Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
neutraali sanoi:kilo emmentalia
Tuli tuosta mieleen, että kun laitat keittäen 400g makaroonia niin siitähän tulee sellanen 200:n litran saavi täyteen Tahtoo kuvia tästä mätöstäEvil Joe sanoi:Mulla on aika simppeli:
- keitän 400 g makaronia, lisään suolaa
- paistan 400 g jauhelihaa, maustan suoloin ja pippurein
- lopuksi sotken kaikki pannussa yhteen ja paistelen miedolla lämmöllä
Syödään ketsupin kera.
Pulla sanoi:Tuli tuosta mieleen, että kun laitat keittäen 400g makaroonia niin siitähän tulee sellanen 200:n litran saavi täyteen Tahtoo kuvia tästä mätöstä
Jakob sanoi:paljon jauhenlihaa ja vähän makaroonia :D.
Onko ketään koittanut laittaa raat makaronit ja jauhelihat sekaisin ja tämä sötkötys uuniin?
Jakob sanoi:Onko ketään koittanut laittaa....
astro sanoi:Siis makrut raakoina ja jauhis paistettuna olen tehnyt. Makaroni imee itseensä maitoa eikä vettä joten tulee vähän erilaista.
tpt sanoi:Se on _kukaan_
Jakob sanoi:paljon jauhenlihaa ja vähän makaroonia :D.
Onko ketään koittanut laittaa raat makaronit ja jauhelihat sekaisin ja tämä sötkötys uuniin? Tämä siis vaatii PALJON nestettä, mutta luulisi, että tulee maukkaampaa loodaa. Paistoaika on myös aikalailla pidempi. Mä bongasin tuon ohjeen muistaakseni makaronipussin kyljestä. Seuraavaksi kun teen makrooniloodaa niin lähtee testiin
Jakob sanoi:Just tolleen. Kuulostaa huomattavasti maukkaammalle, kun makaroonit on imeneet maitoa ittensä täyteen.
Sori mä oon turkulainen. Haista vittu.
Jos haluat täydellistä äidinkieltä niin ei varmaan kannata lukea keskutelupalstoja. KETÄÄN ei jaksa puuttua tuollaisiin.
korjattuRRKalle sanoi:mutta ketä helvetti puuttuu noin pieneen asiaan?
Jaa-a, oliskohan kukaan? Luepa vaikka tän threadin viestejä... ;)Jakob sanoi:Onko ketään koittanut laittaa raat makaronit ja jauhelihat sekaisin ja tämä sötkötys uuniin?