Mainoksien uhreja?

vilma-liina

Mode/Punttimimmit
Mode
Sarjassamme noloja tunnustuksia... Ostin mainoksen uhrina (laiskuuksissani) sellaisen Apetit pakasteruuan, mitä ihanainen Karita Tuomola mainostaa... ja voi luoja mikä pettymys.

En yleensä ole mikään nirsoilija ruuan suhteen, ja olen syönyt jos minkälaista sontaa jossakin Intian syrjäkylillä, mutta tää "helppo ja maukas" yhden hengen ateria oli pakko säilöä mappiin Ö, nälkäisempiä suita odottelemaan :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun Mäkkärissä alkaa El Maco -kampanja ja ensimmäinen mainos kajahtaa telkkarista ulos, niin mulla on jo käytännössä vaatteet päällä. :kuola:

Hesen kanatortilla mainoksen takia tuli ajettua 65kilsaa :kuola:

Originally posted by Tomi
Kun Mäkkärissä alkaa El Maco -kampanja ja ensimmäinen mainos kajahtaa telkkarista ulos, niin mulla on jo käytännössä vaatteet päällä. :kuola:

Jos ens kesänä Mäkkäri ottaa taas Chicken Flatbreadin valikoimiinsa, oon lähtövalmiina jo jouluna.

Originally posted by Jullikka
Hesen kanatortilla mainoksen takia tuli ajettua 65kilsaa :kuola:
Tarkoitatko sitä yhtä Universumin paskinta mainosta, jossa se yks akka tanssiin ja laullaan "tortilla tortilla tortillaaa..". Se mainos ei kyllä meikäläistä saa ostamaan mitään tortillaan liittyvää Hesburgerilta.

Mainoksen uhriksi en kyllä usein ainakaan tietoisesti joudu. Jos tekee mieli mässätä niin sitten perhepizza kehiin jostain paikallisesta pizza/kebab ravintolasta. Nuo laitokset nyt harvemmin tv:ssä/lehdissä mainostaa.

Kauppalista on meikäläisellä yleensä niin selvä, että ei tule paljoa uutuustuotteisiin langettua. Varsinkaan sen jälkeen, kun on tarkistanut tuoteselosteet näistä rasvaa alle 0,000001% tuotteista.

Originally posted by gotto
Jos ens kesänä Mäkkäri ottaa taas Chicken Flatbreadin valikoimiinsa, oon lähtövalmiina jo jouluna.

Heh! Niin minäkin, mutta valmiina juoksemaan mahdollisimman kauaksi pois Mäkkäristä! Oli se Chicken Flatbread niin iso pettymys...

Originally posted by Jakob
Tarkoitatko sitä yhtä Universumin paskinta mainosta, jossa se yks akka tanssiin ja laullaan "tortilla tortilla tortillaaa..". Se mainos ei kyllä meikäläistä saa ostamaan mitään tortillaan liittyvää Hesburgerilta.

Di di di diddii! Hesen kastike! Hesen Kastike!

Jos toi ei saa sua hesen orjaks niin kumma on! ;) Noei, En kyl tajuu miks hese aina tekee niin sairaan tylsiä mainoksia. Pari hesen mainosta kun kattoo niin olis valmis jakaa lääke-mainoksille oscareita! ;)

Ostin innokkaana joskus ne hesen ihme perunat ku niitä niin hehkutettiin ja hyi perkele ne oli pahoja!! meinas laatta lentää... sen jälkeen en ole hesessä käyny...

Näitä löytyy vaikka millä mitalla näitä meikkimainoksia- jossa mainostetaan esim. jotain uutta hekumallista huulipunaa tai uutta maailman mullistavaa maskaraa... ja mainoksesta innostuneena hairahdan ostamaan vaikka sen ripsarin ja kokeilen sitä niin samanlainen paska ku muutkin :itku: .... mutta kun siinä mainoksessa sillä millo jovovichilla oli niin hienot ja upeet ripset, halusin itellenikin...

Entä kuinkas moni on katsonut traileria silmät pyöreänä, mutta itse leffa onkin sitten ollut silkkaa ajan ja rahan haaskausta? On aika yleinen ilmiö ja silti aina innoissaan katselee trailereita että "tuon täytyy olla hyvä leffa". :rolleyes:

Hyvänä esimerkkinä tästä vaikkapa Russel Crowen uusin leffa. Katsokaapa traileria niin ettei kuule mitään (tennarin pizza hutissa). Vaikuttaa todella jälkeenjääneeltä. Mutta kun kuuli äänenkin (leffan alussa), se vaikuttikin trailerin perusteella ihan hyvältä. Mut en sit tiedä. Jotenki tuli silti semmonen olo että trailerissa on ne parhaat palat...

Mainoksen uhriksi en kyllä usein ainakaan tietoisesti joudu. Jos tekee mieli mässätä niin sitten perhepizza kehiin jostain paikallisesta pizza/kebab ravintolasta. Nuo laitokset nyt harvemmin tv:ssä/lehdissä mainostaa.

Kauppalista on meikäläisellä yleensä niin selvä, että ei tule paljoa uutuustuotteisiin langettua. Varsinkaan sen jälkeen, kun on tarkistanut tuoteselosteet näistä rasvaa alle 0,000001% tuotteista.

Ei se ollu se mainos.....ja kun tarkemmin muistelen,niin kyseessä taiskin olla kanapita.No anyway,aika herkkua se oli silti!!

Universumin paskin mainos? Tota, sotka-mainokset.

Originally posted by pek
Sotkamainokset iskee psykologisesti kuluttajiin. Ne on ehkä kauheita, mutta silti aina, kun tekee mieli ostaa huonekaluja, kuuluu takaraivossa "kvaaak" ja sitten aattelee, että "no käydääks eka vaikka sotkassa"

Originally posted by pek

Kuten laitoin "Tarkoitatko sitä yhtä Universumin paskinta". Universumi on sen verran iso mesta, että paskaa sinne mahtuu kyllä roimasti :)

Originally posted by Mixu
Sotkamainokset iskee psykologisesti kuluttajiin. Ne on ehkä kauheita, mutta silti aina, kun tekee mieli ostaa huonekaluja, kuuluu takaraivossa "kvaaak" ja sitten aattelee, että "no käydääks eka vaikka sotkassa"

Alkaa kyllä käydä lompakon päälle jos viikottaisiin heräteostoksiin kuuluu hampurilaisten sijaan parit sohvat ja kirjahylly.

Kvaaak!

Nuo Hesen mainokset tunnistaa muuten välittömästi, vaikka äänet olis pois ja hampurilaisesta ei näkyis aluksi merkkiäkään. Kaikki täysin samanlaisia ja yhtä ärsyttäviä.

Originally posted by Mixu

Jaa, ainaki ite ostin just tos vähän aikaa sit uuden sängyn ja ekaks tuli mieleen et ei ainakaan sotkaan ku niil on ne vammset mainokset. Ehkä mä oon sit vähän erilainen.

Originally posted by vilma-liina
Sarjassamme noloja tunnustuksia... Ostin mainoksen uhrina (laiskuuksissani) sellaisen Apetit pakasteruuan, mitä ihanainen Karita Tuomola mainostaa... ja voi luoja mikä pettymys.

Olen tehnyt aivan saman mokan ja roskiinhan se saippuan makuinen mössö päätyi :down:

Se uusi kaksiosainen ripsari toimii mun äidillä aika hyvin.

Ja ja ja ja ja!

:nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom