Deleted member 20129
Eihän tässä nyt mistään v...n jauheesta ole kyse idiuutit, vaan siitä ylimääräisestä energiasta joka on aivan turhaa lihaskasvun kannalta.
2g/ proteiinia per painokilo--- Sehän nyt tulee jos syö normaalisti. Ei kroppa pysty ees hyödyntää suurempii määriä.
Ja kukaan ei silti ole todistettavasti vastannut että onko ne protskut ja hiilarit samaa kuin ruuassa... Epäilen suuresti.
Sedät vaan sanoo sen minkä ootte kuullu siltä myyjältä tahi lukenut sen purkin reunasta.
Ja saahan sitä syödä niitä jauheita yms. en itse niitä jotka vetää niitä pidä ketään huonompana tai parempana. Kummastuttaa vaan miksi en rauhassa saa olla käyttämättä!
2g/ proteiinia per painokilo--- Sehän nyt tulee jos syö normaalisti. Ei kroppa pysty ees hyödyntää suurempii määriä.
Ja kukaan ei silti ole todistettavasti vastannut että onko ne protskut ja hiilarit samaa kuin ruuassa... Epäilen suuresti.
Sedät vaan sanoo sen minkä ootte kuullu siltä myyjältä tahi lukenut sen purkin reunasta.
Ja saahan sitä syödä niitä jauheita yms. en itse niitä jotka vetää niitä pidä ketään huonompana tai parempana. Kummastuttaa vaan miksi en rauhassa saa olla käyttämättä!
Varmistettu Ex-Perteiltä 

Ei, minä en ole Mappana enkä tunne Mappanaa, olen vaan yksi niistä useista henkilöistä jotka ovat tyytyneet pelkkään foorumin lukemiseen useamman kuukauden ajan. Syy, miksi registeröidyin nyt, ei ole tämä thread vaan juuri hankittu 6kk:n salikortti enkä mielellään olisi antanu itsestäni sellaista ensivaikutelmaa kun nyt annoin - tunsin vain pakottavaa tarvetta auttaa sorrettua ehkä jopa elitististen (?) sortajien kynsissä. Se, että jollakin on jonkin asteista vaikeutta ilmaista asiaansa ei tulisi automaattisesti johtaa oletukseen trollaamisesta saati syyksi vittuiluun.