Maitorahka - Edullinen proteiinipommi

Meta title: MAITORAHKA – EDULLINEN PROTEIINIPOMMI

Meta description: Parhaat maut, lisukkeet ja tipsit treenaajan arkeen.

protskua, ananasta (yllättäen...), marjat, hedelmät, mitä vaan...
taitaa olla yleisin safka ja
pakkotoistollakin paljon kyseisestä "soosista" asiaa.. :thumbs:

Itse heitän sekaan joghurttia, marjoja tai mustikkahilloa :kuola:
Mutta itse pidän Ingmanin rahkojen mausta sellaisenaankin. Outoa? :D

Jokailtainen setti on ollu jo jonkin aikaa:
500g valion kamaa
kourallinen jäisiä mustikoita
kermavaahtoa painepullosta, ujosti
tiraus maitoa
vähän sokeria

:kuola:

Maustettua protskujauhoa
Kaakaojauhetta (ei mitään Oboyta)
Fun Lightiä
Ananasta
Mehukeittoa
Pakastemarjoja
Pieniä kiviä
Kissa
Tacosoosia(on muuten yllättävän hyvää)
jne jne... keksi ite lisää

Raakana paras. Tai pakastemarjoja (kaikki käy). Itse laitan joskus puurohiutaleita. Kannattaa käyttää mielikuvitusta. Kun vaihtelee paljon koostumuksia niin ei pääse kyllästymään!

sitruunamehu antaa mukavasti kirpeyttä ja ananas makua,kantsii kokeilla.

Noiden Fun Lightien lisäksi kannattaa kokeilla Tropicin Appelsiini-Mango- tiivistettä (sokeritonta tietenkin). Aivan perkuleen hyvää.

Millä sais rahkaa mahaystävällisemmäksi? Mulla kun 2 purkkia esim. ehrmannin rahkaa imasee, niin kummasti alkaa se paska löystymään, viive on joku 6-12 tuntia. Mulla ei ole laktoosi intoleranssia, maitoa voin juoda niin paljon kuin haluan. Millasia sörsseleitä arvon herrasväki itse tekee kenellä on samoja oireita?

Tämä on aika hjuva combo mielestäni, valmistukseen ei kulu aikaa minuuttia enempää:

Purkki rahkaa sekoitetaan seuraavien ainesten kanssa:
- Sydänystävän kuituinen kaurahiutale (sis. kaurahiutaleita ja kauraleseitä) n. 1/2dl
- Pro Slow (mansikka) tai vastaavaa protskujauhoa n. 1/2dl
- Pieni loraus rainbowin (vadelman- ja mansikanmakuista) light-juomatiivistettä (jos rahka on laastimaista köntsää à la Milbona niin joutuu ehkä laimentamaan ensin vähän vedellä ja laittamaan enemmän)

(ja jos haluaa oikein herkkuperseillä niin jotain hilloa vaan lisäksi sekaan)

Lassesa sanoi:
Millä sais rahkaa mahaystävällisemmäksi? Mulla kun 2 purkkia esim. ehrmannin rahkaa imasee, niin kummasti alkaa se paska löystymään, viive on joku 6-12 tuntia. Mulla ei ole laktoosi intoleranssia, maitoa voin juoda niin paljon kuin haluan. Millasia sörsseleitä arvon herrasväki itse tekee kenellä on samoja oireita?

Eilen tuli syötyä/juotua seuraava sörsseli: 4dl puurohiutaleita, 2prk Ehrmann, 4dl hyla-maito, 1 banaani. Ainekset tehosekoittimeen ja ääntä kohti. Pari tuntia ton jälkeen vielä yks prk rahkaa. Tosin tavallista maitoa en voi juoda litrakaupalla ilman ongelmia.
Tänään meni vastaava setti (Tot: 3prk), katsotaan ulosteen kiinteys iltapäivällä. :kakka:

funlight persikka-passionia loraus ja vähä makeutusainetta :kuola:

Onko kukaan laktoosi-intolerantikko kokeillut Ehrmannia esim. kerutabs-tabelttien kanssa? Mä en viitsisi ottaa sitä riskiä, että paskon housuun, jos se silti vaikuttaa liikaa niistä laktaastitableteista huolimatta.

Ja astrolle. Mulla on laktoosi-intoleranssi, mutta huomattavasti vaikuttaa silti se, että syökö jotain muutakin kuin pelkkää maitoa tai muuta laktoosia sisältävää. Täyteen mahaan voi juoda ja syödä huomattavasti enemmän laktoosia. Kun jostain tuollaisesta olit muistaakseni jossain kirjoittanut.

Onko sulla siis testattu laktoosi-intoleranssi? Se kun ei aina näy testeissäkään, vaikka muuten oirehtisikin.

Back
Ylös Bottom