Mahollista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaunty
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Eli... ku oon päättäny ny jalkoja iha vakavissaa ruveta reenaamaa, mutta kun kyse on kotireenistä, en voi tehä kyykkyä hirveen raskailla koska painot pitää eka nostaa niskan taa... niin toistot on siin 15-25 välillä, mahollista saada noilla kokoa kuitenkin jalkoihin? jos teen jotai 3-4 sarjaa?

Jalkatreenissä useilla toimii parhaiten juuri pitkät sarjat. Itse teen lähemmäs 20 toistoa. Tosin kun alat treenaamaan jalkoja tosissaan niin treenipainot nousee niin nopeasti (pitkissäkin sarjoissa), ettet kohta saa mitenkään kammettua tankoa niskaan ilman telinettä.

Mjuuh, nooh kyl täs ny alkuun päästää pitkil sarjoil, joulu loman jälkee on mahis käydä koulun salilla... enkä ees halu mitään isoja jalkoja, kun halun olla lähinnä hyvässä kunnossa, en kovin iso kuitenkaan. Eli tavote enemmä sen suuntanen et ne on kuitenki jalat eikä mitkää puikot :D

lasikuitujeesus sanoi:
Kokeile askelkyykkyä, siinä riittää pienemmätkin painot.

Tai edes etukyykkyä, siinäkin riittää pienemmät painot eikä tartte niitä painoja sinne pääntaakse nostella.

lasikuitujeesus sanoi:
Kokeile askelkyykkyä, siinä riittää pienemmätkin painot.

Ja vielä jos "askelkyykkää" niin, että tekee aina yhden jalan kerrallaan (ei siis vuorotahtiin vaihtaen joka toiston jälkeen yläasennossa jalkaa), niin painoja voi vähentää entisestään, ja polte on silti jumalaton...

Ja tietysti jos omistaa järeet kässärit, niin remmeillä painot tukevasti kouriin ja *kyyk*

Itse tein punttiharrastuksen aloitettuani puusta penkkipunnerrus penkin. Kyykkytelineen tekeminen on vielä helpompaa, pääasia että teline kestää isotkin painot.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom