Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jooi sanoi:Joo.Maltoa oon kans ostanu ja ajattelin tässä tilata fastin heraa ja jotain glutamiiniä.Kiitos vinkeistä.
insect sanoi:Itse kyllä kokeilisin noin alkuvaiheessa ennemmin kreatiinia kun glutaa. Se maksaakin vielä niin paljon.
insect sanoi:Sen hinnan. Et jos ei alakkaan toimiin.
Tuon lisäravinnesyklityksen vois myydä vaikka JR:lle!! :thumbs:Miikkakka sanoi:Varsinki talviaikaan olis parempi ottaa glutamiinia ku on näit pöpöjä liikkeellä.
Kesällä sit kreatiinia ku on uimaranta kelit ;)
Eiiii välttämättä... Aamulla pitäis kuitenkin saada mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti tuo yöllinen katabolinen tila purettua, joten nopea protsku olisi näin ollen suositeltavaa. Viisaammat voivat sitten kertoa, onko ihanak8400 sanoi:Käy oikein hyvin aamulle, mullakin on vaikeuksia saada tarpeeks proteiineja ruoasta aamulla, joten protskudrinkki on paikoillaan..
Ei oo todellista... :DMiikkakka sanoi:Varsinki talviaikaan olis parempi ottaa glutamiinia ku on näit pöpöjä liikkeellä. Kesällä sit kreatiinia ku on uimaranta kelit ;)
sikamies sanoi:Mitäs kaseiinia sulla on? Mäki ostin just satsin kaikkee kivaa kaverilta, joka ei myöskää treenaa enää niin aktiivisest että "tarvitsis" lisäravinteitaan. Tuli cross90:a, maltoa, glutamiinii, kreatiinii... ja kaseiinia, calcium caseinatea by evolution.
Ja siis hyi helvetti minkämakusta sotkua. Se on maustamatonta, sekotin sen veteen ja heitin vähän funlightia sekaan, ja tiukkaa teki upottaminen. Mihin sinä sekotit omasi, kun et kerta näytä mausta valittavan?
Muutenhan toi on oivaa iltapalaprotskua, ja mulla kun on sitä tossa 1½kg...