Maitorahka - Edullinen proteiinipommi

Meta title: MAITORAHKA – EDULLINEN PROTEIINIPOMMI

Meta description: Parhaat maut, lisukkeet ja tipsit treenaajan arkeen.

Aamupalalla ja toisella aterialla raejuustoa yht. 250g. Välipalana ja iltapalana rahkaa yht: 600g.

Raejuusto! Rahkaa vihaan. Ehrmannia söin lusikallisen ennen kuin heitin menemään. Oli se sen verran kitkerää jankkia.
Viiliin kun laittaa soijarouhetta, tulee ihan kivasti proteiiniakin, kai. Mustikoita lisäksi vielä niin... Omnomnomnom.

Oon alkanu syödä tuota maitorahkaa,ihan maustamatonta valion.
se on alusta asti maistunut puulta :jahas: joten pistän pystyyn tälläsen mihin vois laittaa reseptejä miten tehdä siitä hyvää
kokeilin äske sekottaa 2.5dl rahkaa 3 desii oma tekosee vadelma-mehukeittoon :kuola:.muita ideota kiitos

Itse pistän rahkaan vähän mansikanmakuista whey protskujauhetta ja maitoa. Että on hyvää ja pitäisi olla proteinirikasta :kuola:

Hello aattelin ku jossain päin foorumeil on ollu kaljan juonnista tai muusta hauskasta tälläsiä threadeja, ni tänne laittaa ei aina niin hauskasta maitorahkan syönnistä samanlaisen eli pistäkää tänne päivän aikana syömänne maitorahkapurkilliset, 1purnukka = 1annos katotaan kauan menee 100 000 syömiseks (jos tälläne on jo ni poistakaa)

ps. ei kieliopillisesti välttämättä samaa tasoo kun joku parempi

eli itse alotan kahdella valion uudella 2
=2

edit. muistakaa viel lisätä jo tulleet rahkat omiinne eli esim 50 + 2 =52 helpompi pysyä laskus

no pistetäänhän omatki rahkan syönnit ni tulee joskus satatonnia täytee eli 3 ehramia ja yks kuningatar niinku kaimallaki..;) eli 9+4 = 13

Valio kiittää Pakkislaisia maitorahkan kehitystyöstä. Tule hakemaan ilmainen annos maitorahkaa!

Valio Oy haluaa kiittää omalta osaltaan Pakkotoisto.comin käyttäjiä aktiivisuudesta ja kyselyyn osallistumisesta uuden pehmeän maitorahkan kehitystyössä.

Osana lanseerausta Valio jalkautuu suurimpiin kaupunkeihin ja haluaa kutsua Pakkislaisia hakemaan itselleen kaksi purkkia uutta proteiinipitoista maitorahkaa.

Näytejako tapahtuu perjantaina 18.3. klo 18 – 19 seuraavissa paikoissa;

Helsinki - Narinkkatori (Tigerin sis. käynnin lähellä)

Tampere - Nääshalli

Jyväskylä - Tori

Turku - Hansakortteli, yliopistonkatu

Jakajilla on Valion logolla varustetut tumman siniset takit ja pipot, sekä valkoiset pick nick laukut.

Tervetuloa!

filet

Fak. Ei pääse tohon kellonaikaan pelipaikalle :(

no perhana, kuudelta alkaa just leffa. Mä käyn viittä vaille katsomassa.

miks kukaan ei tykkää mun ideasta että lähetään hakee 2 rahkapurkkia ilmatteeks jyväskylästä matka kestää vaan 1-2tuntii:D

Back
Ylös Bottom