtyi FFG:hen."

http://www.pakkotoisto.com/kamppailulajit/117904-amirkhani-vs-simola-@-nlo-jyvaskyla/#post4282879

- - - Updated - - -

On kyllä surullista luettavaa tämä ketju. Niin valitettavaa kuin se onkin, ainoa todellinen syy Amirkhanin mollaamiseen on rasismi. Siitä ei pääse yli eikä ympäri ja sitä on turha kieltää, oli se rasismi sitten tietoista tai tiedostamatonta. Jos hän olisi etnisestikin suomalainen, hänen persoonaansa pidettäisiin värikkäänä tai ainakaan vihaa ei olisi yhtä paljon. Tämä Suomi on edelleen kyllä monessa mielessä melkoinen junttila. No, kyllä ajat tästä muuttuu parempaan vähitellen. Kun asuin 90-luvulla Ruotsissa, siellä oli ihan samanlainen asenne maahanmuuttajataustaisia urheilijoita kohtaan. Mutta siellä on asenteet vähitellen muuttuneet, varsinkin kun menestystä on tullut. En tiedä miksi jotkut pelkäävät muualta tulleita, onko se iänikuinen huono itseluottamus tässäkin taustalla. Pelätään että jollain toisella on jotakin parempaa kuin itsellä, eikä varmasti kyllä tehdä oman itsetunnon eteen mitään. Ryvetään vaan itsesäälissä. Joskus otti niin päähän mitä juntit huutelivat Edis Tatlille ottelussa, jossa hän kaiken lisäksi vielä kieltäytyi ottamasta Kosovon lippua vaikka sitä hänelle tarjottiin, ja otti sen sijasta Suomen lipun voittonsa jälkeen.

Suomalaisuus on tärkeä asia, mutta ei se ole mitään mitä ei joku muustakin maasta muuttanut voisi ottaa omakseen, jos tuntee Suomen kotimaakseen ja pitää kulttuurista, ihmisistä, yms. Kaikista vittumaisimmat ja tyhmimmät ihmiset mitä olen koko elämäni aikana tavannut ovat olleet ihan valkoihoisia suomalaisia ja Suomessa syntyneitä. He ovat mielestäni itsekkyydessään ja idiotismissaan paljon epäsuomalaisempia kuin vaikkapa Amirkhani.

Saisitte hävetä. Täällä ainakin tsempataan Amirkhania, meni syteen tai saveen. Amirkhani on silmissäni täysin suomalainen.

Itsehän en tykkää Bonesista kun se on musta, enkä Conorista kun se on irkku :dance2:
 
Toivottavasti Makwan on oppinut rosvoiluistansa. En arvosta sellaista yhtään, rosvoaminen on ehkä pahin epärehellisyyden ilmiö, ja halveksun suuresti sellaista. Ikääkin alkaa miehellä olemaan, niin eikö olis korkea aika käyttäytyäkkin sen mukaisesti ja olla esimerkillinen muille? Noh, eikse niin mee, et paha saa palkkansa.
 
On kyllä surullista luettavaa tämä ketju. Niin valitettavaa kuin se onkin, ainoa todellinen syy Amirkhanin mollaamiseen on rasismi. Siitä ei pääse yli eikä ympäri ja sitä on turha kieltää, oli se rasismi sitten tietoista tai tiedostamatonta. Jos hän olisi etnisestikin suomalainen, hänen persoonaansa pidettäisiin värikkäänä tai ainakaan vihaa ei olisi yhtä paljon. Tämä Suomi on edelleen kyllä monessa mielessä melkoinen junttila. No, kyllä ajat tästä muuttuu parempaan vähitellen. Kun asuin 90-luvulla Ruotsissa, siellä oli ihan samanlainen asenne maahanmuuttajataustaisia urheilijoita kohtaan. Mutta siellä on asenteet vähitellen muuttuneet, varsinkin kun menestystä on tullut. En tiedä miksi jotkut pelkäävät muualta tulleita, onko se iänikuinen huono itseluottamus tässäkin taustalla. Pelätään että jollain toisella on jotakin parempaa kuin itsellä, eikä varmasti kyllä tehdä oman itsetunnon eteen mitään. Ryvetään vaan itsesäälissä. Joskus otti niin päähän mitä juntit huutelivat Edis Tatlille ottelussa, jossa hän kaiken lisäksi vielä kieltäytyi ottamasta Kosovon lippua vaikka sitä hänelle tarjottiin, ja otti sen sijasta Suomen lipun voittonsa jälkeen.

Suomalaisuus on tärkeä asia, mutta ei se ole mitään mitä ei joku muustakin maasta muuttanut voisi ottaa omakseen, jos tuntee Suomen kotimaakseen ja pitää kulttuurista, ihmisistä, yms. Kaikista vittumaisimmat ja tyhmimmät ihmiset mitä olen koko elämäni aikana tavannut ovat olleet ihan valkoihoisia suomalaisia ja Suomessa syntyneitä. He ovat mielestäni itsekkyydessään ja idiotismissaan paljon epäsuomalaisempia kuin vaikkapa Amirkhani.

Saisitte hävetä. Täällä ainakin tsempataan Amirkhania, meni syteen tai saveen. Amirkhani on silmissäni täysin suomalainen.

Asiaahan tässä on paljon ja onhan täällä usein tuota naurettavaa junttimeininkiä, se on täyttä totta. Mutta sen esittäminen faktana että ainoa asia miksi hänestä ei pidetä on rasismi on yksinkertaisesti väärin.

Minä toivon miehen voittoa mutta jos joku hänestä ei pidä, en minä ainakaan rasismia alkaisi heti huutelemaan. Vaikkei täällä ole syntynytkään niin silti hän on Suomen kansalainen, minä ainakin toivon ja uskonkin tämän matsin voittoa. Mutta se etteivät jotku hänestä pidä voivat olla aivan muista syistä. En lähde kommentoimaan noita varkausjuttuja ja muita kun minä en niistä mitään tiedä itse. Mutta joillekin nuo voivat olla syynä, olivat sitten totta tai ei

Osa taas ei välttämättä pidä tuosta ylimielisestä(?) asenteesta, vaikka olisikin showta. Se ei vain meille Suomalaisille ole tyypillistä yleensä ja arvostamme vaatimattomuutta. Ei tietenkään päde kaikkiin mutta kaippa ihan yleensä sitten

Ja se ettei joku pidä hänestä ei tarkoita kuitenkaan että vihaisi häntä. Ja tottahan tuo on että jotkut varmasti rasismin takiakin eivät hänestä tykkää mutta ei taatusti ole ainoa syy.

Mutta osaako joku kertoa mitä Edisille on huudeltu? Harmittavaa ylipäätänsä jos mitään huonoa on huudeltu ja vielä kun Suomen lippuakin on lopuksi heiluttanut. Nuo ovat niitä todellisia juntteja kyllä, niitäkin riittää mutta en väittäisi että he edustavat kuitenkaan enemmistöä
 
On kyllä surullista luettavaa tämä ketju. Niin valitettavaa kuin se onkin, ainoa todellinen syy Amirkhanin mollaamiseen on rasismi. Siitä ei pääse yli eikä ympäri ja sitä on turha kieltää, oli se rasismi sitten tietoista tai tiedostamatonta. Jos hän olisi etnisestikin suomalainen, hänen persoonaansa pidettäisiin värikkäänä tai ainakaan vihaa ei olisi yhtä paljon. Tämä Suomi on edelleen kyllä monessa mielessä melkoinen junttila. No, kyllä ajat tästä muuttuu parempaan vähitellen. Kun asuin 90-luvulla Ruotsissa, siellä oli ihan samanlainen asenne maahanmuuttajataustaisia urheilijoita kohtaan. Mutta siellä on asenteet vähitellen muuttuneet, varsinkin kun menestystä on tullut. En tiedä miksi jotkut pelkäävät muualta tulleita, onko se iänikuinen huono itseluottamus tässäkin taustalla. Pelätään että jollain toisella on jotakin parempaa kuin itsellä, eikä varmasti kyllä tehdä oman itsetunnon eteen mitään. Ryvetään vaan itsesäälissä. Joskus otti niin päähän mitä juntit huutelivat Edis Tatlille ottelussa, jossa hän kaiken lisäksi vielä kieltäytyi ottamasta Kosovon lippua vaikka sitä hänelle tarjottiin, ja otti sen sijasta Suomen lipun voittonsa jälkeen.

Suomalaisuus on tärkeä asia, mutta ei se ole mitään mitä ei joku muustakin maasta muuttanut voisi ottaa omakseen, jos tuntee Suomen kotimaakseen ja pitää kulttuurista, ihmisistä, yms. Kaikista vittumaisimmat ja tyhmimmät ihmiset mitä olen koko elämäni aikana tavannut ovat olleet ihan valkoihoisia suomalaisia ja Suomessa syntyneitä. He ovat mielestäni itsekkyydessään ja idiotismissaan paljon epäsuomalaisempia kuin vaikkapa Amirkhani.

Saisitte hävetä. Täällä ainakin tsempataan Amirkhania, meni syteen tai saveen. Amirkhani on silmissäni täysin suomalainen.

Rasismi on toki perseestä. Mut mun mielestä Makwania ei pidä kohdella siksi tasa-arvoisesti, että hän on suomalainen, vaan ihan siksi, että mies nyt ylipäätään pitää arvioida sen tekojen mukaan, eikä kansalaisuuden.
Kaikki tuollainen lipun heiluttelu ja vastaava just edustaa sitä meininkiä, jossa kansoja laitetaan tärkeysjärjestykseen. Itselleni itsenäisyys ja yhteisön hyvinvointi jne on toki äärimmäisen tärkeää, mutta sellainen "minä olen nyt täällä ja tämä on hieno mesta" on melko turhaa.
Mä en kotimaisia urheilijoita kannata sen takia, että ne on suomalaisia, vaan sen vuoksi että heihin voi usein samaistua kulttuuri- ja kielisyistä. Toki vapaaottelijoilla on keskenään usein enempi yhteistä, kuin katsojalla ja ottelijalla joten sikäli vähän
hassua. Mulle tuo Makwanin kansalaisuus on suht yhdentekevää, koska minun suomalaisuuteni ei vaikuta häneen mitenkään ja sama toisinpäin. Ei nuo urheilijat ole päässeet maailmalle ruisleivällä, tuntemattomalla ja salmiakilla, vaan kovalla treenillä.


“Nationalism does nothing but teach you to hate people you never met, and to take pride in accomplishments you had no part in.”

― Doug Stanhope
 
Sori en osannut quottaa mutta tää lainaus on otettu tosta samasta ketjusta mistä noi Simolan varkaussyytökset Makua kohtaan:
"Simolan jutut on facebookissa menneet välillä suht poskettomiksi. Esimerkiksi listasi Amirkhanin entisiä työpaikkoja, ja kertoi miksi mistäkin saanut potkut, erilaisista varkauksista kaikki. Erään mainitun firman omistaja tuli mukaan keskusteluun ja sanoi väitteen olevan potaskaa, ja piti juttua mauttomana. Maku oli siis työskennellyt siellä, mutta lähtenyt aivan muista syistä, ja välit edelleen kunnossa. Jokainen vetäköön omat johtopäätöksensä, mutta kyllähän tuollainen mustamaalaaminen menee jo aika pitkälle, vaikka kuinka olisi kieli poskella heitettykin."
...joten vähän jäitä hattuun,ei ehkä kannata alkaa leimaamaan miestä varkaaksi tai miksikään muuksikaan jonkun apinan facebook-kirjoittelujen pohjalta.
Faktaa pöytään asioista tai turpa kiinni.
 
Kappas vaan,Maku voittikin UFC-debyyttinsä helvetin upealla tyylillä ja ottaa tosta varmaan vielä KOTN-bonarit.
vaikka ei edes antanut haastattelua fightsportille.;)
In ya face,haters!!!:rock:
Mahtava tyyppi.
 
Sori en osannut quottaa mutta tää lainaus on otettu tosta samasta ketjusta mistä noi Simolan varkaussyytökset Makua kohtaan:
"Simolan jutut on facebookissa menneet välillä suht poskettomiksi. Esimerkiksi listasi Amirkhanin entisiä työpaikkoja, ja kertoi miksi mistäkin saanut potkut, erilaisista varkauksista kaikki. Erään mainitun firman omistaja tuli mukaan keskusteluun ja sanoi väitteen olevan potaskaa, ja piti juttua mauttomana. Maku oli siis työskennellyt siellä, mutta lähtenyt aivan muista syistä, ja välit edelleen kunnossa. Jokainen vetäköön omat johtopäätöksensä, mutta kyllähän tuollainen mustamaalaaminen menee jo aika pitkälle, vaikka kuinka olisi kieli poskella heitettykin."
...joten vähän jäitä hattuun,ei ehkä kannata alkaa leimaamaan miestä varkaaksi tai miksikään muuksikaan jonkun apinan facebook-kirjoittelujen pohjalta.
Faktaa pöytään asioista tai turpa kiinni.
Aika jännä että Jerry Kvarnström oli käynyt allekirjoittamassa nämä varkaus jutut täysin todeksi facebookissa? taisi olla varastanut vielä Jerryltäkin jotakin, mikähän juttu tämä on?
Mites toi?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom