maha vaan kasvaa`?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
40
Niin se tuntuu tekevän tai sitten vaan ajattelen.

En ole ylipainoinen mutta mahaa on vähän. Sen haluaisin pois. Oon 174cm ja 74kg. Tänään alkoi kolmas viikko salilla. Olen käynyt 3-4 kertaa salilla. Nyt käyn kolme kertaa sillä vaihdoin ohjelmaa. Viime viikosta alkaen olen syönyt heraproteiinii. Päivässä 1-2 desiä. 2 desiä on tullut useammin otettua.

Miten saan ton mahan pois?!? Pelottaa että se rupeaa vaan kasvaa. Salin lisäks muutakin liikuntaa? Sekö ainut vaihtoehto..?

Alat tarkkailla syömisiä, lasket vaikka kaloreita netistä löytyvillä kalorilaskureilla. Se ei oo niin vaikeeta miltä äkkiseltään kuulostaa.

Kaloreista se kiinni. Suosittelen talousvaa'an hankkimista, koska muuten oot helposti aika pihalla siitä mitä suuhusi pistät. Sali yksinään on aika kurja kaloreiden polttaja, joten saa sitä ruokailua tosissaan tarkkailla, jos ei muuta aktiviteetta aio harrastella. Tsekkaa tosta ylhäältä threadi: "laihduttaminen for beginners". Siinä kaikki hyvin tiiviissä paketissa, jos punttia vetää ja halua kiristellä.

mullakin on sama ongelma,kaikki ylimääräiset kilot menebät suoraan alavatsaan :(

Hmm. Ilmeisesti proteliinit laittaa mahan aivan palloksi? Tai tää jatkuva juominen. Kuinka monta ei deietillä olevaa silovatsaista bodaajaa olet nähnyt...?

Ylimääräset kalorit sen mahan laittaa palloksi, joita proteiinissakin muutama hassu on. Ei kannata huolestua. Jos jokatapauksessa haluat lihasmassaa ja voimaa, tuolta läskin kertymiseltä ei oikein voi/kannata välttyä, koska miinuskaloreilla lihasmassa kasvattaminen hyvin nihkeää. Ei lihasta ilman läskiä. Silloin tällöin kiristellään ylimääräset pois ja muulloin vältellään mahan kohdalta liian kireitä t-paitoja. IMO jos haluat vaan olla yksinkertaisesti laiha (mikä ei kaunista naisilla ja vielä vähemmän miehillä), treenaa jotain, jossa kalorit palaa paremmin. (esim. lenkkeilyä tai jotain niistä naisten jumpista)

Osta sen proteiinin lisäksi maltoa ja tee palautusjuoma jonka juot treenin jälkeen.Ei nyt varsinaisesta tuota maha juttua koske mutta ajettelin huomauttaa tuosta palautusjuomasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom