maitorahka

tää on ehkä tyhmä kysymys mutta kysyn silti.

syön kaks lämmintä ateriaa päivässä plus maitorahkaa. oon tähän mennessä yrittänyt syödä joka kolmas tunti ehrmannin (250g) maitorahan mutta nyt aattelin alottaa syömään joka toinen tunti maitorahan. oon vaan kuullu että liika proteiini saattas rasittaa haimaa ja maksaa, joten nyt kysyisinkin että meneekö se jo överin puolelle jos syö joka toinen tunti maitorahan, vai onko parempi syödä joka kolmas tunti? painan noin 80kg.
eipä tässä muuta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
en nyt niin nojais tuohon rahkaan,eihän ehrmannista saa kun jotain 25g protua per purkki ja sinun painoiselle olis hyvä saada tuollaiset 40g kerralla,sekä tietysti hiilareita ja rasvaa sen mukaan oletko dieetillä vai massan hankinta reissulla?
ei minun mielestä kenenkään tarvi syödä enempää kuin sen 3-4 tunnin välein.
menee muuten jo työnteoksi:hyper:

Toi maksan ja haiman vaurioituminen taitaa olla ihan mutua. Katsot sen että syöt sen 160g/ päivässä prodea. Ja jaottelet syömiset esim 6 osaan jossa aina syöt sen 30g protskua. Plus lasket kaloritarpeesi esim-> www.kalorilaskuri.fi ja sitä mukaan syöt tarpeittes/ tavotteiden mukaan sitten. Jos ei keholla ole tarpeeksi kaloreita ei sillä prode määrällä ole mitään virkaa ellei keholla ole energiaa työstää siitä lihasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom