Makwan Amirkhani

Ei se Makun suosio ole mitenkään pois Yrjö-Petteriltä tai Perus-Markulta. Kyseessä on show business jossa nimenomaan myydään mielenkiintoisia persoonia ja tarinoita. Sitten jos vielä osaa otella päälle niin sitä parempi.

(Boldaukset omia)

Jos Maku olis perus-Markku, niin suomen lehdistö olisi kaivanut ja nostanut otsikoihin, nämä Makun varastelut (portsari homma), koulukiusaamiset mitä hän itse harrasti. Ei olisi sponsoreita kuten nyt ja tulot olisivat olemattomat nykyiseen. Mutta kun hän on mannekiini mamu, niin se sotii suomen lehdistön monikulttuurisuus unelmaa vastaan, joten lakaistaan pöydän alle ja ollaan hiljaa. Ja minä en oo mikään rasisti. Mutta mamu tausta auttaa tässä asiassa paljon, että todellinen luonteenpiirre ei ole tullut näkyviin "suurelle" yleisölle. Mielestäni hän on kaksinaamainen mulkku. Toki myös suomen paras vapaaottelija tähän mennessä...tai ainakin menestynein.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän Maku näistä varasteluista yms. puhuu aika avoimesti kirjassaan ja on myöntänyt avoimesti, että kolttosia on nuorempana tehnyt ja koulussakin on ollut kiusattuna ja sitten kiusannut itsekin.

Vaparissa nuo nuhteettomat pyhäkoulupojat tuntuvat olevan melkoinen harvinaisuus ja ammatinvalinnan taustat löytyvät monelta vähän varjoisemmilta kujilta.
 
Voisiko nämä mamumediasalaliittohöpinät nyt kirjoittaa vaikka hommafoorumille?

Eli kun minä kirjoitan oman mielipiteeni, ni se on pelkkää "salaliittoteoriaa". Kasva sinäkin jo entinen potkunyrkkeilijä aikuiseksi ja koeta nähdä metsä puilta. Omasta mielestä kirjoitin ihan asiaa. Tai kerro jos sinulla on parempaa tietoa, että nuo varkaus hommat jne on paska puhetta?! Jos Tom Niinimäki olisi tehnyt samat asiat, niin sillä olisi suomen media revitellyt täysillä. Nyt ei puhuta sanakaan ja siihen on syynsä.
 
Häkkiottelija hölmöillyt nuoruudessaan? En voi uskoa!

Lisäksi, eikö ihmisillä nyt ole oikeus sovittaa tekonsa ja parantaa tapansa. Katsokaa huvikseen jotain muusikoiden taustoja, vapaaottelijat ovat suorastaan partiopoikia johonkin keskiverto rokkariin verrattuna. :D

E. Samalla Nykäselle järkätään valtiollisia hautajaisia iltiksen toimesta.
 
Häkkiottelija hölmöillyt nuoruudessaan? En voi uskoa!

Lisäksi, eikö ihmisillä nyt ole oikeus sovittaa tekonsa ja parantaa tapansa. Katsokaa huvikseen jotain muusikoiden taustoja, vapaaottelijat ovat suorastaan partiopoikia johonkin keskiverto rokkariin verrattuna. :D

E. Samalla Nykäselle järkätään valtiollisia hautajaisia iltiksen toimesta.

On oikeus sovittaa tekonsa ja mielestäni se on oikea malli toimia. Mutta justiin tätä tarkoitan. Olkoot mamu niin kyrpä kuin lystää ja tehnyt mitä tahansa, niin lakaistaan maton alle kaikki. Itse olen sitä mieltä, että kaikkia pitäisi kohdella samallalailla, tuomita ja arvostella...riipumatta siitä mistä olet kotoisin tai tehnyt. Nyt tämä kaksinaamainen pelle pääsee kaikesta kuin koira veräjästä ja se minua vituttaa, kuten varmasti kirjoituksistani se selviää. Siihen on syynsä miksi toisilla salit vaihtuu jatkusvasti ja toisilla ei. Siihen on syynsä miksi Suomen lehdistö ei kirjoita totuuksia näistä mamuista jotka ovat toimineet väärin. Pointti on se, että Makun sponsori tulot olisivat olemattomat jos kotimainen media olisi ottanut niistä kiinni. Ei olis Huaweita ja muitakaan sponsseina. Koska yritys jonka tavoite on tehdä tuottoa/voittoa ei ikinä ottaisi tämmöistä henkilöä mannekiiniksi jonka lehdistö "maalittaisi".

Ps. Nykänen oli lajinsa paras ja kansallissankari urheilun meriiteillä. Joten vertaus Makuun on todella naurettava.
 
On oikeus sovittaa tekonsa ja mielestäni se on oikea malli toimia. Mutta justiin tätä tarkoitan. Olkoot mamu niin kyrpä kuin lystää ja tehnyt mitä tahansa, niin lakaistaan maton alle kaikki. Itse olen sitä mieltä, että kaikkia pitäisi kohdella samallalailla, tuomita ja arvostella...riipumatta siitä mistä olet kotoisin tai tehnyt. Nyt tämä kaksinaamainen pelle pääsee kaikesta kuin koira veräjästä ja se minua vituttaa, kuten varmasti kirjoituksistani se selviää. Siihen on syynsä miksi toisilla salit vaihtuu jatkusvasti ja toisilla ei. Siihen on syynsä miksi Suomen lehdistö ei kirjoita totuuksia näistä mamuista jotka ovat toimineet väärin. Pointti on se, että Makun sponsori tulot olisivat olemattomat jos kotimainen media olisi ottanut niistä kiinni. Ei olis Huaweita ja muitakaan sponsseina. Koska yritys jonka tavoite on tehdä tuottoa/voittoa ei ikinä ottaisi tämmöistä henkilöä mannekiiniksi jonka lehdistö "maalittaisi".

Ps. Nykänen oli lajinsa paras ja kansallissankari urheilun meriiteillä. Joten vertaus Makuun on todella naurettava.
En yleistäisi näin. Kyllä tässä on kuvittelua mukana että etnisyys vaikuttaisi asiaan, varsinkin jos on Suomen kansalainen.

Aiemmin verrattiin tuloja Cheekiin, niin hänen nimensä mainitseminen lienee sallittua todetessa että vuosina 2015-2017 Amirkhani on tienannut yhteensä suurinpiirtein saman verran. Se on hyvin jos vertaa matsien määrää vaikka keikkojen määrään. Jotain Maku tekee helvetin hyvin.
 
On oikeus sovittaa tekonsa ja mielestäni se on oikea malli toimia. Mutta justiin tätä tarkoitan. Olkoot mamu niin kyrpä kuin lystää ja tehnyt mitä tahansa, niin lakaistaan maton alle kaikki. Itse olen sitä mieltä, että kaikkia pitäisi kohdella samallalailla, tuomita ja arvostella...riipumatta siitä mistä olet kotoisin tai tehnyt. Nyt tämä kaksinaamainen pelle pääsee kaikesta kuin koira veräjästä ja se minua vituttaa, kuten varmasti kirjoituksistani se selviää. Siihen on syynsä miksi toisilla salit vaihtuu jatkusvasti ja toisilla ei. Siihen on syynsä miksi Suomen lehdistö ei kirjoita totuuksia näistä mamuista jotka ovat toimineet väärin. Pointti on se, että Makun sponsori tulot olisivat olemattomat jos kotimainen media olisi ottanut niistä kiinni. Ei olis Huaweita ja muitakaan sponsseina. Koska yritys jonka tavoite on tehdä tuottoa/voittoa ei ikinä ottaisi tämmöistä henkilöä mannekiiniksi jonka lehdistö "maalittaisi".

Ps. Nykänen oli lajinsa paras ja kansallissankari urheilun meriiteillä. Joten vertaus Makuun on todella naurettava.
Oliko maku jotenkin erityisen tunnettu ennen UFC uraa? Allekirjoitan täysin tuon mamujen hyysäämisen medioissa. Mutta fakta on se, että maku on omalla esiintymisellään hommannut sponsorinsa. Miehen UFC uran alku oli kohtalaisen räväkkä, ja mies otti tilanteesta kaiken irti.
 
Ps. Nykänen oli lajinsa paras ja kansallissankari urheilun meriiteillä. Joten vertaus Makuun on todella naurettava.

Eli ainakaan naisten hakkaaminen ei poista kansallissankarin meriittejä.
 
Tai sit ketään ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta, jos vähän töppäilee. Nykänen mainittiin jo aikaisemmin, ja ohan näitä maa ja varsinki politiikka täys. Ilkka Kanerva sekoillu ties mitä ja tuomittukin lahjuksista (kaatui muistaakseni hovissa tosin), mut ketä kiinnostaa, äijä on edelleen suosittu.

Makun veljestäkin oli raiskausepäilyt mediassa vuosi sitten. Ei tosta varmaan olis edes kirjoitettu, ellei olis sukua julkkikselle, vaikka olikin jossain tv-ohjelmassa kisaamassa.
 
No se on kyllä täysin totta että median puolelta enemmän huomiota kun on maahanmuuttaja.
Oli varsinkin pari vuotta sit muotia ylistää kaikkea erilaista. Varmaan vieläkin.
Toinen vaihtoehto kun on nainen, ja varsinkin lesbo. Tästä on etua esimerkiksi jos haluaa linnanjuhliin.
Joten veikkaan että kamppailulajeissa samassa suhteessa mediahuomiota saisi valkoinen mies ainoastaan jos olisi homo.
Sanottakoon vielä että urheilijoilta en halua ottaa mitään pois, suomessa vaan arvot samaa luokkaa kun ruotsissa.
 
On tuossa varmasti sen verran perää, että erilaisuus kiinnostaa ihmisiä. Siihen en kyllä usko tippaakaan, että mamu-taustaisten henkilöiden taustoja yritettäisiin median toimesta jotenkin salailla, jos on ns. luurankoja kaapissa.

Edit. Sori menee taas vähän off topiciksi, mutta otetaan esimerkiksi "lelusalakuljettaja" Rami Adham, joka revittiin mediassa ihan palasiksi, kun homma todellinen luonne alkoi paljastua. Kaivettiin esiin myös vanhat pahoinpitelytuomiot ym.
 
On tuossa varmasti sen verran perää, että erilaisuus kiinnostaa ihmisiä. Siihen en kyllä usko tippaakaan, että mamu-taustaisten henkilöiden taustoja yritettäisiin median toimesta jotenkin salailla, jos on ns. luurankoja kaapissa.

Edit. Sori menee taas vähän off topiciksi, mutta otetaan esimerkiksi "lelusalakuljettaja" Rami Adham, joka revittiin mediassa ihan palasiksi, kun homma todellinen luonne alkoi paljastua. Kaivettiin esiin myös vanhat pahoinpitelytuomiot ym.

Ei varmaan mitään salailua, en usko itsekään siihen. Ja onhan tuo makwan tainnut useimmat hölmöilynsä jo kertoa ni mitäpä niistä kirjoittamaan.
 
Mitä luulisitte tapahtuvan, jos joku Seiska julkaisisi kohujutun "UFC-ottelijan työtoveri kertoo - Makwan varasti kassasta!"

Makwan antaa haastattelun, jossa kertoo suunnilleen näin: "Se on totta, olen tehnyt nuoruudessani virheitä ja kerron niistä kirjassani. Kadun tekoani ja olen ottanut siitä opikseni. Hyvityksenä lahjoitan 10 kertaa viemäni summan kodittomien koirien hoitolaitokselle."

Ja se on siinä. Ei tuosta saa mitään isompaa skandaalia aikaan, kun Makwan ei tiettävästi ole mitään kovin pahoja rikoksia tehnyt ja handlaa julkisuuden. Ei Makwan kuitenkaan mikään murhamies ole. Media ei revittele noista siksi, että positiiviset jutut Makwanista myyvät paremmin. Ja tämä ei johdu siitä että hän on kurdi vaan siitä että hän on Makwan Amirkhani.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom