Mahdollinen gynekomastia, maitotuotteet ja ruokavalio

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Qasd
  • Aloitettu Aloitettu
Eli olen 19v jannu ja reenitaustaa on nyt takana n. kaksi vuotta. Lihasta ja massaa on tullut ihan hyvin tämän ajan aikana. Nyt ollen kuitenkin huomannut, että minulla saattaa olla gynekomastia. Rintani ovat melko isot ja varsinkin nännit ovat turvonneet ketunnenät. Lääkärillä en ole vielä käynyt, mutta leikkausta olen pitänyt yhtenä vaihtoehtona ongelmaan. Olen kuitenkin lukenut luonnollisista vaihtoehdoista tähän vaivaan. Esille pomppasi maidon vaikutus ja estrogeeniä tuottavat ruuat. Eli lukemieni juttujen mukaan maito ja muut tietyt ruuat aiheuttavat ns manboobsit. Mietin voiko tämä pitää paikkansa. Ja jos pitää niin minkälaisia ruokia suosittelette korvaamaan maitotuotteiden antaman proteiinin? Voinko vaikuttaa ruokavaliolla mahdolliseen gynekomastiaani? Tämä on todella vaivaannuttava asia minulle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmasti voi vaikuttaa. Mulle sanottiin, että esim lisäravinteilla on mahdollista saada gynoa jos on yliherkkyyttä tietylle ainesosalle. Muistaakseni prolaktiinit saattaa nousta kattoon. Ihan paskaahan noi mössöt on ja maitokin tulee soijapaskalla pumpatuista elukoista... Tosin jos nokat on jo tullut niin ei lähe kun leikkauksella, että ihan sama mitä nyt enään teet niin ei ne sieltä pois lähde. Leikkaukseen vaan ja käyt sen jälkeen kattomassa mitä on testot ja estrogeenit. Gynekomastia on kuitenkin aina androgeenien epätasapainosta johtuva "sairaus"

Kannattaa nyt ainakin alkuunsa varmistua ettei ole kyse pelkästä läskistä tissien alueella ennenkuin lähtee leikkaukseen varaamaan aikaa...

läskistä tissien alueella ennenkuin lähtee leikkaukseen...
Tunne muutaman henkilön jotka myös olivat ns. vahinkossa saaneet manboobsit, mutta kun he sitten diettasivat ne pienenivät rasvan laskiessa.
Yksi henkilöistä ainakin saanut kokonaan pois kun käytti rasvat tarpeeksi alhaalla.

Suositut

Back
Ylös Bottom