Maksa-arvot ja buusterit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suvi.85
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kysymys:
Onko kukaan muu epäillyt lisäravinteiden aiheuttavan maksa-arvojen nousua?
Itsellä epäiltiin leukemiaa ja otettiin paljon kokeita. Maksa-arvot olivat kuukaudessa nousseet kaksikertaisiksi. Huomion herättikin se että olin aloittanut päivittäisen buusterien käytön sopivaan aikaväliin osuen. Lekuri käski nyt olla kuukauden ilman mitään lisäravinteita ja sitten taas uusia testejä,olisko vaikutusta. Arvot oli kuin vanhalla juopolla ja itse en tokikaan juo ja kas vain elelen terveellisesti,ikääkin sen 28v. eikä lääkityksiäkään ole..tai hepatiitteja :jahas:

Miken kanssa samoilla linjoilla, aika buusteria että tuplais arvot. IMO kannattaa luottaa lääkäriin ja olla ilman buustereita ja lisäravinteita ja elellä muutenkin rauhallisesti ja katsoa sitten kuukauden päästä uusiksi. Malttia kannattaa olla ja googleen ei ainakaan kannata eksyä.

Onko suvussa muilla korkeita maksa-arvoja? Isä ukolla heittelee jossain +400 tietämillä ja itselläniki on tuolla +100. Sitä joskus seurasivat vuoden ajan ja totesivat että sukuvika.

Oletko ollut vähillä hiilareilla? Itsellä se nosti maksa-arvoja keväällä kun diettasin. Palautuivat dietin loputtua normaaleiksi.

Nyt olen ollut kohtuullisilla hiilareilla ja kävin juuri alkuviikosta laboratoriossa. Katsotaan, mitä sanovat tällä kertaa.

On pari tapausta ihan lähipiirissäkin, missä kavereilla on noussu maksa-arvot. Kummillakin kerroilla oli käytössä Buusteri joka sisälsi vihreetä teetä. Green tee extract on se mitä kannattaa välttää, eli jotain tiivistettä...?

niin ja arvot palasivat ennalleen kun lopettivat buusterin käytön.

Mulla oli taas maksa-arvot koholla, mutta vain hieman. Ei yhtä paljon kuin keväällä. Lääkäri oli sitä mieltä, että se on mulle jotenkin luontainen olotila. Ja että jos tähän liittyisi jotain vatsakipua, niin sitten alettaisiin tutkia tarkemmin. Nyt vaan kontrolloidaan puolen vuoden päästä.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom