Maksimipenkki laski

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tanza
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mulle on tuttua sen tyyppiset kuviot että ensin kun vaihtaa ohjelmaa/jakoa/treenifilosofiaa ja saa sitä kautta vaihtelua / uutta intoa ni vähän aikaa alkuun (kun aloittaa varovasti :) tulokset nousevat, sitten viimeistään 2 kk päästä jäävät junnaamaan ja lopulta jopa laskevat. Sitten vitutusta ja sama kuvio taas alusta. Tajusin tuon siis nyt samalla kun kirjoitin -> ehkä todella pitäisi vain nopeammin "suostua" reiluun vaihteluun eikä jäädä koskaan tuleen makaamaan vaikka tuttu ohjelma toisaalta aina mukava onkin.

Itse en tarvitse mitään noista. Vain silloin täkköin 2,5 tai 5 kg lisää painoa tankoon. Se on riittänyt ihan hyvin. Ikäähän ei vielä paljoa ole mutta tuo systeemi toimii kuin tauti :D

hehehee... 3*10 samalla raudalla kerran viikossa kuukauden verran ja ylikunnossa :D juu tota menoa kannattaa katella, ettei kaukosäätimen nostelu heikennä maastavetotulosta :D :D juujuujuu...

no... kyllähän se kaikkein tärkein kehitykseen johtava seikka on jatkuva sarjojen, toistojen ja/tai painojen lisääminen, noin yksinkertaisesti ajateltuna. ellei kroppa näe tarvetta olla vahvempi se ei sitä todellakaan tule olemaan.

Mulle on tuttua sen tyyppiset kuviot että ensin kun vaihtaa ohjelmaa/jakoa/treenifilosofiaa ja saa sitä kautta vaihtelua / uutta intoa ni vähän aikaa alkuun (kun aloittaa varovasti :) tulokset nousevat, sitten viimeistään 2 kk päästä jäävät junnaamaan ja lopulta jopa laskevat. Sitten vitutusta ja sama kuvio taas alusta. Tajusin tuon siis nyt samalla kun kirjoitin -> ehkä todella pitäisi vain nopeammin "suostua" reiluun vaihteluun eikä jäädä koskaan tuleen makaamaan vaikka tuttu ohjelma toisaalta aina mukava onkin.

Aika usein jos treeni tuntuu "mukavalta" ei kehitystä voida odottaa, kyllä sen treenin pitää tuntua jossain..

No se voi olla yks syy. Väsyny en ollu. Tangossa on ollu aika lailla samat painot 3 viikon ajan.
No eipä sitten hirvee ihme ette kehittyny ole. Rautaa tankoon lisää! Tuskin ois ylikuntoa kai tanza ois sen itekin huomannu jos ois ylikuntoa eikä ois täällä sitä kyselly. Ravintopuolikin pitää sitten olla kunnossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom