maksalaatikko?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän maksalaatikko ihan hyvää on, itse oon ostanut sitä kokkikartanon lodjuu 700g niin pari kertaa siitä syö ja on aivan saakelin paljon parempaa kuin ne saarioiset,atriat ym

Äsken syömässäni maksalaatikossa oli 190kcal 100 grammassa eli koko
laatikossa 760! Helposti kaloreita ja hyvää.
Tietääkseni proteiinien denaturoitumisella ei ole mitään merkitystä sen kannalta miten ne saadaan käytettyä hyväksi, aminohapoillehan ei keittäessä tai mikrossa tapahdu mitään eikä proteiinit sellaisinaan imeydy.

niin no onhan maksas runsaasti rautaa jos jotain erityisen hyvää hakee tosta maan mainiosta ruoasta... parempaa vaikka juoksioille.:)

Loistavaa ruokaa ja purkki raejuustoa päälle ni kylä lähtee!!
Paskapuhetta toi mikro poistai protskut/muuttais!

Maksa on yksi kaikkein ravintorikkaimmista ruoista. Sisältää runsaasti rautaa ja vitamiineja.

maksassa kyllä, mutta miten paljon kaupan laatikossa itse maksaa on? Luultavasti yhtä paljon kuin lihaa makaronilaatikosssa = max 10%

Vedän yleensä hiilaripäivänä eritoten maksalaatikkoa, noin kerta 1-2 viikkoon, niin saa samalla tarvittavaa A-vitskua ja rautaa. Ihan älyttömän hyvää! Vaihtoehto sille on jauhemaksapiffit.

...tosin Forssan maksikseen en koske tikullakaan. :urjo:

maksalaatikon sekaan puolukkahilloa nii on hyvvee:thumbs::kuola:
Ah joo. :kuola:

Ohoh, ajattelin jo olevani jotenkin outo, mutta en näköjään ole yksin (ruoka)perverssioni kanssa :D Eli Saarioisten perinteinen maksalaatikko + puolukkahilloa + raejuustoa = :rock:

Onko parempaa kuin paistaa pannulla maksalaatikkoa ja siinä sivussa muutama kananmuna!?!?
Raejuusto menee ilmeisesti kokeiluun...

Ohoh, ajattelin jo olevani jotenkin outo, mutta en näköjään ole yksin (ruoka)perverssioni kanssa :D Eli Saarioisten perinteinen maksalaatikko + puolukkahilloa + raejuustoa = :rock:

Juu tää kombo on herkkua!! Ja nimenomaan kaikki yhdessä tai no ilman raejuustoakin menee muttei ole yhtä hyvää... Pitääkin varmaan huomenna ostaa maksalaatikkoa...

Maksalaatikon kylkeen puolukkahilloa ja reilusti sinappia + raejuustoa, niin a´vot..

Kyllä, juuri oikea blend :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom