Makwan Amirkhani

Makun mamu-tausta ei kylläkään ole syynä siihen että miehestä ei kaikki oikein tykkää, vaan se että sen juttuja nyt vaan pidetään aika urpoina. Just joku haastatteluista kieltäytyminen, seteleiden levittely tai kiss my ass jutut Conorista, niin kuin mies olisi joku kovempikin stara. Tämähän on tosin ihan OK ja itseasiassa todella cool, jos maku saa UFC:ssä edes lyhyen voittoputken, mutta muussa tapauksessa vaikuttaa naurettavalta. Don't talk the talk if you can't walk the walk.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samaa mieltä,ei urheilun,eikä varsinkaan vapaaottelun tarvi aina olla niin vakavaa.Nautitaan nyt siitä kun saadaan taas nähdä suomalainen ottelemassa UFC:ssä,tai itse ainakin aion niin tehdä,eikä mulle ole edes niin väliä voittaako Maku vai ei.Vähän harmittaa tää negatiivinen kritiikki mitä mies on saanut osakseen varmaan juuri mamu-taustastaan johtuen.Mulle ainakin riittää että mies asuuu suomessa ja on suomen kansalainen sekä puhuu kieltä,mitä väliä taustalla on?
Ihme valitusta myös jostain haastattelusta kieltäytymisestä...Mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa antaako joku haastista sisältöönsä nähden täysin ylihinnoitetulle lehdelle,jota luen kerran vuodessa,vai ei.Eiköhän se ole jokaisen oma asia.Ja luulen että jos esim.Niinimäki olisi kieltäytynyt haastattelusta,asiaan olisi suhtauduttu ihan eri tavalla kuin Makun kohdalla...?

Kaikki arvostelu makua kohtaan johtuu vain siitä, että se on mamu :face:

Paljastaa kyllä lapsellisen luonteensa kiukuttelemalla ja kieltäytymällä haastattelusta. Niinimäki taitaa olla sen verran aikuisempi ja ammattimaisempi, että ei tinttaile kuin pieni lapsi.
 
Makun mamu-tausta ei kylläkään ole syynä siihen että miehestä ei kaikki oikein tykkää, vaan se että sen juttuja nyt vaan pidetään aika urpoina. Just joku haastatteluista kieltäytyminen, seteleiden levittely tai kiss my ass jutut Conorista, niin kuin mies olisi joku kovempikin stara. Tämähän on tosin ihan OK ja itseasiassa todella cool, jos maku saa UFC:ssä edes lyhyen voittoputken, mutta muussa tapauksessa vaikuttaa naurettavalta. Don't talk the talk if you can't walk the walk.

No mutta cmon,eihän noita miehen juttuja nyt voi kukaan ottaa tosissaan ja ihan läpällähän se niitä heitteleekin...No,ymmärrän kyllä jos joku ei niistä pidä,Maku-asioitahan noi on,mutta itse ainakin otan noi ihan huumorilla.
Enkä mä usko että mies on esim.kieltäytyt siitä haastattelusta mitenkään kusipäisyyttään tms.Siihen on varmaan ollut jokin ihan pätevä syy,mitä me ei vaan tiedetä...Toikin asia nyt on vaan nostettu joidenkin tahojen toimesta turhan paljon esiin..jostain syystä.
 
Hahaa! Hyvä Makwan!!

Helvetin hienoa, jos Makwan veisi tämän taiston. Moni jonka kanssa olen jutellut toivovat tosi paljon Makwanin häviötä, mutta itse en todellakaan toivo. Niinkuin joku viisas tuossa ylempänä sanoi, ettei tätä touhua kannata niin hullun vakavasti ottaa. Hienoa, että kaveri herättää keskustelua ja itseäni tältä kortilta kiinnostaa ehdottomasti kaikkein eniten Makwanin ottelu.

Olisi mukavaa seurata kaverin uraa UFC:ssä pitkään ja toivotaan, että pystyottelu on Immosen opeissa parantunut reilusti. Olishan se nyt ihan helvetin tylsää, jos heti häviäisi eikä jatkokaan luista, niin sitten taas ei ole suomalaista UFC:ssä mukana.
 
Hahaa! Hyvä Makwan!!

Helvetin hienoa, jos Makwan veisi tämän taiston. Moni jonka kanssa olen jutellut toivovat tosi paljon Makwanin häviötä, mutta itse en todellakaan toivo. Niinkuin joku viisas tuossa ylempänä sanoi, ettei tätä touhua kannata niin hullun vakavasti ottaa. Hienoa, että kaveri herättää keskustelua ja itseäni tältä kortilta kiinnostaa ehdottomasti kaikkein eniten Makwanin ottelu.

Olisi mukavaa seurata kaverin uraa UFC:ssä pitkään ja toivotaan, että pystyottelu on Immosen opeissa parantunut reilusti. Olishan se nyt ihan helvetin tylsää, jos heti häviäisi eikä jatkokaan luista, niin sitten taas ei ole suomalaista UFC:ssä mukana.

Älkää aina unohtako Tinaa :(
 
Tottakai toivotaan Makvanin voittoa, mutta vähän vie pohjaa tuolta trashtalkilta kun muistaa miten kävi Adam Wardia vastaan. Kauhea hehkutus ja show ennen matsia, mutta sitten ku satutaan häviämään niin lähdetään itkien pois kehästä.
 
Paljon pitää olla kehitystä tapahtunut jotta Makwan voittaa matsinsa.
Toivotaan, että hoitaa kuten lupasi moneen kertaan videolla jossa ei sanat oikein löytänyt paikkoja.
 
Tylsä ottelutyyli. Heikko pysty, suomentasolla hyvä paini mut riittääkö enää tolla tasolla? En usko. Mikäli se ei nyt kehity oikeesti todella paljon niin ei toi UFC ura kovin pitkältä näytä. Ei mitään paskapuhetta vaan kylmä fakta.

Jos Makusta ei pidä kehän ulkopuolella niin kannattaa käydä lukemassa kaverin facebookkia niin mielipide tuskin ainakaan positiivisempaan suuntaan muuttuu. En tiedä mikä meno on nykyään mut joskus vuos kaks sitte sitä lueskelin niin uskomattoman tekopyhää paskaa ja ei tosta oikeesti osaa sanoo onko lintu vai kala
 
Paljon pitää olla kehitystä tapahtunut jotta Makwan voittaa matsinsa.
Tämä.

Viime aikoina melkeinpä kaikki keskustelu on liittynyt Makwanin persoonaan ja tärkein asia, eli osaaminen häkissä, on jäänyn taka-alalle. Kehitystä on varmasti tullut, mutta onko sitä tullut riittävästi?
 
On kyllä surullista luettavaa tämä ketju. Niin valitettavaa kuin se onkin, ainoa todellinen syy Amirkhanin mollaamiseen on rasismi. Siitä ei pääse yli eikä ympäri ja sitä on turha kieltää, oli se rasismi sitten tietoista tai tiedostamatonta. Jos hän olisi etnisestikin suomalainen, hänen persoonaansa pidettäisiin värikkäänä tai ainakaan vihaa ei olisi yhtä paljon. Tämä Suomi on edelleen kyllä monessa mielessä melkoinen junttila. No, kyllä ajat tästä muuttuu parempaan vähitellen. Kun asuin 90-luvulla Ruotsissa, siellä oli ihan samanlainen asenne maahanmuuttajataustaisia urheilijoita kohtaan. Mutta siellä on asenteet vähitellen muuttuneet, varsinkin kun menestystä on tullut. En tiedä miksi jotkut pelkäävät muualta tulleita, onko se iänikuinen huono itseluottamus tässäkin taustalla. Pelätään että jollain toisella on jotakin parempaa kuin itsellä, eikä varmasti kyllä tehdä oman itsetunnon eteen mitään. Ryvetään vaan itsesäälissä. Joskus otti niin päähän mitä juntit huutelivat Edis Tatlille ottelussa, jossa hän kaiken lisäksi vielä kieltäytyi ottamasta Kosovon lippua vaikka sitä hänelle tarjottiin, ja otti sen sijasta Suomen lipun voittonsa jälkeen.

Suomalaisuus on tärkeä asia, mutta ei se ole mitään mitä ei joku muustakin maasta muuttanut voisi ottaa omakseen, jos tuntee Suomen kotimaakseen ja pitää kulttuurista, ihmisistä, yms. Kaikista vittumaisimmat ja tyhmimmät ihmiset mitä olen koko elämäni aikana tavannut ovat olleet ihan valkoihoisia suomalaisia ja Suomessa syntyneitä. He ovat mielestäni itsekkyydessään ja idiotismissaan paljon epäsuomalaisempia kuin vaikkapa Amirkhani.

Saisitte hävetä. Täällä ainakin tsempataan Amirkhania, meni syteen tai saveen. Amirkhani on silmissäni täysin suomalainen.
 
Myös minun silmissäni Amirkhani on täysin suomalainen, mutta täytyy samaan hengenvetoon sanoa että pidän kyllä huomattavasti enemmän persoonana näistä muista suomalaisista maahanmuuttaja taustaisista urheilijoista (Edis, Anton, Roman, Amin, Wilson jne.)

Mutta kai se on hyvä että sieltä joukosta löytyy vähän värikkäämpää vipeltäjääkin, ainakin tuo lajille näkyvyyttä. En pitänyt Tony Halmeestakaan persoonana, mutta Tonyn nyrkkeilyura oli parasta mitä lajille on Suomessa tapahtunut.
 
Myös minun silmissäni Amirkhani on täysin suomalainen, mutta täytyy samaan hengenvetoon sanoa että pidän kyllä huomattavasti enemmän persoonana näistä muista suomalaisista maahanmuuttaja taustaisista urheilijoista (Edis, Anton, Roman, Amin, Wilson jne.)

Mutta kai se on hyvä että sieltä joukosta löytyy vähän värikkäämpää vipeltäjääkin, ainakin tuo lajille näkyvyyttä. En pitänyt Tony Halmeestakaan persoonana, mutta Tonyn nyrkkeilyura oli parasta mitä lajille on Suomessa tapahtunut.

Mutta ei olisi mikään ongelma jos Makwani olisi valkoinen, saisin ihan rauhassa sanoa että en tykkää kyseisestä herrasta ja kukaan ei rupeaisi vetämään heti jotain vitun rasistikorttia esiin. Ikävä kyllä nykyaikana ei saa "vihata" enää ketään muita kuin valkoisia.
 
Makwan on onnistunut jo nyt tuotteistamaan itsensä sellaisella tavalla mitä kaipaisi muiltakin suomalaisottelijoilta, mutta toki jokaisen pitäisi löytää se oma tapansa tuoda persoonaansa esille. Miehen tyyli varmasti jakaa mielipiteitä, mutta juuri se on kaiken a ja o, että joko vihataan tai rakastetaan. Nurmagomedov/Spider- tason englanti ja paskapuheet yhdistettynä tuohon huvittavan levolliseen olemukseen tuo pakettiin hauskan mausteen mikä naurattaa varmasti monia englanninkielisiä ja tällä Mr.Finland- läpällä taas kosiskellaan esim.Sexyama-huumorista tykkääviä faneja. Monia varmasti ärsyttää nämä täysin ei-urheilulliset elementit, mutta omaan nauruhermoon jotenkin uppoaa ja itse seuraan vapaaottelua muussakin, kuin pelkästään urheilullisessa mielessä. Otteluiden välillä on hc-fanien keskuudessa aina kysyntää hauskalle huumorille ja ottelijoiden persoonien ruotimiselle ja Markku sopii siihen markkinarakoon, kuin nenä naamaan.

Tulispa nyt voitto Oglesta, niin siitä olisi loistavat asetelmat jatkaa. :rock:
 
Ihan yhtä paljon aiheuttaa häpeää se, että tehdään joka helvetin asiasta rasismia. Ei tota ulinaa oikeasti enää jaksa. Siihen päälle vielä "tiedostamaton rasismi", että varmasti saadaan kaikesta rasismia ja show vaan jatkuu.

Ei jumalauta.
 
Mutta ei olisi mikään ongelma jos Makwani olisi valkoinen, saisin ihan rauhassa sanoa että en tykkää kyseisestä herrasta ja kukaan ei rupeaisi vetämään heti jotain vitun rasistikorttia esiin. Ikävä kyllä nykyaikana ei saa "vihata" enää ketään muita kuin valkoisia.

En sanoisi noinkaan, vaikka toki niitä "rotutietoisiakin" on. Esimerkiksi Wilson Kirwa on paljon makua tummempi ja silti erittäin pidetty.
 
Kovan taiston jälkeen forumin kovimman P4P idiootin tittelin on voittanut rampe68, onneksi olkoon! Voitko jumalaisessa tietämyksessäsi kertoa minulle miksi me suomalaiset rasistijuntit emme vihanneet Virossa syntynyttä Kuivasta? Tai miksi monet edellä linkatuissa Sherdog-keskusteluissa esiintyvät ei-suomalaiset vihaavat Makua hänen haastatteluidensa perusteella?

Kaikista vittumaisimmat ja tyhmimmät ihmiset mitä olen koko elämäni aikana tavannut ovat olleet ihan valkoihoisia suomalaisia ja Suomessa syntyneitä keski-ikäisiä rampeja, jotka luulevat tietävänsä kaiken ja esittävät mielipiteensä faktoina.

Tänä yönä kannustan Makua, vaikka en hänen habituksestaan oikein pidäkään.
 
Tämä. Suurella osalla pakkiksen sotureista ei ole mitään tietoa, mitä Makun muutamaan viime vuoteen on kuulunut.

Syytettiin vissiin raiskauksesta joka sitten kumottiin?
Mutta ainahan tällä miehellä on jokin syy itkeä. Te ette tiedä mun taustoja, te ette tunne mua, te ette blaablaablaa.
Minä muistan miehen vain niistä varkauksista ovihommissa, kadulla tappeluista jos joku edes jotenkin näytti skiniporukalta ni eiku juosten kiinni ja nyrkillä naamaan ja naisen lyömisestä ja toivon että turpaan tulee ja kovaa.
Ja en ole ollut paikalla katsomassa joten kaikki voi olla paskaa mutta epäilen vahvasti.
 
On kyllä surullista luettavaa tämä ketju. Niin valitettavaa kuin se onkin, ainoa todellinen syy Amirkhanin mollaamiseen on rasismi. Siitä ei pääse yli eikä ympäri ja sitä on turha kieltää, oli se rasismi sitten tietoista tai tiedostamatonta. Jos hän olisi etnisestikin suomalainen, hänen persoonaansa pidettäisiin värikkäänä tai ainakaan vihaa ei olisi yhtä paljon. Tämä Suomi on edelleen kyllä monessa mielessä melkoinen junttila. No, kyllä ajat tästä muuttuu parempaan vähitellen. Kun asuin 90-luvulla Ruotsissa, siellä oli ihan samanlainen asenne maahanmuuttajataustaisia urheilijoita kohtaan. Mutta siellä on asenteet vähitellen muuttuneet, varsinkin kun menestystä on tullut. En tiedä miksi jotkut pelkäävät muualta tulleita, onko se iänikuinen huono itseluottamus tässäkin taustalla. Pelätään että jollain toisella on jotakin parempaa kuin itsellä, eikä varmasti kyllä tehdä oman itsetunnon eteen mitään. Ryvetään vaan itsesäälissä. Joskus otti niin päähän mitä juntit huutelivat Edis Tatlille ottelussa, jossa hän kaiken lisäksi vielä kieltäytyi ottamasta Kosovon lippua vaikka sitä hänelle tarjottiin, ja otti sen sijasta Suomen lipun voittonsa jälkeen.

Suomalaisuus on tärkeä asia, mutta ei se ole mitään mitä ei joku muustakin maasta muuttanut voisi ottaa omakseen, jos tuntee Suomen kotimaakseen ja pitää kulttuurista, ihmisistä, yms. Kaikista vittumaisimmat ja tyhmimmät ihmiset mitä olen koko elämäni aikana tavannut ovat olleet ihan valkoihoisia suomalaisia ja Suomessa syntyneitä. He ovat mielestäni itsekkyydessään ja idiotismissaan paljon epäsuomalaisempia kuin vaikkapa Amirkhani.

Saisitte hävetä. Täällä ainakin tsempataan Amirkhania, meni syteen tai saveen. Amirkhani on silmissäni täysin suomalainen.

Kyllä oli viiltävä analyysi, melkein tuli tippa linssiin, nyyh! Kai me sitten ollaan vaan:

katso liitettä 124454
 

Liitteet

  • 129958-004-C9B8B89D.jpg
    129958-004-C9B8B89D.jpg
    18,4 KB · Katsottu: 2 892

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom