Maha kasvaa - APUA!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä olen 5kk käynyt salilla ja yrittänyt pitää kalorit plussalla. Ilmeisesti olen siinä onnistunut. Paino on noussut 67kg --> 92kg. En syö karkkeja, en juo limsoja, en juopottele kuin korkeintaan kerran kuussa ja muutenkin vältän huonoja hiilareita.

Painon nousu on tervetullutta ja sitä massaahan tässä ollaan haettukin, mutta tuo maha tahtoo vaan kasvaa niin älyttömästi ja se ei ole kovinkaan hienon näköistä. Muutenkin tuntuu että läskit tulee vaan mahaan :(

Muilla bulkkaajilla samaa ongelmaa ja miten olette menetelleet? Huono ruveta diettaamaankaa ku lihasta pitäs kasvattaa..

Bulkkaa vähän hitaammin. 5kk 25kg?!?!!?! Tolla tahdilla ei ihmekään et maha kasvaa... ei tollasista plussakaloreista ole mitään lisähyötyä lihaksen kasvatuksen kannalta. Se maha vaan kasvaa kun läskiä tulee älyttömästi. Ei mitään järkeä.

Mä en oo tarkkaillu niitä kaloreita niin tarkasti. Oon vaan yrittäny syödä "tarpeeksi" :) Pitää vähä hidastaa tahtia ku ens kesänä pitäs olla rantakunnos, ei rantapalloa :D

paljon sulla on kalorit? omasta kokemuksesta voin sanoo että mieletön sikabulkki on vitun typerää, alle puolessa vuodessa mun paino nousi 70kg->96kg. siinä sit dietattiinkin vitun pitkään että näytti edes hämärässä hyvältä. paikat täynnä raskausarpia.

noista lukemista päätellen laihiksen aika olis about nyt. syö motivaatiota ja hajottaa päätä jos on tiputettavaa läskiä semmoset 20kg ja tiedät ettei sieltä alta paljastu siltikään mitään hienoa.

paljon sulla on kalorit? omasta kokemuksesta voin sanoo että mieletön sikabulkki on vitun typerää, alle puolessa vuodessa mun paino nousi 70kg->96kg. siinä sit dietattiinkin vitun pitkään että näytti edes hämärässä hyvältä. paikat täynnä raskausarpia.

noista lukemista päätellen laihiksen aika olis about nyt. syö motivaatiota ja hajottaa päätä jos on tiputettavaa läskiä semmoset 20kg ja tiedät ettei sieltä alta paljastu siltikään mitään hienoa.

Mä en tosiaan osaa kovin tarkasti sanoo paljon ne kalorit on, mutta +3000kcal ainaskin.. Täytyy vähentää hiilareita.

Mä en tosiaan osaa kovin tarkasti sanoo paljon ne kalorit on, mutta +3000kcal ainaskin.. Täytyy vähentää hiilareita.

laske tarkkaan paljonko tulee syötyä ja sen mukaan tee johtopäätökset. tosta sun keräämästä painosta kuitenkin valtaosa on ihraa. ja kuten sanoin niin pienissä erissä sitä on paljon mielekkäämpää tiputella kuin olla 20viikkoa putkeen laihiksella. joten laihikselle nyt. vaikka bulkkaamalla pidempään saisit rannalle isommat lihakset niin se rasva siinä päällä saa ne näyttämään pieniltä. kireempi näyttää isommalta.

Ajattelin nyt alkaa tosissani pienentämään tuota masua. Karsin nyt aluksi hiilareista sellaisen 60% pois ja katsotaan mitä sillä saa aikaan. Hiilareita tulee päivittäin syötyä sellaisen 250g - 300g välillä. Olen koko bulkkikauden välttänyt huonoja hiilareita kuin ruttoa, eli tuosta määrästä suurin osa tulee hitaista hiilareista.

Oon vissii sanonu tästäkin jo aiemmin mutta sanotaan taas kerran: Järjetön sikabulkki ja ultimaalinen painonnousu tuovat tasan tarkkaan enemmän läskiä kuin lihasta. Peili toimii melko hyvänä indikaattorina kertyneen läskin määrästä.

Tässä vaiheessa lienee oikeasti fiksua miettiä mitä syö ja katsoa kalorimäärä kohdilleen. Tsekkaat missä suhteessa paino ja pituus menevät ja kenties lueskelet jostain viitteellisen arvon paljonko sinun tulisi nauttia kaloreita ja mistä lähteistä kaloreiden täytyisi tulla. Tuolla menolla olet XXXL-rantapallo ensi kesänä, et todellakaan rantakunnosa (Ellet sattumoisin ole 4,5 metriä pitkä).

Oon vissii sanonu tästäkin jo aiemmin mutta sanotaan taas kerran: Järjetön sikabulkki ja ultimaalinen painonnousu tuovat tasan tarkkaan enemmän läskiä kuin lihasta. Peili toimii melko hyvänä indikaattorina kertyneen läskin määrästä.

