Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lassesa sanoi:Millä sais rahkaa mahaystävällisemmäksi? Mulla kun 2 purkkia esim. ehrmannin rahkaa imasee, niin kummasti alkaa se paska löystymään, viive on joku 6-12 tuntia. Mulla ei ole laktoosi intoleranssia, maitoa voin juoda niin paljon kuin haluan. Millasia sörsseleitä arvon herrasväki itse tekee kenellä on samoja oireita?
lej sanoi:Ja astrolle. Mulla on laktoosi-intoleranssi, mutta huomattavasti vaikuttaa silti se, että syökö jotain muutakin kuin pelkkää maitoa tai muuta laktoosia sisältävää. Täyteen mahaan voi juoda ja syödä huomattavasti enemmän laktoosia. Kun jostain tuollaisesta olit muistaakseni jossain kirjoittanut.
Onko sulla siis testattu laktoosi-intoleranssi? Se kun ei aina näy testeissäkään, vaikka muuten oirehtisikin.
Menthos sanoi:Unohtui ihan, että IMO maitorahka on ihan jees ketsupin kanssa :D
rahkanaama sanoi:Kysymys "rahka-experteille"
Normaalisti valmistan päivittäisen rahka-annokseni tehosekoittimessa. Lisään 500g maitorahkaa ja 200-300g marjoja. Onko muut huomannut seuraavaa tilannetta, että jos pyöräytän tehosekoittimella sörsselit sekaisin ~30sekuntia, aineet on sekaisin ja maistuu suunnilleen siltä miltä pitääkin, kuitenkin maitorahkan lievä hapan maku maistuu läpi.
Jos taas lisään em. aineet ja annan tehosekoittimen käydä useita minuuttia ja rahkaa sekoitetaan kunnolla, rahkasta häviää tuo hapan maku kokonaan ja annos on huomattavasti paremman makuinen.
Onko tämä pelkkää kuvitelmaa, vai onko tässä jotain perää?