Maitoprotsku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jooi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Joo.oon treenaillu tässä 2kk ja ostin n.2viikkoo sit lisäravinteita. Ostin maitoprotskuja sen takii ku sain treenaamiseen tympääntyneeltä kaverilta puol ilmaseks.Sopiiko tämä protsku palautusjuomaan vai kannattaako ostaa lisäksi perusheraa.

Palautusjuomaan huonoa, koska sisältää sen 70% kaseiinia, joka on sitä hidasta protskua. Osta mieluummin sitä heraa ja siihen lisäksi maltoa ja käytä tuota maitoprotskua välipala-/iltaprotskuna

Kuten Sukulaku jo sanoi, käytä välipalana toi kaseiini ja osta heraa tai valmis palautusjuoma palautumiseen.

Hukkaan toi maitoproreiini ei missään tapauksessa mene, vaan välipalana se on suorastaan loistava.

Joo.Maltoa oon kans ostanu ja ajattelin tässä tilata fastin heraa ja jotain glutamiiniä.Kiitos vinkeistä.

jooi sanoi:
Joo.Maltoa oon kans ostanu ja ajattelin tässä tilata fastin heraa ja jotain glutamiiniä.Kiitos vinkeistä.

Itse kyllä kokeilisin noin alkuvaiheessa ennemmin kreatiinia kun glutaa. Se maksaakin vielä niin paljon.

insect sanoi:
Sen hinnan. Et jos ei alakkaan toimiin.

Ei se hinta mun mielest niin paha ole, et kreatiinia pitäis ostaa ku ei rahat riitä glutaan :D

Ite pistäisin rahat mielummin siihen et treenistä palautuu kunnolla. Varsinki talviaikaan olis parempi ottaa glutamiinia ku on näit pöpöjä liikkeellä.
Kesällä sit kreatiinia ku on uimaranta kelit ;)

Joo.Mä vielä sitä, että oisko järkevää ottaa tota maitoprotskua aamulla ku sillon ei meinaa ikinä toi ruoka maistua. Ja oisko viisasta vaihtaa kilo tota maitoprotskua kiloon perusheraa (ku mulla on viel 3,5kiloa maitoprotskua jäljel ettei tarvis uutta tilata.) :worship:

Käy oikein hyvin aamulle, mullakin on vaikeuksia saada tarpeeks proteiineja ruoasta aamulla, joten protskudrinkki on paikoillaan..

Vaihtaa ? No jos ei muuten, niin joo, mutta ei toi hera nyt kallistakaan ole... Mutta heraa on hyvä olla, palautusjuomaan, joten vaihda jos on lompakko tyhjä tms.. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ak8400 sanoi:
Käy oikein hyvin aamulle, mullakin on vaikeuksia saada tarpeeks proteiineja ruoasta aamulla, joten protskudrinkki on paikoillaan..
Eiiii välttämättä... Aamulla pitäis kuitenkin saada mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti tuo yöllinen katabolinen tila purettua, joten nopea protsku olisi näin ollen suositeltavaa. Viisaammat voivat sitten kertoa, onko ihan :anssi:

Mitä tulee sitten tohon aamusyömiseen, niin ei mullekaan mitkään hirveet setit maistu aamulla. Mutta yksi purkki rahkaa menee varmasti joka jannulle helposti alas ja siitähän saa jo mukavat 25g protua. Siihen vielä vaikka pari ruisleipää leikkeleillä ja kaurahiutaleita tms... :thumbs:

Miikkakka sanoi:
Varsinki talviaikaan olis parempi ottaa glutamiinia ku on näit pöpöjä liikkeellä. Kesällä sit kreatiinia ku on uimaranta kelit ;)
Ei oo todellista... :D

Jeps.Mä otin nyt tänä aamuna paukun,join lasin appelsiini mehua ja vetäsin viel pari ruispalaa niin jakso kouluski keskittyä :rock: . Sen takii mä sitä vaihtasin ku kaveri oli halukas vaihtaan ja on ittellä matti kukkarossa :( . Mutta kiitos vinkeistä ja by the way oli muuten jees ku älysin tänne rekisteröityä. Luulin ekana et tämä on joku 16-18v. ammareitten forum jossa kaikki kehuu penkkituloksiaan :D , mutta täälä oliki asia jannuja.Kiitos kaikille palautteesta :worship:

Mitäs kaseiinia sulla on? Mäki ostin just satsin kaikkee kivaa kaverilta, joka ei myöskää treenaa enää niin aktiivisest että "tarvitsis" lisäravinteitaan. Tuli cross90:a, maltoa, glutamiinii, kreatiinii... ja kaseiinia, calcium caseinatea by evolution.
Ja siis hyi helvetti minkämakusta sotkua. Se on maustamatonta, sekotin sen veteen ja heitin vähän funlightia sekaan, ja tiukkaa teki upottaminen. Mihin sinä sekotit omasi, kun et kerta näytä mausta valittavan?
Muutenhan toi on oivaa iltapalaprotskua, ja mulla kun on sitä tossa 1½kg...

sikamies sanoi:
Mitäs kaseiinia sulla on? Mäki ostin just satsin kaikkee kivaa kaverilta, joka ei myöskää treenaa enää niin aktiivisest että "tarvitsis" lisäravinteitaan. Tuli cross90:a, maltoa, glutamiinii, kreatiinii... ja kaseiinia, calcium caseinatea by evolution.
Ja siis hyi helvetti minkämakusta sotkua. Se on maustamatonta, sekotin sen veteen ja heitin vähän funlightia sekaan, ja tiukkaa teki upottaminen. Mihin sinä sekotit omasi, kun et kerta näytä mausta valittavan?
Muutenhan toi on oivaa iltapalaprotskua, ja mulla kun on sitä tossa 1½kg...

Jeps.Mulla on jotain wrangen sotkua(maustamaton). Mäki kokeilin veteen :urjo: .Kokeiles tätä rasvatonta maitoa ja sit 2-4lusikkaa oboyta niin jo :kuola: .

Back
Ylös Bottom