Maksua vastaan rantakuntoon tarkalla 24/7 päiväohjelmalla!

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin just...

Joo-o. Ensin kertaus ja sitten kommentteja.

KERTAUS: Etsin AMMATTITAITOISTA ja asiaansa osaavaa ihmistä tekemään minulle ohjelmaa, jolla mahdollisesti saan haluamani muutoksia. Haluan orjallisen 1-2 kuukauden ohjelman, jota noudattamalla uskot että saavutan sixpackin kesään mennessä.

Samalla haluan listan ruokavaliosta sekä lisäaineista.

Haluan että ohjelma tehdään minulle, sellaisille laitteille ja liikkeille jotka ovat mieluisia, ainakin pääasiallisesti.

Maksan tästä vaivasta sovitun korvauksen kahdessa erässä. Ensimmäinen kun aloitetaan ohjelman tekeminen ja toinen, mikäli lopputulos on lähelläkään meinattua.

Minuun saa yhteyden sähköpostilla kesaksikuntoon (at) gmail.com

KOMMENTTEJA:
Uskomattomasti tulee turhia viestejä ja negatiivista kommenttia. Onko siinä nyt sitten jotakin väärää että etsin AMMATTITAITOISTA ihmistä neuvomaan, enkä mitään "minä luulen" tyyppiä? Onko se nyt näin kamalaa, että joku haluaa mahdollisesti "pikakuntoon"? En ole sanonut että haluan samaan kuntoon kun tämä videolla oleve heppu:

http://www.youtube.com/watch?v=mAcwcqOPcHM

Olen sanonut että puolet siitä riittäisi ensialkuun esim. kahdessa kuukaudessa, JOS se on MINULLE mahdollista. Videolla kaveri tekee tämän hurjan muutoksen 84 päivässä! :hyvä:

Mitoiltani olen ihannepainon sisällä, ja vielä sen alapäästä... joten ei niitä makkaroita nyt ole yllin kyllin. Lähtökohta on lähellä samaa kuin tuossa videossa. Joten ei ole kyse mistään mahdottomasta painonpudotuksesta tmv.

Olen aivan tavallinen kaveri joka saa kyllä piparia baarista sen mitä tarvitsee, mutta **tuttaa ottaa paitaa pois. En jaksa maksaa TURHASTA ja en meinaa itse alkaa opettelemaan yksikseni.

En ole etsimässä mitään fat camppiä tai perseeseen potkijaa, koska motivaatio löytyy kyllä pään sisältä. Tietotaitoa ei löydy!

JOKAISELLA ON TAPANSA, TÄMÄ ON NYT MINUN! Toinen voi opetella itsekseen tai unelmoida sohvalla, se ei ole minun asiani.

:kippis1:

Olen aivan tavallinen kaveri joka saa kyllä piparia baarista sen mitä tarvitsee, mutta **tuttaa ottaa paitaa pois.

Mitä sitä turhaan dieettaamaan jos kerran piparia muutenkin irtoaa:david:. Päästelet vaan paita päällä menemään niin ei vituta:dance:

Mitä sitä turhaan dieettaamaan jos kerran piparia muutenkin irtoaa:david:. Päästelet vaan paita päällä menemään niin ei vituta:dance:

:D

Niin, harva sitä yhtä makkaraa paidan läpi näkee.

Alkuperäiselle: etkö muka itse saa riittävän hyvä ruokavaliota kasaan, luuletko tosiaan että joku yhtäkkiä saa ziljoona kertaa paremman aikaiseksi juuri sinulle, juuri nyt? :)

Toisekseen tässä threadissa on jo heti kärkeen kerrottu kaksi Suomen bodyskenen arvostetuinta ja tunnetuinta valmentajaa. Ei kelvannut.

Toisekseen tässä threadissa on jo heti kärkeen kerrottu kaksi Suomen bodyskenen arvostetuinta ja tunnetuinta valmentajaa. Ei kelvannut.

Niinpä. Eikös se Mentula "valmentanut" tämän suurinmmankin pudottajan voittoon ja rasvaa paloi.

Löpö löpö läskiä pois...
Otappa luuri kätöseen ja soita näille molemmille kavereille ja kysy että ottaisiko jompikumpi tämän sinun "haasteen" vastaan

Helsingissä Mähösen Aki ( http://www.akimahonen.com/ )
Tamperella Jari Mentula ( http://www.bullfarm.fi/ )

Jos itsellä olisi rahaa niin voisin ajatella itsekkin puhelin soittoa...:arvi:

edit. esim Mentulan sivulla lukee että vuosivalmennus maksaa 600-800e otat sen ja sanot että haluat polttaa läskit pois tässä parissa kk sitten katsotaan jatkoa mitä tehdään

hmm.. Personal trainerit on tota varten. Jos kerran pätäkkää on niin maksa niille ylimäärästä, niin kyllä ne suhun paneutuu sitten ihan eri tavalla. Et kai sä usko täältä löytäväs jotain experttiä, joka sulle kaiken pystyy kertoo netin välityksellä. Jos kunnon muutoksia haluis niin trainerin pitäis olla koko ajan sun mukana salilla ja vielä mielummin kotonakin vahtimassa. Ja kun et ees paikkakuntaa kerro niin ihan toivotonta, että löydät itelles jonkun. Itsellesi mieluisilla laitteilla kuukaudessa six-pack? c'mon ei taida elämä ihan noin helppoa olla..

Videon kaverin muutosta en tahdo millään uskoa. 84 päivää. :wtf: järjetöntä. Ei taida olla ees lisäaineilla tommosta vaikutusta. En usko vaikka kuinka blogiaan kirjottelee..:hyvä: no pakko kai se on..:jahas:

[mod]Tajunnan virta, jossa sanoja laitetaan epämääräisesti peräkkäin ja niistä voi sitten valita omansa ei ole keskustelua.

Asia on selvä, tältä palstalta ei taikureita löydä mutta turhaa vääntöä tästä asiasta saa aikaiseksi kyllä--> Lock [/mod]

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom