Maksua vastaan rantakuntoon tarkalla 24/7 päiväohjelmalla!

Status
Viestiketju on suljettu.
Täällä kysellään paljon neuvoja, ja ohjeet tuppaavat olemaan välillä niin ja näin. Copy pastea näkyy paljon, eikä siinä varmaan mitään vikaa ole... mutta itse haluan täysin henkilökohtaisen ohjelman MAKSUA VASTAAN.

Näin täällä foorumissa videon jossa kaveri teki hienon suorituksen 84 päivässä. Hänestä ei tullut kaappia, mutta kroppa muuttui aivan täysin. Itselleni riittää puolet tuosta tuloksesta näin ALKUUN. Vielä jos sen suorittaminen on mahdollista 1-2 kuukaudessa, on siitä sitten intoa jatkaa.

Haluan siis löytää ihmisen / ryhmän joka tekee minulle seuraavaksi 1-2 kuukaudeksi tarkan päiväohjelmani aamusta iltaan. Eli täydellinen paketti jota noudattamalla rannat kutsuvat minua tänä kesänä. Parasta olisi tietenkin vielä se, jos löytyisi ohjaaja joka käy kanssani salilla tuon ajan.

Natuna on tietenkin parasta, mutta koska olen epätoivoinen niin huomioin myös vippaskonsteja... tiedän, tyhmää mutta silti!

Onko minulla sixpack toukokuussa? Mikäli on, sinulla on tukku kahisevaa. Maksan 1. erän ohjelmasta ja 2. erän jos lopputulos on se mitä sovitaan.

Lähtökohdastani, paikkakunnastani ym. lisää maililla. Olen kuitenkin lähes samassa jamassa kuin videon kaveri.

http://www.youtube.com/watch?v=mAcwcqOPcHM

Tarjous on voimassa niin kauan että löydän sopivan henkilön.

Jan V. :worship:

Tämähän tietysti on monen pulliaisen unelma "jos joku vain sanoisi mitä tehdä ja miten niin tekisinhän minä". Itse otin joskus itseäni niskasta kiinni ja tuloksena oli että kovan reenin ja vähäkalorisen ravinnon myötä kroppa meni jumiin ja jouduin parantelemaan sivussa pitkän aikaa.

Toivottavasti oikea kaveri löytyy hommaan, mutta huomioonotettavaa on todellakin paljon. Asiat ja reenit eivät mene oikeassa elämässä aivan kuten Rocky-leffoissa :offtopic: ;). Vaan tsemppiä sinne!

Ei kyllä mikään huonompi idea, vähän laiskuuden makua vain ;) :offtopic:

kesaksikuntoon

Aivan, mailiosoite jäi pois =)

kesaksikuntoon (at) gmail.com

En ymmärtänyt tuota yhtä kommenttia jossa puhuttiin laiskuudesta. Onko se laiskuutta että kysyy muilta neuvoa? Luulin että se on laiskuutta kun jään sohvalle syömään pizzaa.

Paikkakunta ym. kysymyksiin vastaan maililla, kiitos :worship:

Njoo ehkä se on väärin puhua laiskasta :) Jotenkin vain tuli sellainen fiilis mutta olet aivan oikeassa! :piis:

Kyseleppäs Jto:lta. Tieto taitoa löytyy varmasti, ainakin treenaamiseen.

Onhan noita alan ammattilaisia, jotka taatusti tietävät miten kroppa saadaan 2kk kireämpään kuntoon, vaikkapa 2 mainitakseni:
Helsingissä Mähösen Aki ( http://www.akimahonen.com/ )
Tamperella Jari Mentula ( http://www.bullfarm.fi/ )

En tiedä sitten miten innostuneita ko. henkilöt ovat ottamaan lyhyitä asiakkuuksia, mutta kysymällä se selviää. Lisäksi lähes jokaiselta salilta löytyy jonkinlainen ohjaaja/ personal trainer, jolta nuo ohjelmien teot onnistuu tai sitten siellä tiedetään kuka paikallisesti todella osaa nämä hommat.

Onhan noita alan ammattilaisia, jotka taatusti tietävät miten kroppa saadaan 2kk kireämpään kuntoon, vaikkapa 2 mainitakseni:
Helsingissä Mähösen Aki ( http://www.akimahonen.com/ )
Tamperella Jari Mentula ( http://www.bullfarm.fi/ )

En tiedä sitten miten innostuneita ko. henkilöt ovat ottamaan lyhyitä asiakkuuksia, mutta kysymällä se selviää. Lisäksi lähes jokaiselta salilta löytyy jonkinlainen ohjaaja/ personal trainer, jolta nuo ohjelmien teot onnistuu tai sitten siellä tiedetään kuka paikallisesti todella osaa nämä hommat.

Juu, olen aiemmin ottanut yhteyttä muutamaan asiaansa osaavaan heppuun, mutta jotenkin heillä ei ole mielenkiintoa tehdä muuta kuin antaa niitä valmiiksi kopioituja treeniohjelmia. Täydellistä "avaimet käteen" -ohjelmaa ei kukaan jaksa tehdä edes rahasta. En nyt kuitenkaan välttämättä tarkoita näitä mainitsemiasi kavereita.

Olen myöskin käyttänyt useita tuhansia euroja personal treineriin, mutta tulos oli laimeahko. Opin kuitenkin käyttämään sinä vuonna laitteita :hyper:

Ilmoitukseni tarkoitus on se, että ne ketkä IHAN oikeesti haluavat tehdä tämän, ottaa yhteyttä.

:thumbs:

Siis mitäs nytten pitäs olla? Treeni ohjelma ja ruokavalio jota noudatat?:D

Edit. Lukasin uudestaan alotuksen. Tollasen tarkan "päiväohjelman" tekeminen ei ole niin "kovin vaikeaa", niinpä kävi mielessä ajatus pitäskö yrittää:D Tosin ehkä tuo 17-vuoden ikä ei luo kauheaa pätevyyden tunnetta:rolleyes:

Onnea vaan matkaan. Motivaatiota löytyy ilmeisesti ainankin tuon aloituspostin perusteella. Sitten vaaditaan vaan ihan tolkutonta selkärankaa ja itsekuria. On kropalle aika kova paukku ja voi psyykkisestikin ottaa melko tiukille jos rajua muutosta olet hakemassa lyhyessä ajassa. Tsemiä :thumbs:

Kysy vaikka nimimerkki Faidralta, sillä on ainakin jotain ohjauksia sekä tietoa perustreenistä ja ravitsemuksesta. Rehellisesti sanottuna pääset kuitenkin tuloksiin miljoonalla eri ohjelmalla, kunhan perusta on kunnossa.

Asennehan se tärkein on, ei kukaan tule ottamaan sitä suklaalevyä pois kädestä. Siksi suosittelen nimenomaan Faidraa motivaation puolesta.

Juu, olen aiemmin ottanut yhteyttä muutamaan asiaansa osaavaan heppuun, mutta jotenkin heillä ei ole mielenkiintoa tehdä muuta kuin antaa niitä valmiiksi kopioituja treeniohjelmia. Täydellistä "avaimet käteen" -ohjelmaa ei kukaan jaksa tehdä edes rahasta. En nyt kuitenkaan välttämättä tarkoita näitä mainitsemiasi kavereita.

No katsotko olevasi jotenkin sen verran erikoinen yksilö, että vain sinun kropalle suunniteltu spesiaali ohjelma saa muutoksen aikaiseksi. Faktahan on, että ne samat 'kopioidut treeniohjelmat' ja lainalaisuudet toimivat kaikille. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole loppupelissä.

Olen myöskin käyttänyt useita tuhansia euroja personal treineriin, mutta tulos oli laimeahko. Opin kuitenkin käyttämään sinä vuonna laitteita :hyper:

Kertooko tämä sitten PT:n huonosta toiminnasta vai voisiko kehittymättömyyden tai muuttumattomuuden vika löytyä jostain muualta ?

Ilmoitukseni tarkoitus on se, että ne ketkä IHAN oikeesti haluavat tehdä tämän, ottaa yhteyttä.

:thumbs:

Big Evil tuolla suosittelikin, esim. em. fitnesskisaajaa joka taatusti tietää miten painoa pudotetaan, kuten aiemmin kertomani valmentajat, joiden tallista löytyy monta kisaajaa. Heitä löytyy tältäkin palstalta muutama muukin, jotka tietävät miten homma käy ja mitä se vaatii.

No katsotko olevasi jotenkin sen verran erikoinen yksilö, että vain sinun kropalle suunniteltu spesiaali ohjelma saa muutoksen aikaiseksi. Faktahan on, että ne samat 'kopioidut treeniohjelmat' ja lainalaisuudet toimivat kaikille. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole loppupelissä.

Kertooko tämä sitten PT:n huonosta toiminnasta vai voisiko kehittymättömyyden tai muuttumattomuuden vika löytyä jostain muualta ?

Big Evil tuolla suosittelikin, esim. em. fitnesskisaajaa joka taatusti tietää miten painoa pudotetaan, kuten aiemmin kertomani valmentajat, joiden tallista löytyy monta kisaajaa. Heitä löytyy tältäkin palstalta muutama muukin, jotka tietävät miten homma käy ja mitä se vaatii.

Niin, kaikki valmiit ohjelmat koostuvat jutuista jotka alan ihmiset tietävät... eli ei siinä mitään pahaa, mutta olen nyt 2x huomannut että ne eivät toimi (ainakaan nämä eivät toimineet) ainakaan minulla. Tai sitten minussa on vika. Ja jos maksan, haluan että siinä nähdään hieman vaivaa ja harkintaa mikä sopii minulle, mitä voin syödä jne.

En myöskään halua enää että joku "kokeilee"... haluan että joku tietää.

Motivaatio löytyy, ja pystyn "uhraamaan" nämä kuukaudet vain treenille, levolle ja harrastuksille. Haluan vain että joku ottaa yhteyttä joka oikeesti tietää asioista PALJON. Näin motivaatio pysyy itselläni.

Kiitos kaikille vastanneille... ohjelmantekijää ei vielä ole löytynyt :whip:

Just. Kukaan valmentaja ei näe susta päältä että mikä ohjelma toimii parhaiten. Eikä kukaan valmentaja edes ole täydellinen. Kun lyöt tarpeeksi rahaa tiskiin, niin varmasti kuka tahansa tekee juuri sinua ajatellen jonkun ohjelman ja seuraa sen toteutumista läheltä. Kaikki ne ohjelmat valmiilta näyttävät, koska yleensä sellainen ohjelma on ainakin jollain toisella toiminut. Kuitenkin hyvä periaate on että touhun pitäisi rakentua perusliikkeiden varaan ja useasti pitää treenata. Mitä paremmin hoitaa lihashuollon, sitä useammin pystyy myös treenaamaan.

on tässä yksi ja toinen maksanut noista valmiista ohjelmista, mutta se että se ei toiminut ei ollut kyllä ohjelman tai valmentajan vika, vaan syy oli ihan itsessä. jos ei saa ittestään sen vertaa irti että pystyy toteuttaman annetun ohjelman, oli se sitten "valmis" tai juuri sulle "tehty", niin ei siinä sitten auta kyllä mikään "yksilöllisyys".

muutama kuukausi on sitä paitsi niin lyhyt aika, että ei siinä kerkiä edes kovin kummosia tapahtua kuin poikkeustapauksissa ja vippaskonsteilla, saati sitten että ohjelmaa voisi kamalasti muokkailla "yksilöllisten tarpeiden mukaan". miten muokata, kun ei ole mitään mihin verrata? ei muutamassa kuukaudessa selviä mikä on just sulle se optimaalisin tapa tehdä tulosta, se löytyy vasta vuosien treenin jälkeen...

se mitä sä haluat ilmeisesti on "lapsenvahti". eli jonkun joka hakee sut jenkkityyliin aamulla salille, lenkille tai tennistä pelaamaan ja vahtii sun jokaista suupalaa. joku leirikeskus tai fat camp olisi tietysti hyvä juttu ja varmaan toimisikin, mutta ei kai kukaan pt tuosta vaan pääse osaksi sun arkea tässä maassa.

toivottavasti joku hyvä ratkaisu löytyy, veikkaisin silti että se on jo olemassa, piilossa sulla itselläsi korvien välissä.

tsemppiä!

Yksi hyvä puoli tässä punttihommassa on se, että vaivaa näkemättä ei saa mitään aikaiseksi vaikka löisi rahaa kuinka tiskiin. Eipä silti että tuon asian tajuaminenkaan mitään takaisi, eivät nämä läskimakkarat sen helpommin katoa vaikka tiedän kenen syytä ne ovat... :D

Kurja tietysti jos rahaa palaa merkittäviä määriä sinänsä turhaan.

Kyllähän parissa kuukaudessa tosiaan saa näkyvää tulosta aikaseksi, eri juttu minkä verran ja miten se näkyy. Itse olen pikkuhiljaa oppinut treeniohjelmista ja syömisistä sekä plussilla että dieetillä. Rasvaa ainakin saan parissa kuukaudessa näkyvästi palamaan, en vielä oikein tiedä minkä verran lihasta sitten. Parissa kuukaudessa on varmaan hankalahkoa saada näkyvästi lihasmassaa, jos on kilokaupalla laihdutettavaa (kireeksihän tässä vissiin haluttiinkin...)

Kuulosti ikävältä toi useiden tuhansien meno :S

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom