maito

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mikäs siinä on, kun on alkanut pari kk sitten maistumaan maito ihan kunnolla, eli menee se 1,5l päivässä. Yleensä iltapalaksi litra. Mutta aamulla pierettää ja vääntää mahassa joskus aika kiitettävästi. Jotain laktoosi-intoleranssin oireita?
Voikos tuo yllättäen puhjeta?

Tuntuu aika hurjalta, että melkein jokainen vetää täällä maitoa vähintään sen kaksi litraa päivässä. Itselle 0,5 litraa on aika sopiva, 0,7 l on jo paljon. Eikö teitä kuseta koko ajan, kun niin paljon hörpitte? Mihin se neste oikein menee? Itse jos illalla erehtyy juomaan lasillisenkin liikaa, joutuu yöllä nousemaan vessaan.

Ja itsehän juon sitä kevytmaitoa. Ellen väärin muista, Ruotsissa lättmjölk on muuten rasvaton maito. Että se siitä kevyestä.

kysymys voi olla tyhmä, mut sen takia oon vielä aloitelija. :lol2: eli eikö jos vaan maistuis niin voisko vetää litran rasvatonta maitoa välipalaks, siinä olis about 40 g proteiinia 50g hiilihydraattia vähä rasvaa ja pikkusen vitamiinia ja perkeleesti kalsiumia ? muistakaa, ei oo tyhmiä kysymyksiä on vain tietämättömiä (tyhmiä) ihmisiä :jahas: :D

omasta mielestä voi hyvinkin, itsellä menee vähintäänkin litra päivässä koska teen töihin noin litran annoksen kaakaota...

Rasvatonta yleensä mutta kaikki menee tarvittaessa :)

kysymys voi olla tyhmä, mut sen takia oon vielä aloitelija. :lol2: eli eikö jos vaan maistuis niin voisko vetää litran rasvatonta maitoa välipalaks, siinä olis about 40 g proteiinia 50g hiilihydraattia vähä rasvaa ja pikkusen vitamiinia ja perkeleesti kalsiumia ? muistakaa, ei oo tyhmiä kysymyksiä on vain tietämättömiä (tyhmiä) ihmisiä :jahas: :D

Ainakin rasvattomassa 33g prot ja 48g hiilaria. Eikä siinä sitten yllättäen ole sitä rasvaa :D. Ihan ookoo välipala mielestäni, jos pakki kestää laktoosia. Tuohon sitten vaikka jotain vihanneksia/hedelmiä päälle.

Suositut

Back
Ylös Bottom