Makean nälkä!

En tiedä onko oikea osio mutta:
millä saan makean nälän kuriin, olin noin puoli vuotta ilman mitään limuja, karkkeja, suklaata. mutta jotenkin se on nyt pikku hiljaa taas laittanut sokerisen jalkansa elämääni ja huomaamattani ostan sen pullon cokista kaupasta.
en pidä siitä, en sitten yhtään. millä te pidätte itsenne erossa kaikesta 'hyvästä' ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai siitä pitäisi hiljalleen vähentää niin ettei enää haluaisi mitään sokerista. Itsellänihän menee päivittäin ainakin jäätelöä.

Jos on pakko vetää makeaa, koeta löytää terveellisempiä korvikkeitä. Esimerkiksi mulla menee jäisiä marjoja jälkiruokana ihan päivittäin. 200g vadelmia tekee jotain 50kcal eikä maksa pakastehyllyssä paljoa.

Ja vaiha ne limut nyt ainakin ihmeessä light-versioihin.

Jos on pakko vetää makeaa, koeta löytää terveellisempiä korvikkeitä. Esimerkiksi mulla menee jäisiä marjoja jälkiruokana ihan päivittäin. 200g vadelmia tekee jotain 50kcal eikä maksa pakastehyllyssä paljoa.

Ja vaiha ne limut nyt ainakin ihmeessä light-versioihin.

Noista light tuotteistakin on sanottu, että ne aiheuttaisi tuota näläntunetta, kun elimistö luulee saavansa makeata, mutta sitten ei saakkaan.
Tiedä sitten pitääkö paikkaansa:jahas:

Ei se elämä siihen kaadu jos juot pullon limpparii silloin tällöin. Eri asia tottakai jos sitä päivittäin litkit useamman pullon. Loppupeleissä se on itsestäsi kiinni nappaatko sen pullon sieltä hyllystä vai et, itsekuria vaan. Elämä on valintoja täynnä, vai miten se meni.

Live with the pain of regret, or with the pain of discipline. Eli tuskaa se on jokatapauksessa, itse saat vain määrätä sen tuskan laadun. Tuota mantraa hoet siellä kaupassa, niin ei tule ostettua mitään makeaa. Myöskin kannattaa lukea paljon siitä mitä sokeri tekee sun kropassa, nostaa ihmeesti motivaatiota pysyä siitä erossa.

Ei pikku lipsahdukset mitään haittaa kuten yllä sanottiin, jos se ei vaan ole jokapäiväistä. Sitä helposti joutuu ''kierteeseen'', että tulee sitten syötyä jokapäivä kaikkea paskaa... Sen viikon kun pysyy erossa kaikesta makeesta niin ei pahemmin tee edes mieli enää. Kyllä sitä itsekkin tulee vedettyä keksi tai pari kahvin kanssa aina päivisin, sillointällöin jäätelö, mutta ihan nätisti se paino jatkaa laskua kunhan ravinto on muuten kohdillaan ;)

Suotta sitä elämästä nauttimaan..ei vittu, pidän itteni erossa hyvästä tuhlaamal rahat turhaa paskaa heti ku sitä rahaa saa

Noista light tuotteistakin on sanottu, että ne aiheuttaisi tuota näläntunetta, kun elimistö luulee saavansa makeata, mutta sitten ei saakkaan.
Tiedä sitten pitääkö paikkaansa:jahas:

Itselleni ei ainakaan ole tullut noista light tuotteista näläntunnetta, no mutta ihmisethän ovat erillaisia. Mutta jos minun tekee mieleni makeaa niin aika äkkiä sekin ajatus katoaa kun syö vatsansa täyteen. Sitähän myös myös sanotaan ettei kannata mennä kauppaan nälkäisenä, tulee juuri helposti kaikkea ei niin tarpeellista mukaan.. Kohta tuleekin vuosi täyteen ilman mitään mättöjä, ainoat makeat asiat mitä tullu vedettyäkin niin ovat juuri light limut - ilman mitään näläntunnetta.

Light-limuilla oon ainakin ite pystyny kusettaa nälkää. Jääkaapissa on aina persikka-vadelma mehukeittoa (<10 kcal/100g), jos makean nälkä yllättää. Ja näläntunnetta huijaan välillä, koska leangains.

...millä saan makean nälän kuriin...

stop-being-a-faggot.jpg

:evil:

Sokerittomat Jell-O hyytelöt. Yhdestä jauheesta tulee 4 annosta, joissa à 10kcal. Löytyy ainakin K-kaupoista samalta hyllyltä kuin muut ulkomaiset erikossafkat.

Purkkaa voi jyystää muutaman palan makeanhimon iskiessä. Sattaa niitä mennä useampiakin. :rolleyes:

Pakko, ihan pakko puottaa tähän thrediin tää helmi, jos joku ei oo vielä koittanu/tajunnu:

Osta pari terttua pannaaneja, kuori, pistä pakastepussiin (elä pilko suotta) ja jäädytä. Syö makeannälkään. Onpa ihan saatanan hyvää.

Verrattain raejuusto + banaani + kaakaojauhosatsi VS raejuusto + pakastebanaani + kaakaosatsi. Pakastebanaaniversio on niinku jätskiä!

Näitä vetää vaikka joka päivä, ja raippa menee alas paljon helpommin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom