Maito gallub

Re: Puhutko nyt vielä isosta juomasta? Kai sitä nyt enemmän saa jos pronssiaterian norma

Originally posted by Oneofus
Tästä lähin kyllä paan ne ojennukseen siellä. Mulle kuuluu mun 6 dl nisäeritettä.
Maksan aina ne lisäeurot et saan isommat perunat yms.

Onko muuten joku joskus saanut Mäkkärissä juuri sen mitä on tilannut tai vaihtoehtoisesti odottanut "pika"ruokaansa alle 5 min?
Heh. Kuulostaa kyllä älyttömältä. Ainut syy miksi maksaisin isommasta ateriasta on että saa enemmän juotavaa.

Kulta-ateria: Isompi juoma-isommat ranskalaiset!!! Paitsi jos juomana on maito jolloin maksat tyhjästä...
:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kevytmaitoa tulee juotua parisen litraa päivässä...maito se on miesten juoma(oluen jälkeen;) )

Sinistä maitoo ja paljon, varmaan litra - kaks päivässä. :)
Syön myös paljon muitakin maitotuotteita. Tosin suhteessa D-vitamiinia en syö tarpeeksi. En syö vielä vitamiineja, tarkoitus olisi ostaa, mutta multitabsitkin ovat niin saakutin kalliita!

Aina rasvatonta. On mun mielestä parempaa, kuin kevyt maito. Koulussa hyvä kun saa juoda niin paljon, kuin haluaa. Elikkä siellä 0,5-1,2 litaaa + mitä himassa menee

Maito:kuola:

Eipä tule maitoa muuten juotua kuin kahvissa ja nyt olen taas innostunut juomaan kaakaota. Tykkäisin kyllä rasvattomasta mutta kun (ns.) taloutemme toinen osapuoli tekee ruokahankinnat niin pakko vettä ällöä kevytmaitoa.
Täysmaito (punainen) on tarkoitettu lähinnä ruoanlaittoon... En tosin itse käytä siihenkään kun on niin :urjo: rasvaista

Vähälaktoosista rasvatonta maitoa n. purkki päivässä. Piru kun toi vähälaktoosinen on niin kallista, 1€/l, mut kun ei voi juoda tavallistakaan :( Oon maitovammanen eli laktoosi-intolerantikko. Jos tavallista maitoa juo, niin hajut ja vatsanväänteet on sen mukaiset. :curs:

parkinsonin tautia? veikkaan et jos on sille altis ja jos on jättäny vetämättä parkinsonin tautia ehkäseviä aineita. vedät vaan kalaöljyä ni se ehkäsee kuulemma parkinsonia, eikä se ole sun ikäisen ongelma se.. se melkeempä tulee jos tulee.

Re: Puhutko nyt vielä isosta juomasta? Kai sitä nyt enemmän saa jos pronssiaterian norma

Originally posted by Oneofus
Onko muuten joku joskus saanut Mäkkärissä juuri sen mitä on tilannut tai vaihtoehtoisesti odottanut "pika"ruokaansa alle 5 min?

Tänään joutu käymään ruokiksella mäkissä, siel on joku tuplajuusto + cola 2 epeliä joten siel oli valmiina tupliksia...
Sain mitä halusin ja alle minuutin mut vielä piti vääntää kassalissulle rautalangasta et en haluu niitä juomia :curs:
Toi oli varmaan ainoo kerta ku meni safkat oikein ja tuli nopeesti :(

Joo ja kevytmaitoa tulee kuotuu n. litra/päivä

Originally posted by gYMIäM
No hitto, ei ole kyllä tullut tuommosta mainosta vastaan.

Josset ole vielä huomannut niin kannattaa käydä katsastamassa, Valiolta on tulossa/tullut sellainen maito, johon on laitettu hedelmää(vaihtoehdot taisi olla mango tai ananas).

Kevyt maitoa. Rasvaton on oikeasti hirveän makuista.

Laktoositonta kevytmaitojuomaa reilu litra päivässä. Ennen laktoosi-intoleranssia tuli juotua rasvatonta 1-2 l päivässä.

Lähinnä rasvatonta piimää (Gefilus yleensä) menee 0,5-1l päivässä. Silloin kun maitoa, niin rasvatonta ja suunnilleen saman verran kuin piimää. Yleensä maito on hätävara töissä. Jos menee myöhään, ni ostan jonkun hedelmän ja litran maitoa = hätävaramuona. Ei maksa paljoa, mutta tuolla lykkää nälkää sen 2-3 tuntia kumminkin.

Maito

Eipä ole oikea kohde kytätä rasvan määrää kun saavutettava etu on 1.5% kulutetusta tavarasta.

Keskittyy mihin tahansa muuhun mitä syö päivän aikana saanee parempia tuloksia aikaan (jos rasvan määrää pitää vähentää).

Rasvaton maito on minulle niin pahan makuista että en siihen tottunut vaikka yritin.. negatiivinen alkuasenne kai liian vahva.
Varsinkin murojen kanssa extrapahaa. Enpä kyllä syö muroja enää muutenkaan. Maitoa 0.5-1l / päivä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom