Maitoproteiiniallergia

Kimppatilausta pienellä porukalla? :)

Itseäni kyllä kiinnostaisi.

Olisipa sitten joku kohtuullisesti maistuva proteiinilisä kun tuo soija on vähän mitä on. Noh, ehkä mä vielä jään tämän ajatuksen kanssa hetkeksi pähkäilemään :)
okei!no kun saan sitä frendiltä saksan messuilta, infoan siitä millaista kamaa on ja sen jälkeen vois miettiä sitä kimppatilausta!ite en tosiaan soijaa voi käyttää siksi tuo vuohenmaito kiinnostaa kovin!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kenelläkään tietoa, että voiko heraproteiini aiheuttaa kurkun turpoamista? (esim. jos mahdollisesti on allerginen sille) Olen vain kuullut että heraproteiiniallergian oireet olisivat samallaiset, kuin normaalissa maitoallergiassa.

Hera-allergiasta en tiedä, mut kaseiini allergia aiheuttaa maitorupea huulteen ympärillä ja myöskin paska lentää komeassa kaaressa... Ei oo helppoo :/

Ite oon jättäny kaikki lisäravinteet pois vaikka ei allergioita olekaan. Satunnaisella rahkalla ja tonnikalalla mennään. En jaksa salilla käydä kuitenkaan kuin sen pari kertaa viikossa, joten mitä turhaa hifistelemään edes palautusjuomilla.

Onko kenelläkään tietoa, että voiko heraproteiini aiheuttaa kurkun turpoamista? (esim. jos mahdollisesti on allerginen sille) Olen vain kuullut että heraproteiiniallergian oireet olisivat samallaiset, kuin normaalissa maitoallergiassa.

Ite oon ainaki heralle allerginen ja hyvin todennäköisesti myös kaseiinille. Kyllä kurkku turpoaa aina jossain määrin jos kyseisille tuotteille altistuu. Ja tämän lisäksi just huulet myös jotenki turpoaa. Jos sitten nauttii enemmän ko teelusikallisen nii oksennushan siinä lentää, pakki sekasin ja päivä pilala.

Itselläni todettiin maito- ja munanvalkuaisallergia sekä laktoosi-intoleranssi keväällä 2002, enkä pysty käyttämään mitään maitotuotteita, edes heraa. En ole tosin moneen vuoteen heraa kokeillut, mutta joskus kun söin ainostaan heraa sisältäviä keksejä, vatsa meni heti sekaisin..(niissä ei siis ollut muita maitotuotteita.)
Olen kyllä kuullut että maitoallergia voi lähteä aikuisellakin, tosin se on erittäin harvinaista, ja luulen että allergian on tällöin ns. "laukaissut" jokin. Alussa saatoin syödä jäätelöäkin ja pizzaa juustolla ilman, että oireita pahemmin tuli, mutta nykyään on pakko noudattaa ihan nolla-toleranssia, muuten on pakki niin sekasin ettei mitään rajaa...:( iho-oireita mulla ei ole.
Onko kellään mitään hyviä vinkkejä, miten saada proteiininsaantiaan kasvatettua päivittäin? Soijaprotskua oon vedelly fun lightiin sekotettuna, mutta lähinnä vaan treenin jälkeen. Pitäiskö sitä vetää useemmin/enemmän? Lihaa ja kalaa syön ihan normaalisti.

Olen käyttänyt Fastin Muscle+ proteiinijauhetta (palautusjuomaa). Aluksi tuntui, että kestän sitä ihan hyvin mutta nyt pää alkoi kuitenkin kukkimaan :( Lisäsin hieman annoskokoa ja harjoituskertoja=annoskertoja => iho ei kestä.

Mitähän proteiinivalmistetta (palautusjuomaa) kannattaisi käyttää tämän sijasta? Mitähän arvaisi kokeilla? Musclessa on 1:1 hiilari:proteiini eli käytän sitä palautukseen ja proteiinin lisälähteenä. Lisäksi kreatiini on hyvä juttu tuossa valmisteessa.

Jos et tunne niin Musclessahan on hera- ja maitoproteiinia, hiilihydraatteja, kreatiinia ja glutamiinia.

Yksi vaihtoehto on tietty lisätä ruokavalioon entisestään: maitorahkaa, tonnikalaa, papuja/pähkinöitä (näitä en olekaan käyttänyt, mitenkähän käyttäisi), kananmunan valkuaista ja yleensäkin lihan/kalan määrää energian osuuksissa. Olisi vain niin näppärä tuo juoma harjoituksen jälkeen...

Olen käyttänyt Fastin Muscle+ proteiinijauhetta (palautusjuomaa). Aluksi tuntui, että kestän sitä ihan hyvin mutta nyt pää alkoi kuitenkin kukkimaan :( Lisäsin hieman annoskokoa ja harjoituskertoja=annoskertoja => iho ei kestä.

Mitähän proteiinivalmistetta (palautusjuomaa) kannattaisi käyttää tämän sijasta? Mitähän arvaisi kokeilla? Musclessa on 1:1 hiilari:proteiini eli käytän sitä palautukseen ja proteiinin lisälähteenä. Lisäksi kreatiini on hyvä juttu tuossa valmisteessa.

Jos et tunne niin Musclessahan on hera- ja maitoproteiinia, hiilihydraatteja, kreatiinia ja glutamiinia.

Yksi vaihtoehto on tietty lisätä ruokavalioon entisestään: maitorahkaa, tonnikalaa, papuja/pähkinöitä (näitä en olekaan käyttänyt, mitenkähän käyttäisi), kananmunan valkuaista ja yleensäkin lihan/kalan määrää energian osuuksissa. Olisi vain niin näppärä tuo juoma harjoituksen jälkeen...
jos kukkimisel tarkotat finnejä voi johtua kreatiinistä, jos oot sitä mieltä kuitenkin et proteeinistä johtuu ni kokeile soija proteiini ja maltoa plakkariks.

Juu finnejä, valkoisia talipalleroita.

Niin kreatiinikin voi olla syy...

Ajattelin et voisi johtua maitoproteiinista, koska maito ei sovi muutenkaan minulle (maha menee sekaisin yms).

Lisäkysymys: hyviä soijaproteiineja löytyy mistä? Onko ihan tavan kaupoissa. Olen ostanut Muscle+:sen prismasta/vast. Toinen kysymys: mitä malto sisältää?

Harmi tuo kreatiini juttu. Sekin olisi kai ihan hyvä lisä...

Juu finnejä, valkoisia talipalleroita.

Niin kreatiinikin voi olla syy...

Ajattelin et voisi johtua maitoproteiinista, koska maito ei sovi muutenkaan minulle (maha menee sekaisin yms).

Lisäkysymys: hyviä soijaproteiineja löytyy mistä? Onko ihan tavan kaupoissa. Olen ostanut Muscle+:sen prismasta/vast. Toinen kysymys: mitä malto sisältää?

Harmi tuo kreatiini juttu. Sekin olisi kai ihan hyvä lisä...

Maun puolesta suosittelen Fastin soija90:stä ylitse UFS:n vastaavan, sillä noiden maku ja koostumus eroaa aivan älyttömästi. Itse en saa alas enää yhtään kulausta UFS:n soijaproteiinia kun taas Fastia pystyy vetelemään. Löytyy varmasti jokaisesta prismasta ainakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom