BB Maija Lehtonen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 12peek
  • Aloitettu Aloitettu
ant sanoi:
Ei niitä sioja anneta ensi reaktion vuoksi.

Kerrotko vielä että mitkä kaikki ammattilaiskilpailut olet käynyt tuomaroimassa, alkoi ihan kiinnostamaan :david:

Okei, unohdin, ei saa ilmaista omaa näkökulmaa saamatta turhaavia viestejä.

Okei, vai tuomarit ovat antaneet maijalle 4 sijan? Selvä, olen vain nähnyt useimmiten U.S.A naiskehonrakentajia, ja nyt kun yksi suomalainen pääsi maailmalle ms.olympia kisaan, niin epäilin vain.

Ei muuta.

Ja ei, en ole ollut kehonrakentaja tuomarina, mutta ne kehonrakentajatuomarit eivät aina ole itse olleet kehonrakentajia, toiseksi, joka ikinen tällä palstalla tietää ne basic asiat mitkä pitää olla kunnossa lavalla. Esim: Miehillä vaikka olisikin suuret lihakset ja kaikki alle viiden rasvaprosentti ja niin pois päin, niin jos miehellä on litteät rintalihakset, se menettää niin paljon sijoituksia, että huh-huh. Kehonrakentaja piirissä niille nauretaankin.

ant sanoi:
Esim: Miehillä vaikka olisikin suuret lihakset ja kaikki alle viiden rasvaprosentti ja niin pois päin, niin jos miehellä on litteät rintalihakset, se menettää niin paljon sijoituksia, että huh-huh. Kehonrakentaja piirissä niille nauretaankin.
Miten tämä liittyy Maijaan, joka kuitenkin on kautta-aikain kovin suomalainen kehonrakentaja ja top 10 maailmassa?

ant sanoi:
Ja ei, en ole ollut kehonrakentaja tuomarina, mutta ne kehonrakentajatuomarit eivät aina ole itse olleet kehonrakentajia, toiseksi, joka ikinen tällä palstalla tietää ne basic asiat mitkä pitää olla kunnossa lavalla.
Ei, sinä et selvästikään tiedä!
:zzzz:

ant sanoi:
Okei, unohdin, ei saa ilmaista omaa näkökulmaa saamatta turhaavia viestejä.

Okei, vai tuomarit ovat antaneet maijalle 4 sijan? Selvä, olen vain nähnyt useimmiten U.S.A naiskehonrakentajia, ja nyt kun yksi suomalainen pääsi maailmalle ms.olympia kisaan, niin epäilin vain.

Ei muuta.

Ja ei, en ole ollut kehonrakentaja tuomarina, mutta ne kehonrakentajatuomarit eivät aina ole itse olleet kehonrakentajia, toiseksi, joka ikinen tällä palstalla tietää ne basic asiat mitkä pitää olla kunnossa lavalla. Esim: Miehillä vaikka olisikin suuret lihakset ja kaikki alle viiden rasvaprosentti ja niin pois päin, niin jos miehellä on litteät rintalihakset, se menettää niin paljon sijoituksia, että huh-huh. Kehonrakentaja piirissä niille nauretaankin.

Niin.. ei saa unohtaa, että suomalaiset naiset ovat ennenkin pärjänneet kehonrakennuksessa! Kike elomaa ms olympia ja marjo selin myös mahtavia sijoituksia...Joten ei oo eka kerta, kun suomalais naiset pääsee taikka pärjää ulkomailla=) Onnea vaan tuhannesti maija lehtoselle! Uskon, että pärjäät.. pese ne jenkki tytöt kuusnolla;)

Nuo ruhlin postaamat vertailukuvat oli kyllä hyviä, Maija tarvii selkeesti tiukkuutta tuonne takareisi osastoon muuten näyttäs kyllä paketti olevan aikalailla kasassa elikkäs mallillaan :thumbs:

On tää nyt kummaa touhua. Joku ant saa remuta ketjussa mielin määrin, mutta meikäläisen tsempintoivotusviesti poistetaan :jahas:

Oliko toi jotain henk. koht vittuilua vai?

Olisko kohtuullista editoida sitä viestiä ja laittaa kommentti perään jos siinä on jotain epäasiallista? Olen nähnyt muidenkin viestejä käsiteltävän niin.

ps. tajusin kyllä nyt mikä siinä viestissäni oli ei_miellyttävää, mutten kylläkään tajua miksi niin on. ihme epäloogisia tabuja täällä kyllä on. mutta varsinkaan en tajua miksi viesti heitetään pois ilman kommenttia :curs:

jukkamet sanoi:
ps. tajusin kyllä nyt mikä siinä viestissäni oli ei_miellyttävää
Mitä siinä sitten itket, viestisi todellakin meni hieman liian pitkälle.

jukkamet sanoi:
ihme epäloogisia tabuja täällä kyllä on. mutta varsinkaan en tajua miksi viesti heitetään pois ilman kommenttia :curs:
Jospa se sun kommentti tuli vaan väärälle osastolle? :)

Pauliina.T sanoi:
Jos on 2 tai 3 lähes samantasoista fysiikkaa ja yhden "pärstä" on kaunis ja kahden toisen ei, on selvää että "kaunis" vie voiton. Tämä voittaja edustaa koko lajia, myy lehtiin kuiva jne..On siis selvää että myös kokonais näkymä vaikuttaa asiaan koska hommassa arvostellan koko paketti.

Myös tämän asian huomioon ottaen Lehtonen on erittäin vahvoilla, koska hän on mielestäni kasvoiltaan kaunein ammattilaiskehonrakentaja. Vertailun vuoksi tuo kuva tuossa alhaalla. Ja tuossa quottaamassani tekstissä on varmasti myös vinha perä kun se on kuitenkin itsensä Pauliina Taluksen kirjoittama.

2004nocirvwomen111.jpg

Viimeksi muokattu:
Mahtavaa :worship: , ja samalla niin masentavaa. Olen tässä työn ohessa surffaillut yön kaikenmaailman "female bodybuilding"-sivustoilla, ja saanut taas vahvistusta sille tosiasialle, että nykyinen naiskehonrakennus ei ole tältä planeetalta. Tässä saavuttaa sellaisen mitättömyyden tunteen, että voisi saman tien perua osallistumisen syksyn kisakarkeloihin. On hienoa, että saamme lahdessa nähdä Maijan viittävaille olympia-kunnossa, mutta toivottavasti se tapahtuu vasta illan päätteeksi - vaatisi ainakin itseltäni melkoista pokkaa mennä Maijan jälkeen lavalle esittelemään "ei oota". No, on olemassa "oikeaa naiskehonrakennusta" ja sitten tällaista "wannabe"-puuhastelua, joka sinänsä riittää minulle. Hattua nostan niille naisille, jotka tiukalla asenteella raivaavat tietään huipulle (Salla, Sonja = syksyn MM-kisaajat). Toivottavasti tänä syksynä nähdään hyvät kisat, ja saadaan myös uutta nostetta kotimaiselle naiskehonrakennukselle!

:offtopic: Piude nyt pää pystyyn! Sulla on sellainen kroppa, josta allekirjoittanut voi vain haaveilla. Juuri sinua kannustaa yleisön joukossa varmasti moni, minä mukaanlukien.

Back
Ylös Bottom