Makwan Amirkhani

Tai
VIKTOR TOMASEVICILLA!
Juu, ei kannata mennä voittamaan Makwania, sillä sen jälkeen päälle lankeaa kirous, joka kestää koko loppu-uran ajan! Ensimmäinen uhri oli Tomasevic, joka on viimeisen reilun viiden vuoden aikana hävinnyt kevyet kaksitoista ottelua. Sen jälkeen kirouksen kohteeksi joutui Adam Ward, joka kuvitteli Makwan-voittonsa jälkeen marssivan kohti UFC:tä, mutta onkin nyt jumiutunut pikkuliigoihin, jossa viiden viimeisen ottelun recordi on 1-4. Entäs sitten Arnold Allen? Noh, kaveri laittoi kirouksen vallassa jouluna vähän riehuen ja se siitä UFC-urasta. Tulevaisuudessa onkin jännä nähdä, että kumman Makun vastustajat valitsevat - tappion vai kirouksen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jatkan vielä vähän:
Suomesta UFC-häkkiin on siis kavunnut 1 suomenruotsalainen, 1 brasilialainen, 3 suomalaista ja 2 suomalaistunutta.

Omasta mielestä toki ois helpompi sanoa 6 suomalaista ja yks kotibrassi.
 
Itseäni kiinnostaa suomalaisuus vasta siinä vaiheessa, kun se liitetään osaamiseen, koska ei niinkään kiinnosta lähtökohdat, vaan se, että kuinka ne korttinsa pelaa.
Tällä hetkellä täältä saa tulokkaita, mutta pro-meininki on toisaalla. Vai löytyisikö kansainvälisesti tasokasta valmennusta, mutta ei saa yksilöitä työmäärän pariin...tiedä sit.
Jotkut hc-treeni-papat voi vaatia nuoren mielestä liikaa (Pertti Ukkola)
 
Mä miettiny että sit on suomalainen kun käynyt suomen armeijan, ei väliä vaik ois afrikasta.
Sitku nykysuomi on täynnä paskahousuja sun muita niin pidän makua suomalaisena koska kantaa suomen lippua ufc häkkiin.
 
Itse ajatuksena muuttaa Kiinaan, koskahan minua aletaan siellä sanomaan Kiinalaiseksi?
Varmaan sitten kun olen edustamassa heitä ulkomailla.

Sama koskee monia muitakin maita.. Miettii vaikka thaimaata tai japania, kyllä sitä aina on se ulkolainen. Myös thaikun/japsin kans tehty lapsi olisi edelleen "farang" ja "sama sana japaniksi"... :-)
 
Sama koskee monia muitakin maita.. Miettii vaikka thaimaata tai japania, kyllä sitä aina on se ulkolainen. Myös thaikun/japsin kans tehty lapsi olisi edelleen "farang" ja "sama sana japaniksi"... :)
Gaijin tarkoitat siis... tuli tokyo driftistä mieleen. Itse olen aina ollut sillä kannalla että missä maassa olet kasvatettu, ei missä syntynyt.
 
Mä miettiny että sit on suomalainen kun käynyt suomen armeijan, ei väliä vaik ois afrikasta.

Suurin osa naisista suomessa ei ole suomalaisia? Enta jos on fyysinen tai psykologinen este ettei voi kayda armeijassa, eiko nekaan ole suomalaisia?

Mun mielesta Maku on suomalainen, kayttaytyy ja kuulostaa suomalaiselta ja on moneen kertaan viela lisaksi kertonut miten kiitollinen on etta saa olla tassa maassa vaikka ei suomessa ole syntynytkaan - ja nyt tekee duunia kansainvalisella areenalla ja edustaa suomea. Ihme ettei edellekaan joillekin kelpaa. Veikkaan etta niilla henkiloilla on karjalalippis paassa, tuoppi kourassa ja sossu maksaa viulut. Ja munaa tehda asioita ei ole prosenttiakaan siita mita Makulla on.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom