Makrojakaumasta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kessu
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Mikä olisi paras ravintoaineiden suhde offille, eli noin +500 kcal ruokavaliolle. Itsellä tällä hetkellä näköjään olisi 25p/40h/35r (233g/369g/147g). Rasvoista noin 30 grammaa tulee suoraan rypsäristä. Niin ja tietenkin siis bodailun näkökulmasta vastauksia tähän kiitos! :)

Tässä yhden päivän esimerkkisafkailut:
http://kotisivu.mtv3.fi/megaman/syomiset.htm

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep, rasvaa pikkasen pois.

Makroravinnejakaumaa enemmän ruokapäivyrissä kiinnitti huomiota se, että vedit aamiaisen ennen kahdeksaa ja seuraavan aterian vasta kolmen jälkeen. Oliko toi normipäivä vai joku poikkeus? Jos normi, niin syöpä tuossa välissäkin jotain.

Eiii todellakaan vaan nuo on ne ajat ku olen lisäillyt noita tuonne laskuriin. Normaalisti ruokailut kello 7:00, 12:00, 16:00, 20:00, 22:00. Onko muuten väliä jos palkkarissa on todella paljon proteiinia, itse olen vähän tuon mitan kanssa sekoillut ja kun punnittin vaa'alla niin palkkariin on tullut protskujauhetta noin 85g, eli noin 68g proteiinia ja hiilareita sitten noin 50g.

Onko muuten väliä jos palkkarissa on todella paljon proteiinia, itse olen vähän tuon mitan kanssa sekoillut ja kun punnittin vaa'alla niin palkkariin on tullut protskujauhetta noin 85g, eli noin 68g proteiinia ja hiilareita sitten noin 50g.

Sanoisin, että hukkaan menee. Ainakin lompakko ohentuu. :)

Juu pitää varmaan vähentää sitten, tosin eipä tuo nyt niin hirveän kallista ole maustamaton + maustettu protsku = ~12€/kg :) Ja tuohan maltohan on melkein ilmaista 2,5€/kg.

Monet vetävät myös 25/45/30 (p,h,r) suhteella.

Kyllä se "sopiva" tosiaan suurimmalle osalle löytyy jostain 40/40/20 ja 30/40/30 välimaastosta. Pikkuhienosäätöä tärkeämpää on että ruoka on pääosin järkveistä lähteistä ja ettei plussakaloreita tule liikaa, 500 on jo aika runsas plussa ellei sitten syklittele kaloreitaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom