maksalaatikko?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Just meinasin alkaa lämmittämään maksalaatikkoa... onneks tuli ensin luettua tää threadi niin pääsenkin testaamaan miten tuo raejuusto toimii sen kaa :)

saarioisten maksaloota ja raijuustoo.. parempaa saa ettiii
Totta! Monesti tulee töissä syötyä puolikas molempia :kuola:
Sullon mun eväät? :D

Tuo on herkullista, puolikas maksalaatikko, puoli purkkia raejuustoa ja mikroon. (joo mä uskallan käyttää mikroa...) Työkaverit kyllä katsoo noita mun virityksiä hyvin kiinnostuneena, "mitä hei sulla NYT on". :) Heillä on yleensä hedelmiä, maustettuja jogurtteja, viilejä... Ihan vaan mainitsen joskus kun vetelevät appelsiineja, että nyt on hoikat eväät, että pistähän tohon toki myös jotain proteiinipitoista mukaan niin jaksat. Mut eipä se siitä mihinkään muutu...

Ja mä vedän tyytyväisenä maksista ja raejuustoa. :kuola:

hifistelijöiden kandee varoa maksista. puolet sen hiilareista on sokeria :). ite oon syöny maksalaatikkoa pikku nokareen(haarukallinen) joskus yli 10vuotta sitten. vois joskus ihan huvikseen testata tuota maksalaatikkoa, ilman rusinoita.

Muistan joskus lukeneni jostain,että maksalaatikkoa ei saisi syödä liikaa...:jahas:

Onko jengillä tästä tietoa?Ja mikä on sitten liikaa esim.Vaikka vko tasolla?
Aattelin vaan,ku itellä tulee tuota syötyä joskus useampi purnukka vkossa,ja 5v.Tyttöni tykkää kans tuosta ruoasta hulluna.

maksaa ei saa syödä liikaa viikossa, sillä siinä on niin paljon rautaa: mitä tulee maksalaatikkoon, niin itse maksaa ei tod ole paljon, vaan mitä lie riisiä ym..

eipä ole pitkään aikaan syönyt maksalaatikkoa. Pienenä poikana se oli kyllä hyvää puolukka hillon kanssa. Pitääpä joku päivä taas maistaa et maistuuko se vielä yhtä hyvälle kuin silloin aikoinaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom