Maksimi2vk>Räjähtävä 1vk>Bodaus 1vk>ja alusta taas

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse olen kuullut että räjähtävää nopeutta tarvitaan rannelaukaukseen ja luisteluun, forkkuja (käsivarsia) mailan hallintaan, ja tasapuolista kokokehon voimaa lämäriin.

Tekniikanhan pitää tosin ensiksi olla kunnossa, että voimasta mitään hyötyä on.

Lätkässä massalla ei tee paskaakaan jos se massa ei sisällä voimaa eikä sitä massaa saa liikutettua tarpeeksi nopeasti.

Ja jos tekee 7toistoa,kehittääkö se maksimia ja lihasmassaa?Maksimia tehnyt 6,välillä 7.Onko kierroksia hyvä olla 3?
(lähes) Kaikki treenaaminen kehittää maksimia ja lihasmassaa.. 1-6 toistoilla painotetusti voimaa ja 6-12 lihasmassaa. Maksimia tehnyt 6,välillä 7? Tuota kohtaa en ymmärtäny.. Ja mitä kierroksia?

3kierrosta yleensä,1jakoinen.Tarkoitin vällä teen 6toistoa,välillä 7toistoa.Mutta olisiko 6toistoa aika hyvä koska olen hieman alipainoinen ja tarvitsen massaa ja voimaa lisää.

Liika lihasmassa on ehdoton ei jääkiekossa. Räjähtävyys ja voima voivat olla lihaksikkaalla pelaajalla kovaakin luokkaa, mutta kun tehokas peli kestää 60min niin palautumiskyky ei monesti riitä pitämään suoritustasoa yllä. Luistimilla 75-kiloinen voi pärjätä ihan hyvin 90-kiloiselle väännössä ja räjähtävyydessä. Kysehän on paljolti tasapainosta ja mittasuhteista sekä törmäystilanteessa kropan asennosta ja vauhdista

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Varsinkin nykyajan SM-liigaa jos katsoo ni taitokiekkoahan tuo on, ei sitä mitä se oli ennen. En tie sit miten junnut nykyään pelaa mutta vie ku itse pelasin 15 kesäsenä ni sitä massaa tarvi että pysy pystyssä. Nykyään varmaa enempi just tuota räjähtyvyyttä ja voimaa kuin massaa.

Back
Ylös Bottom