Maito ja treeni

Minun käsittääkseni juuri se, että tuo maitoproteiini hidastaa imeytymistä, estää tuon insuliinipiikin tulemista. Eli näin ollen olisi ihan sama, mitä siihen sekaan laitat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tästä lähtien vedän piimää ja jugurttia ja kaadan maidot matolle ja tiskikoneeseen.

Katselin vähän informaation valtaväylältä infoa ja tuosta rasvattomuudesta ei löytynyt mitään laktoosi-intoleranssin yhteydessä(?)

Mulla menee maitoa yleensä 3-4litraa päivässä, eikä koskaan ole maha murissut vastaan. Muksuna aina juotiin juuri lypsettyä lehmänmaitoa, ja siinä oli rasvaa aika paljon, eikä koskaan ole tullut mitään allergioita tai intoleransseja. Maito miehen tiellä pitää. Sehän on jokaisen ihmisen ensimmäistä ruokaakin syntymän jälkeen. Naminami :)

EDIT: juon siis nykyään rasvatonta maitoa.

Kyllä mäkin olen sillä kannalla, että maito on kuningasjuoma. Ite juon ruokajuomana siitä purkista joka on lyhimmän käden liikkeen päässä (yleensä rasvaton tai kevyt). Yhteensä toi tekee yhdestä kahteen litraan päivässä, joka meinais ~45g protskuu pelkästä maidosta päivässä. Jos olettais et päivittäinen proteiinin tarve on 2g/rasvaton painokilo ni pelkästä maidosta tulee jo kolmasosa mun kaltasen hernekepin päivän tarpeesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom