Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Häh mitäs tuossa on ihmeellistä?
Annoin sitte vähän vajaat tiedot, eli haussa olis paikka mihin saa nuotion tehtyä. Mistään grillistä en niin perusta..
Wikke noilla grillipaikoilla tarkoitat jotain ihan nuotiopaikkaa? Jos näin niin pitäätä tuo paikka tarkistaa.
Annoin sitte vähän vajaat tiedot, eli haussa olis paikka mihin saa nuotion tehtyä. Mistään grillistä en niin perusta..
Wikke noilla grillipaikoilla tarkoitat jotain ihan nuotiopaikkaa? Jos näin niin pitäätä tuo paikka tarkistaa.
Noihin minun kertomiin paikkoihin olen nuotion monesti laittanut. Siis ne hiekkamontut. Tietenkin jos on metsäpalovaroitus voi joku jotain sanoa.
Siellä on nuotiopaikat tehtyinä, että niihin voi käydä tekeen tulet ja paistaa makkarat.
Tätä just ajoin takaa, kun ainaki itse miellän grillipaikan sellaseksi mihin lyödään hiilet ja sytytysnestettä perään. Ja nuotiopaikan sitte sellaseksi missä "joutuu" ihan ite ne puut sinne kasaamaan ja "pahimmassa" tapauksessa jopa pilkkomaan niitä
Mutta joo, ilman enempiä lätinöitä menee tämäki nuotiopaikka kesän aikana testiin, kiitti.