Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Laitetaan nyt matoa koukkuun joka suuntaan. Jos jollakin on tiedossa 1.9 alkaen vuokrattavissa oleva kaksio Helsingistä, siinä keskustan läheisyydessä, niin emailia tai privaa tännepäin. Kiire!!
Kai Nalo sanoi:Mike nyt kun oot rikastunut tällä Pakkotoisto Oy:llä ja rahaa pursuaa ovista ja ikkunoista ja naapurin taskuista, niin hesarin sunnuntainumerosta löytyy varmaa joku kiva kaksio (170m2) eirasta tai katajanokalta.
:lol2:
wtf man :curs:Jones sanoi:Paavo :D
Sponge Bob Squarepants = Paavo PesusieniTomi sanoi:wtf man :curs:
Mike sanoi:Camoon apinat, ei tämä ole mikään flood thread. Ja kuka jumalauta maksaa 1000€ vuokraa? Joten pelleilkää muualla ja laittakaa asiaa jos sitä on.
Juokse nyt jo mutkille. :lol2:Kai Nalo sanoi:Helsingistä et kaksiota alle 700e saa.
Tomi sanoi:Juokse nyt jo mutkille. :lol2:
Kai Nalo sanoi:ps. onko joku saanut joskus satolta tai vvo:lta kämppää nopeasti?
Tomi sanoi:Juokse nyt jo mutkille. :lol2:
edit: se oli varmaan sit joku mustalaisilta vuokrattu kaksio, jossa asuin vuoden päivät Munkkiniemessä ex-akan kanssa. 45 m2 ja 690 euroa vuokra. 200 m rantaan, 100 m hotelli Kalastajatorpalle ja puisto vastapäätä. Parkettilattiat, rempattu keittiö ja kylppäri, 4,5 m pitkä parveke ja 2,8 metriä leveät ikkunat.
NuuNuu sanoi:hoohohoohohohooh
soittivat hakemuksen jälkeisenä aamuna, että olisi sulle kamppä :D
Mike sanoi:Ja kuka jumalauta maksaa 1000€ vuokraa?
Luoja, mä en asu edes Helsingissä ja tiedän 400 kertaa paremmin, että sieltä irtoaa 700€ pintaan ihan hyviä kaksiota, esim Lauttasaaresta. Kuvien kera etuovi.com saitilla, joten jatkahan mutkien juoksua boy!Kai Nalo sanoi:Juokse itse vaikka lutkille. ;)
Jos ei halua asua jossain paskaperseläävässä, niin hinnat alkavat suurin piirtein tuosta. Ehkä sä Tomi oot askeettisuudenpuuskassas muuttanu jonnekin vesalan kellariin 10 apinan kanssa, mutta kun noita ilmoja kattelee, niin noissa hinnossa se haarukka pyörii.
kiitos, ja anteeks.
ps. onko joku saanut joskus satolta tai vvo:lta kämppää nopeasti?
Mike sanoi:Luoja, mä en asu edes Helsingissä ja tiedän 400 kertaa paremmin, että sieltä irtoaa 700€ pintaan ihan hyviä kaksiota, esim Lauttasaaresta. Kuvien kera etuovi.com saitilla, joten jatkahan mutkien juoksua boy!
Mike sanoi:Camoon apinat, ei tämä ole mikään flood thread. Ja kuka jumalauta maksaa 1000€ vuokraa? Joten pelleilkää muualla ja laittakaa asiaa jos sitä on.
Mike sanoi:Luoja, mä en asu edes Helsingissä ja tiedän 400 kertaa paremmin, että sieltä irtoaa 700€ pintaan ihan hyviä kaksiota, esim Lauttasaaresta.