SUPERCARB 1kg -40%

Madventuresin tekijät etsivät spoudareita leffaan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Monte Rosso esitetään Rakkautta & Anarkiaa festareilla Andorrassa maanantaina 22.9. klo 21:30 alkaen.

Mun syntymäpäivänä :rock:

Siinois soppeli lahja lähtee tonne :kippis1:

This I wanna see :D

:whip:

Jussi oli valmistautumassa syksyn kisoihin ja oli jo silloin kovassa kunnossa. Mulla oli silloin grillikausikausi kesken, joten mulla oli keskikeho kovassa kondiksessa :D . Kannattaa ennemmin tsekata Jussin lähes räjähdysvaarassa olevia lihaksia. Jos Jussi ois pumppaillu suonia pintaan kuvauksissa niin se ois räjähtäny. Cäni oli kuin kävelevä maansiirtokone.

Tällaista on tulossa:
54261011813.jpg

Uudessa Ilta-Sanomien tv-liitteessä on juttua Monte Rossosta.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mikähän kundeilla hakusessa ku oikein nettisivu on pitänyt lyhytelokuvalle avata? Ilmeisesti ihan täyspitkä tähtäimessä.

Ei silti varmasti hyvä pätkä, mutta miksi heti lähtökohtana myös DVD levitys.

Tällaista on tulossa:
54261011813.jpg

TÄNÄÄN TV1 21.30 Kotikatsomo: Monte Rosso (K15)

Urbaani veijarikomedia nykyhetken Helsingistä. Kolmekymppinen Eki elää pidennettyä nuoruutta. Hänen viikonloppunsa olisi täydellinen jollei se lähtisi käsistä. Ohjaaja: Tuomas Milonoff, Jon Sundell. MV. K15: Ei suositella alle 15-vuotiaille.

Oli kyl siisti pätkä tutuilta kulmilta.
Kunnon piribodareita ;)

Täällä oli jonkinasteiset odotukset kyseisestä pätkästä, mutta petti kyllä aika pahasti.
Vois sanoa, että kun trailerin katsoo niin se kertoo kaiken tarvittavan leffan kulusta ja tapahtumista. Eli leffassa ei tuntunut olevan sielua tarpeeksi.
Okei kuvaus ansaitusta viikonlopusta pintapuolisesti kuvattuna.
Ei tietysti reiluun puoleen tuntiin paljoa mahdukkaan, mutta odotin silti paljon parempaa.

Eli jos tää jäi väliin, niin katsokaa traileri. Se riittää aika pitkälle.
:2:

Back
Ylös Bottom