Mahan pömpöttämisestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tezi
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Meet lattialle nii et kyynärpäät ja varpaat pitää sut vaakatasossa. Vedät vatsan sisään ja oot siinä nii kauan ku jaksat. Tuntuu mahassa ja kylissä tosi hyvin. Tota ku teet muutamat sarjat ja ku nouset seisoo nii maha on sisässä. Mulla toimii ainakin. Eukko käy nyrkkeilyssä ja neuvo, tekevät just tota liikettä et pysyy maha sisässä. Ite oon tehny tota viikon verran joten pysyvistä tuloksista ei oo vielä tietoo, mutta jatketaan harjotuksia.

Pauliina Talus neuvoo kirjassaan tohon mahan pömpöttämiseen syvien vatsalihasten treenaamista.Suurinpiirtein näin: Makaa sängyllä ja jännitä alavatsan/pissalihaksia ,eli noita lihaksia millä jännität kusen pääsyä.näin pitäisi toimia.Korjatkaa jos muistin väärin

Toi polvillaa olo on lähes sama liike. Testasin sitä äsken toimiston lattialla (toivottavasti kukaa ei nähny) mutta ei tunnu nii hyvin ku jos oot kyynärpäillä ja varpailla. Pidempi kannateltava matka aihettaa kovemmen väännön jolloin saat kovemman rasituksen aikaan. Vartalon pitää pysyä suorana!!!

Originally posted by Pauln
Pauliina Talus neuvoo kirjassaan tohon mahan pömpöttämiseen syvien vatsalihasten treenaamista.Suurinpiirtein näin: Makaa sängyllä ja jännitä alavatsan/pissalihaksia ,eli noita lihaksia millä jännität kusen pääsyä.näin pitäisi toimia.Korjatkaa jos muistin väärin

Kyseinen liike parantaa myös miehen erektion kestävyyttä/kovuutta, sekä naisilla "tiukkuutta" ;)

Täytyy koittaa. HIIT;n ja muun treenin kaa se varmaan tekee ihan hyvää... ;)

Eikös tämä aihe ole ollut ihan vähän aikaa sitten framilla? Johtuneeko tuosta uhkaavasti lähestyvästä bikini/uimahousukaudesta?

Täälläkin pönöttää masu kuin raskaana olisin. Miulla tuo pömppö taitaa olla puhdasta rasvaa. Olen nimittäin saanut sen hieman pienenemään ruokaani tarkkailemalla ja aerobista lisäämällä. Samalla on muualtakin hävinnyt rasvaa, eli ympärysmitat ovat pienentyneet ja erottuvuus on parantunut (jos se nytkään kovin kummonen on). Neuvoksi voisin tosiaan antaa aerobisen lisäämisen. Ja kannattaa tarkkailla, mitä ja minkä verran syö ja juo (etenkin olutta).

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mulla oli aikoinaan sama ongelma:
470882.jpg

Odu sanoi:
Mulla oli aikoinaan sama ongelma:
470882.jpg
En voi olla kommentoimatta, anteeksi. Itse olen huolissani samasta asiasta jo nyt kun tuota pömppöä on pari hassua senttimetriä (syvyysmitaltaan), korkeintaan 5 jos oikein turvottaa... tuo kuva antaa lisäpotkua tekemään harjoituksia, aloittaen oikein urakalla tänään!
Pitäisiköhän tämä linkata tuohon yleistä keskustelua "motivaattorit" thrediin :D

Suositut

Back
Ylös Bottom