Tässä vaiheessa lienee oikeasti fiksua miettiä mitä syö ja katsoa kalorimäärä kohdilleen. Tsekkaat missä suhteessa paino ja pituus menevät ja kenties lueskelet jostain viitteellisen arvon paljonko sinun tulisi nauttia kaloreita ja mistä lähteistä kaloreiden täytyisi tulla. Tuolla menolla olet XXXL-rantapallo ensi kesänä, et todellakaan rantakunnosa (Ellet sattumoisin ole 4,5 metriä pitkä).

Jep. Tarkoitus ei ollut vetää mitään järjetöntä sikabulkkia. Kalolaskuria tässä on tullut käytettyä ahkerasti viime aikoina.

Onkohan muuten mahdollista että vatsa ei "oikeasti" ole noin iso miltä se näyttää, vaan se on ns. turvonnut tämän bulkkaamisen johdosta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onkohan muuten mahdollista että vatsa ei "oikeasti" ole noin iso miltä se näyttää, vaan se on ns. turvonnut tämän bulkkaamisen johdosta?

Jatkuva syöminen varmasti turvottaa pakkia, ilman että se on heti läskiä.

Muutenkaan älytön bulkki ei ole terveellistä, saattaa tulla insuliiniresistenssi helpommin kun hiilarit/verensokeri on kokoajan korkeella.

Vatsan ympärysmitta oli 98cm kolme päivää sitten, nyt se on 95,5cm. Turvotus ilmeisesti laskee hyvinkin nopeasti..

Tuo sun bulkki on kyllä ihan älytön jos kuukaudessa tulee 5 kg (1.25 kg/viikko) painoa lisää. Sä et loppupelissä kerää kuin läskiä ja nestepöhöä tuolla vauhdilla, kun joudut diettaamaan helvetillisen laardikasan jossain vaiheessa pois. Jos et yritä esim. kuurittelun vuoksi saada maksimaalista kasvua jollekin rajoitetulle aikavälille, niin erityisen bulkkauksen tarpeellisuus on muutenkin vähän kyseenalaista.

Tuo sun bulkki on kyllä ihan älytön jos kuukaudessa tulee 5 kg (1.25 kg/viikko) painoa lisää. Sä et loppupelissä kerää kuin läskiä ja nestepöhöä tuolla vauhdilla, kun joudut diettaamaan helvetillisen laardikasan jossain vaiheessa pois. Jos et yritä esim. kuurittelun vuoksi saada maksimaalista kasvua jollekin rajoitetulle aikavälille, niin erityisen bulkkauksen tarpeellisuus on muutenkin vähän kyseenalaista.

Tiedetään. Paino nousi aivan älytöntä vauhtia. Otin vähän liian todesta sen, että tulee syödä SAATANASTI kun haluaa massaa :) Muuten kroppa näyttää varsin hyvälle tällä hetkellä omasta mielestäni, vaikka maha vähän pömpöttääkin, varsinkin kun vertaa siihen kukkakeppiin mikä olin ennemmin (67kg). Itseasiassa mitään muuta paikkaa en haluaisi pienemmäksi kuin mahan.

Mulla on lähes sama vika kun sulla. Mahaan on tullut läskiä ihan älyttömästi verrattuna käsiin tai jalkoihin. Kun seison ja jännitän vatsalihaksia ja venytän tosta alavatsan kohdasta niin lähtee väh. 5cm paksua paskaläskiä. Hauiksesta esim jännitettynä saan max 1cm pitkän tosi ohuen palan tavaraa.

Tuossa on äkkiä tullut 20 kiloa laardia ja max 5 lihasta, kyllä se tuppaa pöhöttämään muitakin paikkoja kuin mahaa. Eli ei kannata sitten ihmetellä jos hanskat ja reidet kutistuvat dieetillä kuin pyy maailmanlopun edellä.

Aineenvaihdunta tuppaa vaihtelemaan ihmisten välillä, joten vaikka jotkut pakkiksen hyperaktiiviset 17v junnut valittavat ettei paino nouse SIKAbulkillakaan (oikeasti 3000kcal/päivä) niin 23v toimistotyötä tekevällä jannulla saattaa sama kalorimäärä olla aivan liikaa.

nimim. kokemusta on

Tuohon arvailuun, onko vatsa niin iso kuin näyttää:
Johonkihan sen vanhan kunnon kanan pitää mennä nieleskelyn jälkeen - vyötärönympärys muuttuu helkkaristi päivän mittaan syömisten myötä.

Mittoja seuratessa ota se vyötärönympärys aamulla niin saman päivän safkaamiset eivät vaikuta niin kovasti.

Itsellä on n. 4kk:ssa tullut ~2-2,5kg lisää painoa ja luulin tämänkin olevan aivan liikaa. Peilistä katsottuna saattaa olla ihan vähän tullut lisää vyötärölle... kai se nyt meneekin? Ainakin samat 34-numeron farkut menee samalla tavalla vielä jalkaan, eikä purista mistään. :) Onko tuo 2-2,5kg/4kk hyvä tahti?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom