Makwan Amirkhani

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pahaa pelkään että vuoden mainoskuvaustauko ei ole tehnyt hyvää.
 
Helpohko voitto mielestäni tiedossa Makulle, pudottaa pystyssä ekan minuutin sisällä ja kuristaa tajun poikkeen Ritarilta. Knight tullee juoksemaan suoraan nyrkkiin, sen verran hyvin tuntuu Maku puheillaan päässyt pääkopan sisältöihin käsiksi.
 
Jos ei tule nopeaa voittoa tulee Makulle pitkä ilta, veikkaan. Sitkeän oloinen kaveri tuo Knight.
Tämä on kupletin juoni usein Makun otteluissa, mutta erityisesti tässä. Knight on sitkeä sissi, ja mitä pidemmälle ottelu menee, sitä todennäköisemmin kääntyy hänelle. Jos Maku voittaa, niin ensimmäisesttä erässä brabolla. Jos toiseen mennään, vie Knight pisteillä. Veikkaan Knightille 29-28, toivottavasti olen väärässä.
 
Pitää. Tajuatko yhtään miten suuri merkitys Makwanin voitolla on sille, montako junioria tulee ensi syksyn peruskursseille?
GIF--despair-facepalm-GIF.gif
 
Meillä on ilmeisesti aika erilainen näkemys siitä, mitä asioita pidetään tärkeinä. Itse ajattelen jotenkin sillä tavalla, että tärkeää on nimenomaan suomalaisen kamppailu-urheilun menestys.

Luulen että en henkilönä pitäisi Makwanista, jota en siis ole koskaan tavannut. Kaverini joka tuntee hänet, pitää häntä sietämättömänä. Itse katson kuitenkin isompaa kuvaa ja sitä millainen vaikutus Makwanin uralla on noin yleisesti. Kun ottaa peruskurssin ilmoittautumisia vastaan, ei tarvitse olla Einstein huomatakseen suomalaisten UFC-esiintymisten vaikutuksen asiaan.

Vaikka Makwan olisi ärsyttävä persoona, niin ne peruskurssilaiset eivät ole ja joku heistä voi olla vielä UFC:n mestari vaikka Makwanilla ei siihen luultavasti paukut riitäkään.

Toki jos kamppailu-urheilu on vain jotain mitä katsotaan kotisohvalta kaljatölkki kädessä, niin asia näyttäytyy varmaan erilaisena.
 
Jonnet ei muista. Se että Makwan on joskus kivikaudella 14kk sitten otellut viimeksi, ei vaikuta millään tavoin nykytilanteeseen. Et varmaan ihan hahmota miten pitkä aika tuo jollekin teinille on? Silloinhan oltiin vielä ala-asteella, kun nyt ollaan pian kasilla.

Ottelu sinänsä on vähän huonoon aikaan, mutta Makwanin uran edistyminen on plussaa koko skenelle vuosia eteenpäin.
 
Ja tuo mahd voitto nostais kyllä ihan erinlaiseen suosioon..jos voitto tulee nii seuraava matsi ois mahd saada top 15 ukkoja vastaan?=) saappaat nähdä miten kinttaat kävelee..Uskon että maku voittaa, rahat on makun puolesta ja toivon että maku voittaa!ha!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom